Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 sty 2012, 15:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2012, 15:47
Posty: 3
GG: 0
Samochód: scania

Witam wszystkich forumowiczów Potrzebuje pomocy otóz w mam scanie seri 4 ze szkrzynia grs900 i mam taki problem ze podczas jazdy cięzko wchodzą biegi dodam ze jest to autobus scania irizar 2000 rok i sterowanie jest na linke prosze o pomoc z góry dzięki i pozdrawiam


Post Wysłano: 11 sty 2012, 17:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Cytuj:
mam scanie seri 4 ze szkrzynia grs900 i mam taki problem ze podczas jazdy cięzko wchodzą biegi dodam ze jest to autobus scania irizar 2000 rok
To w końcu masz Scanie serii, 4 czy Scanie Irizar? :? Pisz tak żeby można Cię było zrozumieć.


Post Wysłano: 11 sty 2012, 18:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

co to znaczy "cziezko wchodza biegi"??
Wajcha ciezko chodzi?? czy sam bieg nie chce wskoczyc?? Jakies zgrzyty sa??

Myslales o sprzegle??


Post Wysłano: 11 sty 2012, 21:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Może prawidłowo nie wysprzęglać, zatarte linki, uszkodzone wspomaganie. Szukajcie a znajdziecie.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2012, 15:47
Posty: 3
GG: 0
Samochód: scania

Jest tak ze za czwartą bądz piątą próbą włożenia wejdzie dopiero bieg zaś lewarek chodzi leeko zgrzytów niema Sprzęgło było wymieniane rok temu a jesli chodzi o serie to jest scania 4 tylko zabudowa jest hiszpanska irizar czyli scania irizar


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2007, 18:31
Posty: 36

A jakieś biegi wchodzą ciężej a jakieś lżej czy wszystkie tak samo?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2012, 15:47
Posty: 3
GG: 0
Samochód: scania

Kolego własnie wszyskie tak wchodzą cieżko


Post Wysłano: 12 sty 2012, 10:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

skoro wszystkie tak ciezko wchodza to stawiam na sprzeglo. To nic nie znaczy ze rok temu bylo wymieniane


Post Wysłano: 12 sty 2012, 12:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2007, 18:31
Posty: 36

A połówki jak wchodzą?
Spróbuj przed zmianą biegu depnąć 2-3 razy sprzęgło. Na pewno jest dobrze odpowietrzone?


Post Wysłano: 12 sty 2012, 14:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2011, 23:40
Posty: 54
GG: 0

koledzy a co może być przyczyną wchodzących biegów 2-a i 5-a z lekkim oporem w scanii 4, skrzynia grs900? reszta spoko tylko te 2 i to nie zawsze. pozdrawiam


Post Wysłano: 12 sty 2012, 17:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2007, 18:31
Posty: 36

A co to znaczy z lekkim oporem? Nie chce wchodzić czy musisz wachlować po kilka razy żeby weszło?
W skrzyni jest to tak jakby ten sam bieg, więc może być jakiś problem z kamieniami, choć one raczej powodują, że bieg nie wchodzi.


Post Wysłano: 12 sty 2012, 18:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

jesli to skrzynia 6 biegowa plus polowki to wyglada na to ze masz problem z synchronizatorem od 2 biegu.


Post Wysłano: 17 sty 2012, 11:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2011, 23:40
Posty: 54
GG: 0

a więc tak koledzy. Kamienie były robione, synchronizatory też jakieś 40tyś km temu. i ta 2 i 5 nadal wchodzi z lekkim oporem. tzn nie muszę kilkanaście razy wbijać biegu tylko mocniej pchnąć w porównaniu do 1 3 4 i 6. Może te całe "przeguby" czy jak to się nazywa na lewarku pod kabiną są wyrobione albo rozkręcone??


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: