Ja mam 15-232 z tym problemem borykam się od roku.
Zawór ten nazywa się :zawór odcinający półbiegi, chiński 110zł,niby oryginalny 340zł brutto.Chiński odradzam po 7 dniach sie rozleciał.
Ten niby oryginalny elegancko chodził przez 4 tygodnie.Jedyny ratunek jest na regulacji cięgła które jest przykręcone do lewarka i na uchwycie przy skrzyni.Ja miałem wybite te przeguby one są wymienialne po 25zł płaciłem. Oryginalnie przeguby były wkręcone na 1,4cm ja uregulowałem na 1,2cm .Jak skręcisz pompujesz powietrze i przerzucasz musi szybko wskakiwać, różnice zobaczysz od razu jak wkręcisz wskakuje lepiej jak wykręcisz gorzej. Wkręcać więcej niż na 9mm nie radze bo zacznie cię ręka bolec od przerzucania podczas jazdy
W tym zaworze nie ma żadnych kulek są tylko tłoczki,oringi i sprężynki.
Ja w swoim nie mam centralnego smarowania
Przegub
Zawór