Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 mar 2012, 2:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2012, 21:04
Posty: 48
GG: 3076230
Samochód: Peugeot Boxer 3.0HDi; BMW e39 540i
Lokalizacja: Opoczno (EOP)

Marka: Peugeot
Model: Boxer
Rok produkcji: 2011
Przebieg: 30 000 km
Wyposażenie: elektryczne szyby i lusterka, klimatyzacja, komputer pokładowy, radio CD/MP3, CB-radio, tempomat, webasto, kabina sypialna Lamar, poduszki pneumatyczne, zbiornik 125l.
Zabudowa: plandeka 10 europalet Jegger.
Obsługiwane kierunki: póki co Polska, docelowo ma być UE.

Miałem dostać na stan nowego Opla Movano, ale nie był jeszcze gotowy i wsiadłem "tymczasowo" na Peugeota. Po tygodniu miałem porównanie, bardziej podchodzi mi Boxer - i tak zostało - dostałem na stan to cudo francusko-włoskiej techniki. Polubiliśmy się, dobrze się dogadujemy od samego początku i mam nadzieję, że tak zostanie.

Silnik w aucie jest produkcji IVECO, jest to motor o pojemności 3.0l i mocy 180KM w połączeniu z 6-biegowa skrzynia - bardzo elastyczna jednostka, potrafi na pusto wgnieść w fotel. Zastrzeżenia mam tylko do 6-tego biegu, który występuje tutaj jako nadbieg - przy tej wysokości zabudowy nawet jeśli się go wrzuci to spalanie idzie w kosmos. Spalanie po pierwszej trasie (1800km) to 12l/100 km - troszkę po centralnej Polsce, ale większość trasy to dalekie południe kraju.

Kilka zdjęć z pierwszej trasy na początek, jak auto będzie umyte i posprzątane to wrzucę więcej.

ObrazekObrazekObrazek

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek

Peugeot Boxer 3.0 HDi 180 KM 2011r.


Post Wysłano: 24 mar 2012, 10:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Witam kolego :)

autko bardzo fajne szczególnie silnik kiedyś miałem okazje jeździć takim 180km tylko że auto lawetą bardzo ładnie to szło.A spalanie troszku duże to mi po ostatniej trasie 1180km wyszło 13,3l/100km oczywiście bez oszczędzania...No ale tu masz duży motor 3L to już kawał maszyny.
A teraz będziesz robił tylko kraj czy uciekasz już na UE ??


Post Wysłano: 24 mar 2012, 14:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Po kraju to spalił Ci normalnie.

Na UE licz, że będzie Ci palił 0,8 - 1,5 litra więcej jarał.


Nie jeździj na 6 biegu mniej niż 95 km/h. Wyprzedzając ciężarówkę redukuj na 5. Na pewno oszczędzi to skrzynię, która lubi się psuć.


Prezentuje się bardzo ładnie.


Jaką masz wysoką zabudowę 2,50 ?


Pozdrawiam,


Post Wysłano: 24 mar 2012, 16:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2008, 11:08
Posty: 13
GG: 9469698
Samochód: Boxer 3.0HDi
Lokalizacja: TG.

Ładny ''Pug''.

Spotkałem się już z opiniami, że 180'tki palą odrobinę więcej od 160'tek, przy czym są mniej żwawe przez filtr cząsteczek stałych (DPF). Innymi słowy - zmulone ekologią. Ciekawi mnie czy w tych egzemplarzach zostały już poprawione skrzynie biegów.

Jak porównujesz komfort jazdy (wyciszenie, dynamikę) i funkcjonalność kabiny do Movano (125 czy 150KM ?) ?
Jaka ładowność wpisana w dowód ? Jaka ładowność rzeczywista ?


Oby służył jak najdłużej, bezawaryjnych ! :)


Post Wysłano: 24 mar 2012, 16:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2012, 21:04
Posty: 48
GG: 3076230
Samochód: Peugeot Boxer 3.0HDi; BMW e39 540i
Lokalizacja: Opoczno (EOP)

adifek, gadałem dzisiaj z szefem, bo mimo wolnego skoczyłem na bazę posprzątać i wymyć auto. Powiedział że do świąt jeżdżę jeszcze po kraju, a zaraz jakoś po świętach lecę na UE.
Spalanie - jeszcze zobaczymy, nie wyczułem jeszcze do końca kiedy jaki bieg, ale po następnej trasie powinno spaśc delikatnie.

p_filip89, dzięki za cenne uwagi :) Z tym że 6-ty bieg jest jakiś dziwny to zauważyłem i wrzucałem go powyżej 100. Ładnie się prezentuje, poprzednik nawet dbał, jedyne co psuje wygląd to kawałek obudowy lewego lusterka i szybka kierunku w lusterku są połamane. Z technicznych spraw to coś puka po prawej stronie z przodu w zawieszeniu, ale ma być zrobione do poniedziałku.
Zabudowa 250 w środku.

Marsi, podobno skrzynia jest już trochę inna niż w 160. Jak się będzie sprawdzać - zobaczymy. Ważne że silnik jest twardy :) Co do komfortu jazdy to bardziej odpowiada mi Boxer - wygodniejszy od Movana fotel. Na plus dla Movana - duże schowki pod siedzeniami, więcej schowków na desce od Boxera i to że ramka w rozdzielająca szyby w drzwiach kierowcy nie zasłania lusterek jak to ma miejsce w Boxerze :)
Movano ma 150KM.
Miałem okazję pojeździć jednym i drugim i mimo wszystko Boxer bardziej mi podpasował.
Jeśli chodzi o ładowność - w dowodzie masa własna 2400kg, 1100 kg ładowności. Ile można max - tego nie wiem - najwięcej wiozłem 2t. Póki co latałem bardziej z objętościowymi ładunkami, więc miałem 0,8-1,5t. 2t zdarzyło się dopiero na powrocie do domu.

Auto wyczyszczone, wychuchane w środku to w poniedziałek porobię jakieś foty (dzisiaj zapomniałem aparatu). Na zewnątrz niestety nie pomyłem, bo Karcher padł na firmie, a auto jakoś bardzo się nie zabrudziło więc umyje się za tydzień.

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek

Peugeot Boxer 3.0 HDi 180 KM 2011r.


Post Wysłano: 24 mar 2012, 16:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Miałem okazję jechać tylko jako pasażer, ale wrażenia bardzo fajne. Zbiera się od samego dołu i przyspiesza równo. Dziwne, ale słyszałem o tych silnikach, że palą mniej niż 160 konne starsze jednostki.
Pewnie wszystko kwestia objeżdżenia i przyzwyczajenia. :)
Do zobaczenia w drodze.


Post Wysłano: 24 mar 2012, 17:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

No z 180 kucami i 6 biegami masz czym jechać. A spalanie uważam, że to i tak bardzo przyzwoicie jak na taką zabudowę. Blaszaki potrafią tyle palić, więc nie powinieneś się dziwić ani martwić, że Ci 12 łyka. A pewnie prędkości też nie małe na autostradach osiągasz.

Szerokości!

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 24 mar 2012, 17:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2012, 21:04
Posty: 48
GG: 3076230
Samochód: Peugeot Boxer 3.0HDi; BMW e39 540i
Lokalizacja: Opoczno (EOP)

Kwiatula, i to tego dźwięk turbosprężarki jak auto przekracza 1800 obrotów - świszczy prawie jak w dużym :) W Movano była to jedyna rzeczy którą było słychać jeśli chodzi o silnik i dziwnie mi się jeździło. W Boxerze słychać też minimalnie klekotanie i wiadomo że obroty rosną.

wojtas92, szef jak mnie rozliczał na koniec tygodnia z kilometrów, paliwa i spalania to też był zadowolony. Chyba się bał że na początku będą kosmiczne wartości l/100km :)
Miałem jeden taki dzień, że była ostra jazda od samego rana to i było 110, czasem nawet 120, ale to po A4.

Z prawie 2 tonami ładunku pod górę św. Anny na 5-tym biegu środkowym pasem i 100 na blacie - tylko że nie patrzyłem na chwilowe spalanie :)

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek

Peugeot Boxer 3.0 HDi 180 KM 2011r.


Post Wysłano: 24 mar 2012, 18:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
tylko że nie patrzyłem na chwilowe spalanie :)
To i lepiej, bo pewnie byś zawału dostał :mrgreen:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 24 mar 2012, 19:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2008, 11:08
Posty: 13
GG: 9469698
Samochód: Boxer 3.0HDi
Lokalizacja: TG.

Cytuj:
Z prawie 2 tonami ładunku pod górę św. Anny na 5-tym biegu środkowym pasem i 100 na blacie - tylko że nie patrzyłem na chwilowe spalanie :)
Więcej niż 25.0L nie pokaże :), z kolei na 6-biegu 23.2L to max. Komputer powinien mieć zakres chociaż do tych 40L, ale niestety...


Post Wysłano: 24 mar 2012, 21:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2012, 21:04
Posty: 48
GG: 3076230
Samochód: Peugeot Boxer 3.0HDi; BMW e39 540i
Lokalizacja: Opoczno (EOP)

Oj pokaże pokaże :) Przy ruszaniu pod ładnym tonażem potrafi nawet się zrobić na chwilę do 40l/100km :)

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek

Peugeot Boxer 3.0 HDi 180 KM 2011r.


Post Wysłano: 24 mar 2012, 22:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

160konna Octavia z turbiną pokazywała 32l w chwilowym jak się ją depnęło, więc nadal twierdzę, że te twoje "normy" to niedużo :lol:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 04 kwie 2012, 21:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2012, 21:04
Posty: 48
GG: 3076230
Samochód: Peugeot Boxer 3.0HDi; BMW e39 540i
Lokalizacja: Opoczno (EOP)

Tutaj w chwilowym najwięcej mi się pokazało jak dotąd 50l/100km :P Ruszanie pod ciężką górkę z ciężkim ładunkiem :P Musiałem stanąć bo dziadek się zatrzymał żeby wpuścić z podporządkowanej jakąś kobitkę :P Sam potem nie mógł się zebrać Matizem :)

Autko dostało tabliczkę Grzesiek - wreszcie udało mi się wyhaczyć ze swoim imieniem :) Jak będzie grzeczne to dostanie taką ładną, podświetlaną.

33227 km na liczniku, spalanie pod moją nogą wychodzi 11,5-12l/100km, ale to też kwestia warunków pogodowych i zakorkowania dróg. Na A4 ze Śląska do Wrocławia przy słabym wietrze zrobiłem wczoraj 9,2l/100 km :D Z czego połowę przyklejony do naczepy Delta Trans - akurat mi prędkość odpowiadała, kolega równo-ładnie-spokojnie jechał, a moje spalanie magicznie spadało, więc czemu nie? :D

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek

Peugeot Boxer 3.0 HDi 180 KM 2011r.


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 11:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2008, 11:08
Posty: 13
GG: 9469698
Samochód: Boxer 3.0HDi
Lokalizacja: TG.

Cytuj:
Tutaj w chwilowym najwięcej mi się pokazało jak dotąd 50l/100km :P

Na A4 ze Śląska do Wrocławia przy słabym wietrze zrobiłem wczoraj 9,2l/100 km :D Z czego połowę przyklejony do naczepy Delta Trans - akurat mi prędkość odpowiadała, kolega równo-ładnie-spokojnie jechał, a moje spalanie magicznie spadało, więc czemu nie? :D
Z tego by wynikało, że komputer ma już większy zakres na funkcji chwilowego spalania, u mnie jak wspominałem - 25.0L/100KM.

Nooo, średnia bardzo fajna jak na zabudowę 2,5mH :). Później tylko trudno ją utrzymać jak się warunki zmienią... w każdym razie da się ? - Da :).


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2012, 14:59 przez Marsi, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 05 kwie 2012, 12:12

Uważaj na zwężkach bo boxery mają tak cudownie umiejscowione lusterka, że znajdują się idealnie na wysokości słupków rozdzielających pasy ruchu a lusterka tanie nie są ;) Co do stukania w zawieszeniu to się do tego przyzwyczaj bo to francuz jest. Zawieszenie zaprojektowane na gładką nawierzchnię a nie na nasze oranki ;) Jedyny mankament jaki u Ciebie widzę to szerokość zabudowy. Jeździłem prawie identycznym boxerem tyle, że zabudowa nie wystawała poza owiewki za kabiną. W firmie były 3 identyczne boxery jak twój tylko, że niebieskie ;) We wszystkich coś stukało i każdy miał dziure w lusterku z prawej strony :lol: Potem już wymieniali luterka na te krótsze bo na długich wysięgnikach to pod izotermę są. Ogólnie wg. mnie autko bardzo udane mimo swoich wad, bardzo dynamiczne i wygodne, fajnie się prowadziło. Komputer czasem świrował a próba podłączenia dodatkowych obrysówek kończyła się dwoma wizytami u elektryka ;)


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 14:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 17:33
Posty: 172
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Witam sąsiada... :wink:

Francuzik bardzo fajny wizualnie jak i technicznie... też miewasz problemy ze zmianą biegow, umnie w poprzedniej firmie to była to dość czesta usterka... no i we Fiacie.poprstu biegi wchodziły bardzo cieżko.

Pozdrawiam i szerokosci...


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 15:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 kwie 2012, 13:27
Posty: 3
GG: 7874590
Samochód: Citroen Jumper
Lokalizacja: Skalmierzyce k.Ostrowa Wlkp.

Elegancka maszyna :D powodzenia ci życzę :) bajo ;d


Post Wysłano: 07 kwie 2012, 15:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2012, 21:04
Posty: 48
GG: 3076230
Samochód: Peugeot Boxer 3.0HDi; BMW e39 540i
Lokalizacja: Opoczno (EOP)

Lewe lusterko już jest trafione, nie przeze mnie tylko przez poprzednika. Co prawda delikatnie, ale i tak za pięknie to nie wygląda. Jeśli chodzi o słupki stawiane przez drogowców, to ostatnio na remontowanym odcinku DK8 między Warszawą a Piotrkowem przyhaczyłem tylnym rogiem skrzyni jeden taki :D
Biegi póki co chodzą ładnie i płynnie, zobaczymy jak będzie dalej.

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek

Peugeot Boxer 3.0 HDi 180 KM 2011r.


Post Wysłano: 07 kwie 2012, 15:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

jumas, skąd twierdzenie że lusterka na długich ramionach są tylko pod izotermę?
No i nie tylko w Boxerach są one tak pechowo umieszczone.
__________________
Podoba mi się ten wózek, tak po prostu. Niestandardowy kolor, dobrze zgrana zabudowa z kabiną, lubiany przeze mnie LAMAR w najwyższej wersji i pokaźne wyposażenie.
Elegancko! :twisted:

Bezawaryjnych, do zobaczenia na trasie.


Post Wysłano: 07 kwie 2012, 16:05

Tzn, źle to sformułowałem ale jeśli skrzynia nie wystaje poza owiewki za kabiną to w zupełności wystarczają krótkie ramiona ;) Przypuszczam, że jumper i ducato ma ten sam problem, nowymi masterami nie jeździłem więc nie wiem jak to wygląda ;p


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: