Cytuj:
Witam
Ja zdajeC+E 20 marca na odlewniczej w Warszawie.
Może ktoś napisze jak tam się zdaje?
na dana godzinę jesteś tylko Ty, spotykasz się z egzaminatorem w sali oczekiwań, tam losujesz manewry
później idziecie do zestawu i pokazujesz 2 rzeczy które wylosował komputer, następnie masz sprzęganie
dobre rady, jak podepniesz dyszel, to spróbuj powoli ruszyć do przodu, jeśli wyjdziesz i dalej będzie wystawał czerwony język to pchnij wajchę od zaczepu w dół to się schowa (miałem na egzaminie taką sytuację i egzaminator sam kazał mi to zrobić), kabelki i później podpora (zwijasz korbą na max i pózniej przekręcasz blokadę o 180st (żeby rączka była skierowana ku górze) i dopiero wtedy ją wyciągniesz. zakładasz ją na najniższe kółko)
Klinów pod koła nie ma.
Sprawdzasz światełka (min 3 kursy wokół auta) i dajesz znać że skończyłeś
robisz łuczek , przyczepa się wolno łamie musiałem ją dołamywać skręcając w lewo (na autach na których się uczyłem łamały się szybciej)
bezpieczną odległością jest jak w lewej szybie pojawi się litera W z napisu na górce (możesz wtedy wyjść i sprawdzić, ale powinno być z pół metra do tyczek)
później 2 wylosowane manewry i miasto.
Po powrocie wjeżdżasz na łuk zatrzymujesz się by przyczepa była max 1m od słupków i zaczynasz rozprzęganie (blokadę w podporze blokujesz na 3cim oczku od dołu i resztę dokręcasz) itd,
stawiasz auto przy przyczepie i jak wszystko dobrze poszło dostajesz karteczkę z napisem pozytywny
tak wyglądała moja trasa:
http://www.trasy.prawojazdy.com.pl/rout ... dex/id/514
jak masz jakieś pytania to strzelaj, pomogę
Powodzenia i pozdrawiam