Tak, 2 strony wcześniej była o tym mowa Volvo wprowadziło te silniki w związku z jubileuszem, ale faktycznie jakoś mało "uroczyście" się to odbyło i słabo było o tym słychać
osprzet zamowiony to kombinacja HDS (podobne jak KUZEE ) i zabudowa windy ( czerwone i BLOKLEY ) i wyciagarka ( podobna jak w SAUNDERS ) klient na razie nie przyjmuje do wiadomosci ze polozenie dodatkowej osi moze nie wystarczyc na mase wlasna pojazdu + to co sie holuje ( nie znamy masy dzwigu i windy ale klient planuje bardzo ciezki dzwig 310.16 FASSI ) mam nadzieje ze jak wroci z wakacji to wroci mu rowniaz zdrowy rozsadek
projekt zaklada dolozenie osi podnoszonej przed blizniakami typ ESTEPE co zwiekszy DMC do 36 000 kg i to moze nie byc wystarczajace do otrzymania homogolacji do 120 ton na holownik .... zalezne od wagi osprzetu, pierwotnia zakladany dzwig FASSI mial byc lekki ale wlosi zmienili specyfikacje na prosbe klienta bo nie chce on czekac 2 lata na dzwig .... wiec bedzie inny typ ktorego wagi jeszcze nie znamy poza tym nowy dzwig ma inne wymiary mocowania podstawy wiec nalezy przeprojektowac ramie wyciagarki i rozstawne nogi oraz winde, to dodatkowe kilkadziesiat ? kg i bardzo ciasno na 2 zbiorniki na olej hydrauliczny (poprzednio mial byc 1 ) i dodatkowe obciazniki przesuwne zeby wywazyc calosc, zeby dalo sie to bezpiecznie obslugiwac
projekt wyglada fantastycznie i kosztownie zobaczymy jak wyjdzie w praniu we wrzesniu planowana jazda probna
ps ciezarowka ma nowy typ I-SHIFT AT 2816cex z retarderem i dodatkowymi chlodnicami oleju na skrzyni ( wymiennik z plynem chlodniczym ) oraz wysokocisnieniowy uklad paliwowy z elektryczna wstepna pompa paliwa na ramie do tej pory montowany baaardzo rzadko
Jestem posiadaczem kalendarza Volvo na 2012 rok. Niektóre zdjęcia są fenomenalne. Możecie zobaczyć je tutaj: http://calendar.volvotrucks.com/
Klikacie na fotkę i ściąga się w HD
Szczerze to nie wiem, ale trzeba popytać w serwisach Volvo itp. Ja go akurat wygrałem w konkursie dotyczącym F16/FH16 myślałem, że idealnie wpasuje się do naszej nowej gabloty, ale z racji formatów nie będzie zdobił wnętrza ja je szpecił.
Od pewnego czasu zwracam uwagę na prześwity między przednim kołem, a owiewką. Czy to są jakieś wersję z grubszymi piórami resora, czy po prostu montują poduszki?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę