Strona 9 z 9 [ Posty: 165 ] Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 lis 2011, 23:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:27
Posty: 493
Samochód: Iveco Stralis AT440S43 T/P
Lokalizacja: okolice Korycina, podlaskie, PL

Cytuj:
Teraz zauważyłem, że ten dział dotyczy Stralisów pierwszej generacji, a mój poprzedni post, w sumie, dotyczył tej 2 generacji...
Niedawno zrobiłem takim (1 generacja) 700km. Zrobiłem jako kierowca. Moje wnioski:
Kiepski, bo wąskie schowki,(...)
I wszystko w temacie.

Pytanie, jak dla mnie, retoryczne: czy po 700 km można autorytatywnie wypowiadać się o jakimkolwiek aucie? Przecież przy takiej "historii" prowadzenia nawet wygodnej pozycji za kierownicą nie znajdziesz...

Swoim Stralisem przejechałem 180 tys. km i ciągle potrafi mnie czymś zaskoczyć.

Nie kieruję się teraz uczuciem pt.:"chwalę, bo moje". Sam staram się nie wypowiadać nt. samochodów, którymi jeździłem krótko (mniej więcej do miesiąca lub ok. 10 tys. km, tu mieszczą się np. Magnum i Actros), bo w tym okresie naprawdę jest trudno poznać to, co sobą dane auto reprezentuje. Namawiam innych do podobnej wstrzemięźliwości w wydawaniu osądów.

_________________
Janusz Kastyk
Ahoj, przygodo! :) Przygodo... ahoj?
Wiozę się pomału...
http://truckmapa.wagaciezka.com - mapa dla ciężarówek


Post Wysłano: 19 lis 2011, 14:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2011, 17:48
Posty: 94
GG: 0
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Cytuj:
Pytanie, jak dla mnie, retoryczne: czy po 700 km można autorytatywnie wypowiadać się o jakimkolwiek aucie? Przecież przy takiej "historii" prowadzenia nawet wygodnej pozycji za kierownicą nie znajdziesz...
No czy po 5km, czy po 100000km wąskie schowki raczej nie przytyją...
Nie wiem jak Ty, ale ja zaczynam jazdę od ustawienia fotela. Jeździłem już Stralisami, więc znalazłem taką pozycję, która pozwalała mi korzystać z amortyzacji. Nigdzie nie napisałem, że to była najwygodniejsza pozycja...
To się tyczyło tego, co cytuje pod spodem.
Cytuj:
cH3sTeR napisał(a):
Po pierwsze fotel kierowcy dość wysoko umieszczony nawet po spuszczeniu powietrza siedzi sie wysoko na co niższe osoby mogą narzekać.


Prawda: Ja mam 180 i musiałem jeździć na 1 pozycji wysokości, co powodowało dobijanie do podstawy...
Żadne auto nie jest moje. Każde ma jakieś wady. Jedne ujawniają się od razu, a inne po 5, 10, 50000km To co ja mogę uważać za wadę, inni mogą traktować jako zaletę...
To jest Kolego forum, każdy ma prawo się wypowiedzieć- nawet po 5km. Pozdrawiam

PS. Stralis jest przyjemnym wozem. Najprzyjemniejsza jest 2 generacja.Wszystko psuje fotel kierowcy.

_________________
Ciężarówki: Iveco Eurocargo, Mercedes 1824, 1218, Scania 93, Volvo FL6, Magnum + cała flota Albatros Poland
Autobusy: PKS Bydgoszcz, MZK Bydgoszcz


Post Wysłano: 22 lis 2011, 19:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Moglby mi ktos pstryknac fotke zaluzji na drzwiach kierowcy przeciwslonecznej?? Chcialbym kupic do trakkera taka i na allegro pare stralisowych jest,ale cchialbym widziec jak to zamontowane jest ,z czego sie sklada itd bym nie kupil bez jakis elementow ktore beda uniemozliwialy montarz/urzytkowanie.
Dzieki

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 23 lis 2011, 10:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lut 2007, 11:09
Posty: 75
Lokalizacja: Wawa

Witam,
Trafia mi się okazja aby wziąć Iveco Stralis 480KM z 2006 roku, z przebiegiem nicałe 600 kkm. Chciałbym go spiąć z naczepą wywrotką. I tu moje pytanie czy ktoś ma doświadczenia z zestawem iveco+wywrotka, albo posiada informację jak spisują się takie zestawy. Najbardziej chodzi o spalanie, bo w tym temacie są tysiące informacji i każda inna.
Pozd.
Leotir


Post Wysłano: 26 lis 2011, 18:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:27
Posty: 493
Samochód: Iveco Stralis AT440S43 T/P
Lokalizacja: okolice Korycina, podlaskie, PL

Cytuj:
Witam,
Trafia mi się okazja aby wziąć Iveco Stralis 480KM z 2006 roku, z przebiegiem nicałe 600 kkm. Chciałbym go spiąć z naczepą wywrotką. I tu moje pytanie czy ktoś ma doświadczenia z zestawem iveco+wywrotka, albo posiada informację jak spisują się takie zestawy. Najbardziej chodzi o spalanie, bo w tym temacie są tysiące informacji i każda inna.
Pozd.
Leotir
Kumpel jeździ Stralisem 480KM, który ok. 100 tys. km przejechał pod wywrotką. Jeździł na b. krótkich dystansach, więc spalanie (po przejęciu przez kolegę) miał na poziomie 98 l/100 km :)
Teraz, od ponad pół roku, lata pod firanką. Kolega mówi, że sprzęt, jak na razie, nie do zdarcia.
Tyle moje (a raczej - kolegi) opinii.

_________________
Janusz Kastyk
Ahoj, przygodo! :) Przygodo... ahoj?
Wiozę się pomału...
http://truckmapa.wagaciezka.com - mapa dla ciężarówek


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 9 z 9 [ Posty: 165 ] Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: