Teraz pojawił się inny problem. Man jest około 20tyś km po wymianie wtrysków , szklanek , pierścieni i uszczelek. I problem tkwi w tym że około 500-600km do tyłu Man na jałowym biegu na wolnych obrotach ma takie coś że chodzi 5200 obr/min bodajże i skoczy do 5300 czy tam 5400 na chwilę i z powrotem do "normalnych obrotów"
Witam. Obecnie jeżdżę manem 12.224 z zabudowa 6m do bydła, spala około 20-22 litrów na 100km, z tym ze nieraz jest lekko przeładowywany. Niedaleko mnie mają do sprzedania ładnego f2000, 7 metrowa rama 19.464 na jakie spalanie można tu liczyć, sama solówka bez przyczepy zabudowa 1 poziomowa czyli max 20 ton dmc. Mieliśmy mana 26.403, ale jeździł z przyczepą i ropa była tania, więc nikt dokładnie nie sprawdzał spalania no i miał 3 oski i woził 2 bydło + przyczepa 1 poziomowa. W 25 litrach się zmieści?
Rejestracja:12 lis 2006, 21:41 Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE
Ja osobiście nie spotkałem się w F2000 z 472konnym motorem, to pewnie błąd przeszczepiony z F90 o oznaczeniu 372. Silniki w F2000 powyżej 400KM miały oznaczenia (na przykładzie ciągnika):
19.403/4 - mocy 400KM
19.413/4 - mocy 411KM
19.463/4 - mocy 461KM
19.603 - mocy 600KM
Tym bardziej wydaje się to bez sensu, skoro był motor 464.
_________________ B O B i
Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2012, 15:59 przez wojtas92, łącznie zmieniany 2 razy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę