Cytuj:
No nie tyle ma być. 12 tylko idzie na poduszki reszta max 9. Do wymiany zawory redukcyjne a jak nie pomoże to czworak. Mnie po wymianie zaworków dalej jechało nawet po zgaszeniu auta do góry to wymieniłem czworak i OK, chociaż na logikę nie powinno mieć związku jedno z drugim.
zawor czworodrozny jak zabezpieczeniem jaK SPADNIE NIEBEZPIECZNIE NIESKO cisnienie na obwodzie hamulcow ( ponizej 5.5 bar - max powinno byc 10.5 bar standardowo ok 9 bar ) to przepuszcza cisnienie z obwodu zawieszenia AWARYJNIE ) dlatego uszkodzenie czworaka powoduje wzrost cisnienia na obwodzie hamulcow
a co do glownego tematu to cisnienie powyzej 10.5 bar na obwodzie hamulcow i obwodzie dodatkowym ( m in sprzeglo , zawieszenia kabiny, sterownie skrzynia I-shift, blokada mostu, fotel kierowcy ) jest POWAZNA USTERKA WYMAGAJACA NATYCHMIASTOWEJ NAPRAWY !!!
cisnienie na zasilaniu glownym ( zbiornik 1 powyzej 15.5 bar wskazuje na nieprawidlowe dzialanie zaworu w obudowie osuszacza i jedonczeasnie nadmiar powyzej 15.5 bar powinien byc uwalniany przez zawor bezpieczenstwa na zasilaniu kompresora
ps WSKAZNIKi ZEGAROWE NA DESCE ROZDZIELCZEJ WSKAZUJA WYLACZNIE CISNIENIE OBWODOW HAMULCOW 1 I 2 !! wskazanie cisnienia na zawieszeniu to na wyswietlaczu --- osobny czujnik cisnienia
pozdrowienia