Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 lis 2011, 20:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Ale czy Ty rozumiesz, co Ty wypisujesz? Tamten T4 nie był przystosowany do 18 osób, ale był zarejestrowany na 6 osób i z pewnością nie więcej, niż 3,5t. Dlaczego chciałbyś karać za brak odpowiedniej kategorii PJ, skoro sama definicja tej kategorii mówi o 9 osobach i 3,5t? Za brak licencji również nie mógłbyś ukarać, bo sam samochód i jego przeznaczenie tego nie wymagały. A to, że kierowca zdecydował się na więcej osób, lub ładunku, niż jest dozwolone, to już jego odpowiedzialność i na to są inne paragrafy, a nie Twoje płytkie widzimisię. Również jestem przeciwko jakimkolwiek naruszeniom, jeśli chodzi o przeładowanie/przepełnienie, ale skoro chcesz rozmawiać o prawie i karaniu na podstawie tegoż, to najpierw je przeczytaj, a nie wymyślasz na siłę.
ty naprawdę nic nie rozumiesz.
powiedz mi w takim razie po co sa tworzone przepisy?
dla samego stworzenia?
czy może po to by ich przestrzegać?
jeżeli uważasz że przpisy tworzy sie po to tylko by zadrukować papier to gratuluję.
ktoś tworzy prawo i sa do tego dodane kary za jego łamanie, a w/g ciebie to co wolno ładować po 5 ton na pojazdy o dmc 3,5 tony( tylko przykład)? bo z twoich tekstów wynika że nie dzieje sie nic złego i jest OK.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 27 lis 2011, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2009, 19:33
Posty: 1085
GG: 2300025
Samochód: 106.530 SC
Lokalizacja: ZSW, ZGL, ZS

To jeśli nauczysz się czytać ze zrozumieniem, to zapraszam na pogawędkę. W tej chwili raczej nie widzę potencjału do dyskusji z Tobą. Miłego wieczoru.


Post Wysłano: 27 lis 2011, 21:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

no to masz czytanie ze zrozumieniem:
cytaty pochodzą z ustawy prawo o ruchu drogowym;

Art. 2.
Użyte w ustawie określenia oznaczają:

54) dopuszczalna masa całkowita – największą określoną właściwymi warunkami technicznymi masę pojazdu obciążonego osobami i ładunkiem, dopuszczonego do poruszania się po drodze;
55) rzeczywista masa całkowita – masę pojazdu łącznie z masą znajdujących się na nim rzeczy i osób;
56) dopuszczalna ładowność – największą masę ładunku i osób, jaką może przewozić pojazd, która stanowi różnicę dopuszczalnej masy całkowitej i masy własnej pojazdu;

Art. 61.
1. Ładunek nie może powodować przekroczenia dopuszczalnej masy całkowitej lub dopuszczalnej ładowności pojazdu.
2. Ładunek na pojeździe umieszcza się w taki sposób, aby:
1) nie powodował przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi pojazdu na
drogę;
2) nie naruszał stateczności pojazdu;
3) nie utrudniał kierowania pojazdem;

11. Jeżeli masa, naciski osi lub wymiary pojazdu wraz z ładunkiem lub bez ładunku są większe od dopuszczalnych, przewidzianych dla danej drogi w przepisach określających warunki techniczne pojazdów oraz określonych w ust. 6, 8 i 10, przejazd pojazdu jest dozwolony tylko pod warunkiem uzyskania zezwolenia.

Art. 63.
1. Przewóz osób może odbywać się tylko pojazdem do tego przeznaczonym lub przystosowanym. Liczba przewożonych osób nie może przekraczać liczby miejsc określonych w dowodzie rejestracyjnym, z zastrzeżeniem ust. 4. W pojeździe niepodlegającym rejestracji liczba przewożonych osób wynika z konstrukcyjnego przeznaczenia pojazdu.
2. Dopuszcza się przewóz osób samochodem ciężarowym poza kabiną kierowcy,
pod warunkiem że:
1) pojazd odpowiada wymaganym warunkom technicznym do przewozu osób;
2) osoby nie znajdują się między ładunkiem a kabiną kierowcy;
3) osoby przewożone są na miejscach siedzących;
4) pojazd nie przekracza prędkości 50 km/h.

Art. 130a.
1. Pojazd jest usuwany z drogi na koszt właściciela w przypadku:
1) pozostawienia pojazdu w miejscu, gdzie jest to zabronione i utrudnia ruch lub w inny sposób zagraża bezpieczeństwu;
2) nieokazania przez kierującego dokumentu stwierdzającego zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu lub stwierdzającego opłacenie składki tego ubezpieczenia;
3) przekroczenia wymiarów, dopuszczalnej masy całkowitej lub nacisku osi określonych w przepisach ruchu drogowego.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 27 lis 2011, 22:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2009, 19:33
Posty: 1085
GG: 2300025
Samochód: 106.530 SC
Lokalizacja: ZSW, ZGL, ZS

I co w związku z tym?
PRZECZYTAJ UWAŻNIE PYTANIE:
Jakie odniesienie mają powyższe przepisy do wcześniejszych Twoich wypocin o karaniu za brak uprawnień odpowiedniej kategorii?

Potrafisz czytać, czy tylko pisać? Bo pisanie od rzeczy Ci idzie zaje.iście, ale z czytaniem i rozumieniem, to już dajesz d.py.


Post Wysłano: 27 lis 2011, 23:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2010, 0:20
Posty: 283
GG: 0
Samochód: mercedes 124 200D
Lokalizacja: Chełm

Dokładnie, prawo jazdy do danego pojazdu swoją drogą, a wykorzystywanie pojazdu niezgodnie z przeznaczeniem swoją. I panowie spokojnie :roll:


Post Wysłano: 02 gru 2011, 22:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Widzę że kilka osób ma wagi w oczach. Dla czego tak sadzę jeśli widzę pojazd dostawczy który siedzi na resorach to nie zawsze jest to spowodowane naładowaniem 4-5 ton są takie pojazdy gdzie jeśli naładujesz więcej jak dwie tony potrafi drapać tyłem o drogę. Druga sprawa wam się wydaje że dokument z masą rzeczywistą ładunku jaką odbieracie z firmy produkcyjnej jest prawdziwy (najczęściej jest to sama masa ładunku bez dodania palety zwróćcie na to uwagę). Po trzecie zadam wam pytanie proste. Jak ma się obronić zwykły kierowca przed przeładowaniem pojazdu na firmie :?: Gdzie telefon do szefa skończy się wyrzuceniem z pracy. Wiem uwaga w liście przewozowym jak udowodnisz wysyłającemu że waga ładunku jest większa niż deklaruje :?: Nie piszcie o wagach dołowanych bo znalezienie czynnej graniczy z cudami. Chyba że naprawdę ktoś z was posiada wagę w oczach :lol: . Pozdrawiam Wilk 09 8) .

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 03 gru 2011, 20:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
I co w związku z tym?
PRZECZYTAJ UWAŻNIE PYTANIE:
Jakie odniesienie mają powyższe przepisy do wcześniejszych Twoich wypocin o karaniu za brak uprawnień odpowiedniej kategorii?

Potrafisz czytać, czy tylko pisać? Bo pisanie od rzeczy Ci idzie zaje.iście, ale z czytaniem i rozumieniem, to już dajesz d.py.

to co kto daje ,a raczej ty napisałeś w swoim poście ja tylko zacytuja fragment z ustawy o kierujących pojazdami co w połączeniu z przepisami zacytowanymi wcześniej daje komplet:
Art. 6. 1. Prawo jazdy stwierdza posiadanie uprawnienia do kierowania:

6) kategorii B:

a) pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, z wyjątkiem autobusu i motocykla,

b) zespołem pojazdów złożonym z pojazdu, o którym mowa w lit. a, oraz z przyczepy lekkiej,

c) zespołem pojazdów złożonym z pojazdu, o którym mowa w lit. a, oraz z przyczepy innej niż lekka, o ile łączna dopuszczalna masa całkowita zespołu tych pojazdów nie przekracza 4250 kg, z zastrzeżeniem ust. 2,

d) pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM;

7) kategorii C1:

a) pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t i nieprzekraczającej 7,5 t, z wyjątkiem autobusu,

b) zespołem pojazdów złożonym z pojazdu, o którym mowa w lit. a, oraz z przyczepy lekkiej,

c) pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM;

8) kategorii C:

a) pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t, z wyjątkiem autobusu,

b) zespołem pojazdów złożonym z pojazdu, o którym mowa w lit. a, oraz z przyczepy lekkiej,

c) pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM;

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 03 gru 2011, 23:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2009, 19:33
Posty: 1085
GG: 2300025
Samochód: 106.530 SC
Lokalizacja: ZSW, ZGL, ZS

Wybacz, ale dla mnie jesteś wyjątkowo mało bystry.
Piszę ostatni raz, jak przedszkolakowi.
Jeśli tego nie pojmiesz, to wybacz, ale kompromitujesz się tutaj, skoro podajesz fragmenty przepisów, ale sam ich nie rozumiesz. Nie powiem Ci, żebyś wrócił do przepisów i się z nimi zapoznał, bo problem masz w rozumieniu tekstu pisanego, na który sam się powołujesz.
Jaką maksymalną DMC możemy mieć mając kategorię B prawa jazdy? - Odpowiedź: Maksymalna DMC posiadając kat. B to 3,5 tony, lub, jak wolisz, 3500kg.
Jaką DMC mają zazwyczaj wpisaną w dowodzie rejestracyjnym "busy" typu Renault Master, o których jest cały temat? - Odpowiedź: Zazwyczaj mają DMC 3,5t (3500kg).
Czy kierowca posiadający kategorię B prawa jazdy może poruszać się wymienionym wyżej busem o DMC nie większej, niż 3,5t (3500kg)? - Odpowiedz sam. Zmuś się do myślenia, choćby to trochę zabolało.
Czy kierowca poruszającym się powyżej pojazdem może załadować więcej towaru, niż jest to określone w Dowodzie Rejestracyjnym pojazdu? - Odpowiedź: Teoretycznie nie, praktycznie tak. Teoretycznie, bo prawo zabrania takiego działania i poruszania się pojazdem, który jest przeładowany. Praktycznie tak, ponieważ jeśli jest na terenie prywatnym, to może sobie nawet betonowy dom postawić na samochodzie.
Czy z wyżej wymienionym domem może poruszać się po drogach publicznych? Odpowiedz mi na podstawie przepisów.
Czy bez wyżej wymienionego domu może poruszać się po drogach publicznych? Odpowiedz na podstawie przepisów.
Co się zmieniło pomiędzy dwiema powyższymi sytuacjami? Samochód jest wciąż ten sam.

I pytanie na sam koniec. Jeśli na nie odpowiesz zgodnie z przepisami, to reszta już dla mnie nie będzie ważna.
Na jakiej podstawie prawnej (proszę o podanie ustawy, artykułu, paragrafu i innych szczegółów) powyższy kierujący miałby zostać ukarany za brak uprawnień do prowadzenia danej kategorii pojazdów? Proszę sobie pokleić i definicję kategorii B i definicję dopuszczalnej masy całkowitej i powinno coś z tego wyjść. Jeśli nie - przykro mi, nie mam siły.


Post Wysłano: 04 gru 2011, 14:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

jak dla mnie to możesz sobie ładować do oporu a także jeździć z dowolną prędkością po dowolnej drodze i każdym pojazdem.
mam nadzieje że trafisz w swoim życiu na zdarzenie w którym zarzuci ci ktoś że przekroczyłeś ustanowione przepisy prawa.
to co powyżej napisałeś daje tylko świadectwo o tobie nie o mnie.
jednak zaproponuje byc przeczytał swoje posty jeszcze raz szczególnie ten odnoszący sie do wypadku w którym zginęli pracownicy jadący na zrywanie owoców i dopiero po tym sie zastanów co wypisujesz.
nazwę to krótko to jest anarchia w twoim wykonaniu - wyjasnienie tego prostego slowa znajdziesz w słowniku języka polskiego.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 04 gru 2011, 16:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2009, 19:33
Posty: 1085
GG: 2300025
Samochód: 106.530 SC
Lokalizacja: ZSW, ZGL, ZS

GRATULACJE!
Najpierw wymądrzasz się z przepisami, a jak coś idzie nie po Twojej myśli, to nagle Cię "zdrowy rozsądek bierze". Nie wiem, skąd wywnioskowałeś moją "anarchię", ale widzę, że już mnie prześwietliłeś i wiesz o mnie wszystko. Gratuluję. Szkoda tylko, że skoro chcesz podywagować o przepisach, to od nich później uciekasz. Rzuciłeś przepisy, odpowiedziałem Ci na chłodno, jak wygląda stan prawny, a Ty nagle zacząłeś się rozczulać nad wypadkiem. Czy ja ich zmuszałem? Powiem krótko. Nikt im nie kazał tam wsiadać i zarówno sam kierowca, jak i pasażerowie jechali na własną odpowiedzialność i są (a właściwie byli) dla mnie niespełna rozumu. Raczej nikt nikomu pistoletu do głowy nie przykładał. Szczęście w nieszczęściu, że trafili na ciężarówkę, a nie osobówkę, w której mogliby jeszcze inni zginąć.

Jeszcze tylko powiedz, że to była moja wina, to będę chodził roześmiany przez calutki tydzień. :) Bo teraz już mi się tylko śmiać chce, skoro i tak nie pojmiesz, co oznaczają definicje prawne. :)


Post Wysłano: 04 gru 2011, 22:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2011, 0:30
Posty: 17
GG: 6326543
Samochód: F. Probe 2.5 / F. Thunderbird 4.6
Lokalizacja: Warszawa/Wołomin

Do przeładowań zmuszają realia :?
Osobiście jeżdżę w oparciu o giełdę, obecnie już doładunków.
Zdecydowana większość ładunków w punkcie planowania (nadawca) są ładunkami, nie doładunkami.... Doładunkami się stają w spedycji :x
Wiem że nie odkrywam ameryki, ale nikt nie wspomniał o tym w temacie.
Stoję np. w Białymstoku i szukam przerzutu, i wpada na giełdę - 3epal w doładunku do Warszawy 1000kg, 200zł, a za chwilę 6epal też do wawy 2300kg płatne 350zł. I co się zabierze? (jak się zdąży zaklepac :P)
Ja jestem nawet za wprowadzeniem tachografów do busów do 3.5 tony. Zaraz mnie zjedziecie, ale taka jest prawda. Solo, expres, 1500km? Niech płacą normalnie (wtedy dodatkowo za 2 kierowców), a nie tak jak teraz.
Niemcy jakoś jeżdżą za 1€/km, za mniej dupy nie ruszają busem.


pozdrawiam przewoźników nie psujących rynku, bo gorzej już chyba nie można było go zepsuć,

_________________
Tiry na tory!

Pociągi na drogi! :D


Post Wysłano: 05 gru 2011, 20:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Post Wysłano: 05 gru 2011, 21:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lip 2009, 18:38
Posty: 391
GG: 5115038
Samochód: ładny
Lokalizacja: WLKP(PL)

Cytuj:
Też jestem za tachografami do busów.
Bo nimi nie jeździsz.
Jak wyobrażacie sobie dostarczenie towaru do 20 sklepów w centrum dużego miasta? Np. Poznań, urzędasy wymyśliły sobie cos takiego jak "strefa 30", akurat nie-przypadkiem często bywam w okolicach tejże strefy. Nie mam pojęcia jak mam się wyrobić w racjonalnym czasie przestrzegając wszystkich przepisów dot. prędkości i zakazów postoju jeśli realizacja założenia zostanie skończona plus absurdalnie głupie przepisy dot. czasu pracy kierowców.
Nie każdy porusza się po drogach krajowych, jeździmy też po zatłoczonych miejskich arteriach.

Tachograf w busie to też tylko hasło, może byście określili dokładnie w jakim takowy miałby się znaleźć. Czy chodzi o transport zarobkowy, każdy rodzaj pojazdu do 3,5 t (np. osobówka która jeżdżę po browca na weekend)

Tak na marginesie,Poznań to tylko przykład jak nie zarządzać komunikacją w mieście, wolę Zieloną Górę albo w ostateczności Legnicę.

Jak przykładowo wyobrażacie sobie pauzę w blaszaku, spanie na siedzeniach?

_________________
Nightcrawler


Post Wysłano: 05 gru 2011, 22:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2011, 0:30
Posty: 17
GG: 6326543
Samochód: F. Probe 2.5 / F. Thunderbird 4.6
Lokalizacja: Warszawa/Wołomin

DeviC3 - Ja jeżdżę póki co tylko na dostawczych, i mimo to jestem za wprowadzeniem tacho.
Nie dlatego bo to zmieni dla kierowców coś, ale zmienić powinno rynek.
W tym momencie jest katastrofa. Aut 3 razy więcej niż ładunków. Niektórzy gotowi są za 50zł paletkę zabrać ,,bo i tak on tam jedzie''. A potem spedytor myśli - ,,jeden frajer zabrał, to zabierze następny, a ja sobie 600zł zaoszczędzę''
Z wykształcenia jestem technik spedytor, ale mam aż wstręt do tego zawodu, jest garstka spedycji które dają normalnie zarobić, a kto psuje rynek? Sami przewoźnicy... Zero solidarności.
Pojawi się tacho, to przestaną być na rynku śmieszne stawki, bo będzie szkoda czasu za 50zł.

Dwa, nie oszukujmy się, jak się ma formę to się jedzie ile się da.
Ja ostatnio miałem trasę Warszawa-Słupsk-Białystok. Bite 24h za kółkiem, z 2 przerwami na tankowanie. Głupie? Nawet idiotyczne.

Ale już nie offuję, temat dotyczy przeładowań ;)

_________________
Tiry na tory!

Pociągi na drogi! :D


Post Wysłano: 15 gru 2011, 20:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Ostatnio przeglądając internet natrafiłem przypadkowo na ten artykuł jest to dość ciekawy artykuł na temat przeładowania pojazdów: http://etransport.pl/wiadomosc,17273,gi ... jazdu.html . Źródło to e transport. Przeczytajcie dokładnie końcówkę artykułu o wszczęciu postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Co do montażu tachografu w pojazdach do 3,5 t nie jestem przekonany że coś by to zmieniło na rynku przewozowym. Bo znając pomysłowość rodaków i tak by dochodziło do takiej patologi jak jest w obecnym momencie. Na tym jedynie mogły by zyskać służby kontrolne gdzie miały by większe pole do popisu. Był kiedyś pomysł na wprowadzenie ograniczników prędkości w pojazdach do 3,5 t jak szybko się pojawił tak szybko upadł. Chcąc wprowadzić tachograf do pojazdów do 3,5 t trzeba by było stworzyć przepisy które jednoznacznie mówiły by że pojazd jest ciężarowy, a nie osobowy. Czyli idąc tym tokiem myślenia Fiat 600 van lub terenówka szefa firmy musiała by posiadać też tachograf bo w dowodzie widnieje jako ciężarowy. Pozdrawiam Wilk 09 8) .

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 17 gru 2011, 15:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 kwie 2011, 7:08
Posty: 14

Cytuj:
Cytuj:
Też jestem za tachografami do busów.
Bo nimi nie jeździsz.
Jak wyobrażacie sobie dostarczenie towaru do 20 sklepów w centrum dużego miasta? Np. Poznań, urzędasy wymyśliły sobie cos takiego jak "strefa 30", akurat nie-przypadkiem często bywam w okolicach tejże strefy. Nie mam pojęcia jak mam się wyrobić w racjonalnym czasie przestrzegając wszystkich przepisów dot. prędkości i zakazów postoju jeśli realizacja założenia zostanie skończona plus absurdalnie głupie przepisy dot. czasu pracy kierowców.

Jak przykładowo wyobrażacie sobie pauzę w blaszaku, spanie na siedzeniach?
A gdzie Ty chcesz spać na pauzie w ciągu dnia???
Jakoś Rabeny i Shenkery jeżdżą autami pow 3,5 tony z tacho po mieście i obrabiają po 15 punktów i 2-3 odbiory i każdy jakoś daje radę a Ty widzisz nagle problem przy busie...


Post Wysłano: 17 gru 2011, 17:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lip 2009, 18:38
Posty: 391
GG: 5115038
Samochód: ładny
Lokalizacja: WLKP(PL)

Cytuj:
A gdzie Ty chcesz spać na pauzie w ciągu dnia???
Jakoś Rabeny i Shenkery jeżdżą autami pow 3,5 tony z tacho po mieście i obrabiają po 15 punktów i 2-3 odbiory i każdy jakoś daje radę a Ty widzisz nagle problem przy busie...
I jeszcze może robią to bez łamania wszystkich przepisów dot. czasu pracy ?

Po drugie niektórzy robia po 35-40 i więcej punktów od rana do wieczora, a tego się nie da zrobić zgodnie z ograniczeniami jakie obowiązują pojazdy pow 3,5 t.

_________________
Nightcrawler


Post Wysłano: 20 gru 2011, 16:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2011, 15:45
Posty: 12
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Też jestem za tachografami do busów.
Bo nimi nie jeździsz.
Jak wyobrażacie sobie dostarczenie towaru do 20 sklepów w centrum dużego miasta? Np. Poznań, urzędasy wymyśliły sobie cos takiego jak "strefa 30", akurat nie-przypadkiem często bywam w okolicach tejże strefy. Nie mam pojęcia jak mam się wyrobić w racjonalnym czasie przestrzegając wszystkich przepisów dot. prędkości i zakazów postoju jeśli realizacja założenia zostanie skończona plus absurdalnie głupie przepisy dot. czasu pracy kierowców.

Jak przykładowo wyobrażacie sobie pauzę w blaszaku, spanie na siedzeniach?
A gdzie Ty chcesz spać na pauzie w ciągu dnia???
Jakoś Rabeny i Shenkery jeżdżą autami pow 3,5 tony z tacho po mieście i obrabiają po 15 punktów i 2-3 odbiory i każdy jakoś daje radę a Ty widzisz nagle problem przy busie...


kolego chyba nie wiesz jak to wygląda normalnie a znam to dobrze i uwierz nie jest tak kolorowo bieganina w czasie jazdy nie mówiąc o załadunkach samemu rozładunkach i roboty z papierami jeżeli chodzi o schenkera


Post Wysłano: 20 gru 2011, 20:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 kwie 2011, 7:08
Posty: 14

Cytuj:


kolego chyba nie wiesz jak to wygląda normalnie a znam to dobrze i uwierz nie jest tak kolorowo bieganina w czasie jazdy nie mówiąc o załadunkach samemu rozładunkach i roboty z papierami jeżeli chodzi o schenkera
Dokładnie wiem jak to wygląda bo też sam to robię na Rabenie. I oczywiście że robi się to bez łamania czasu pracy nawet o minutę. Mi samej jazdy wychodzi 3 - 3,5 godziny w ciągu dnia, a czasu pracy nie przekraczam 10 godzin. Powiem więcej, są kierowcy jeżdżący codziennie z Gdańska do Słupska, Sławna, aż po Jarosławiec (188km w jedną stronę) i wracają max 18:00 na magazyn z odbiorami i też jakoś nie przekraczają czasu pracy także dalej nie rozumiem skąd ta panika.
Cytuj:
Po drugie niektórzy robia po 35-40 i więcej punktów od rana do wieczora, a tego się nie da zrobić zgodnie z ograniczeniami jakie obowiązują pojazdy pow 3,5 t.
Ale w jakiej spedycji busami jeździ się po mieście od rana do wieczora??? Przecież trzeba zwieźć towar na magazyn to gdzie się jeździ do wieczora? Strasznie jestem ciekaw...


Post Wysłano: 21 gru 2011, 0:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:27
Posty: 493
Samochód: Iveco Stralis AT440S43 T/P
Lokalizacja: okolice Korycina, podlaskie, PL

Cytuj:
(...) niektórzy robia po 35-40 i więcej punktów od rana do wieczora, a tego się nie da zrobić zgodnie z ograniczeniami jakie obowiązują pojazdy pow 3,5 t.
No to zrobią to 2 auta, nie jedno.

_________________
Janusz Kastyk
Ahoj, przygodo! :) Przygodo... ahoj?
Wiozę się pomału...
http://truckmapa.wagaciezka.com - mapa dla ciężarówek


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: