Strona 85 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 183 84 85 86 87162 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 maja 2012, 11:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 maja 2012, 22:22
Posty: 22

Tak tez mi sie wydawalo, ale piekne dzieki za rzeczowe poparcie odpowiedzi.

Ja sie nie nastawiam od poczatku na kombinowanie, firma zawsze planuje czas pracy w ten sposob, zeby nie bylo sytuacji nie tylko z braknieciem czasu ale rowniez takich 'na styku' - zawsze przejazdy planowane sa z zapasem. Trzeba jednak w jakis sposob liczyc sie z tym, ze moze pojawic sie sytuacja losowa (zwiazana np. z tym, ze ktos sie zgubi).

A co do bydla - rzeczywiscie dosadnie, ale niestety to sama prawda. Znajomy kierowca powiedzial kiedys - w kontekscie przewozu drogowego - 'ludzie to towar, ktory sie najszybciej psuje'.


Post Wysłano: 13 maja 2012, 20:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2010, 0:20
Posty: 283
GG: 0
Samochód: mercedes 124 200D
Lokalizacja: Chełm

ewentualnie stonka ;)


Post Wysłano: 13 maja 2012, 22:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2007, 22:11
Posty: 43
Lokalizacja: okolice Kielc

Koledzy mam taki problem a mianowicie :

od godziny 8,30 do 9,30 jazda
dalej do 19 przerwa
pózniej 1 h jazda , 1,15 przerwa 10 minut jazda 20min przerwa 5 min jazda 1,25 przerwa 15 minut jazda skończyłem w sumie 0 23,35. O której mogę jechać najwcześniej następnego dnia.

Z góry dzięki za odpowiedzi


Post Wysłano: 13 maja 2012, 22:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Cytuj:
Koledzy mam taki problem a mianowicie :

od godziny 8,30 do 9,30 jazda
dalej do 19 przerwa
pózniej 1 h jazda , 1,15 przerwa 10 minut jazda 20min przerwa 5 min jazda 1,25 przerwa 15 minut jazda skończyłem w sumie 0 23,35. O której mogę jechać najwcześniej następnego dnia.

Z góry dzięki za odpowiedzi

Żartujesz? :roll:


Post Wysłano: 13 maja 2012, 23:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:27
Posty: 493
Samochód: Iveco Stralis AT440S43 T/P
Lokalizacja: okolice Korycina, podlaskie, PL

Cytuj:
Koledzy mam taki problem a mianowicie :
od godziny 8,30 do 9,30 jazda
dalej do 19 przerwa
pózniej 1 h jazda , 1,15 przerwa 10 minut jazda 20min przerwa 5 min jazda 1,25 przerwa 15 minut jazda skończyłem w sumie 0 23,35. O której mogę jechać najwcześniej następnego dnia.
To było pytanie?

Jeśli tak, to możesz jechać już od północy do 8:15 (lub 9:15, jeśli chcesz wykorzystać 10-godzinny czas dziennej jazdy, wliczając 45 min. przerwy). Jeśli jednak nie musisz jechać w nocy, możesz zrobić 9-godzinną przerwę i ruszyć o 8:35, rozpoczynając nowy okres pracy.

_________________
Janusz Kastyk
Ahoj, przygodo! :) Przygodo... ahoj?
Wiozę się pomału...
http://truckmapa.wagaciezka.com - mapa dla ciężarówek


Post Wysłano: 20 maja 2012, 10:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2012, 9:39
Posty: 1
Samochód: man

koledzy jak to jest z tym czasem pracy kierowcy jeśli ogólnie mam mało jazdy a więcej postoju na budowie ? :]


Post Wysłano: 20 maja 2012, 12:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
koledzy jak to jest z tym czasem pracy kierowcy jeśli ogólnie mam mało jazdy a więcej postoju na budowie ? :]
postój też jest czasem pracy :D

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 20 maja 2012, 12:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3292
Lokalizacja: eu

Cytuj:
koledzy jak to jest z tym czasem pracy kierowcy jeśli ogólnie mam mało jazdy a więcej postoju na budowie ? :]
Ale co? Cieszysz się, czy martwisz że więcej stoisz niż jeździsz?
Wytłumacz nam, gdzie jest problem...


Post Wysłano: 21 maja 2012, 23:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2006, 17:01
Posty: 233
GG: 0
Lokalizacja: Małopolska Nowy Targ KNT

Cytuj:
Kolego a co zrobisz jak będziesz w ciągu twoich 13 godz. pracy jeździł tylko na załadunek 5 różnymi autami? Też to zrobisz na jednej tarczce?
Takie skrajności jak Ty tutaj wypisujesz to jeszcze nie spotkałem, gdzie to tak się jeździ żeby skakać z auta na auto, za chwile się znajdzie ktoś że powie że 10 autami jeździ na dobę a nie o to chodzi w tej dyskusji.

_________________
TIR - Transport International Road


Post Wysłano: 23 maja 2012, 8:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2009, 23:05
Posty: 81
GG: 0

Kolego ja w poprzedniej firmie, tak miałem kilka razy, że miałem jutro iść na urlop to dzień przed urlopem jeździłem sześcioma autami ładować do zakładu 10 km od bazy, a było to po to żeby koledzy mogli jeden dzień później zacząć tydzień pracy i być na maksa wykorzystani. I to było nieraz tak robione.


Post Wysłano: 25 maja 2012, 8:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
Cytuj:
Kolego a co zrobisz jak będziesz w ciągu twoich 13 godz. pracy jeździł tylko na załadunek 5 różnymi autami? Też to zrobisz na jednej tarczce?
Takie skrajności jak Ty tutaj wypisujesz to jeszcze nie spotkałem, gdzie to tak się jeździ żeby skakać z auta na auto, za chwile się znajdzie ktoś że powie że 10 autami jeździ na dobę a nie o to chodzi w tej dyskusji.
np w PKSie na autobusach 3 przesiadki to standard i do tego ręczny zapis części dnia :D (o 4.30 start do 5.50- potem kiero zostawia auto i jako pasażer wraca do bazy i o 7.00 wyjeżdża innym,po czym po porannym szczycie przesiada się do małego autobusu którym pracuje do ok 13.oo,potem powrót jako pasażer do pierwszego i powrót na bazę i znowu przesiadka wg potrzeb i tak codziennie ) i może nie o to chodzi żeby się licytować ale pracując lokalnie jazda przynajmniej dwoma autami to dla mnie coś powszechnego

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 25 maja 2012, 12:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2010, 0:20
Posty: 283
GG: 0
Samochód: mercedes 124 200D
Lokalizacja: Chełm

To strasznie mąci Twój pks. U mnie zmiany auta w ciągu dnia to najczęściej tylko w przypadku awarii. A tak to na dany dzien i dane zadanie jest przewidziane konkretne auto.


Post Wysłano: 25 maja 2012, 13:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2817
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Mam nastepujace pytanie:

Zatrudniony jestem w 2 firmach (przyjmijmy A i B) . Zaczynam jazde w firmie A i wystawiaja mi zaświadczenia i jade w trase na 2 tyg. Po powrocie robie pauze weekendowa i zaczynam jazde w firmie B ktora tez ma wystawić mi zaświadczenie (tylko od kiedy). Po 2 tyg znowu zmiana.

I tu pytanie. Jak te firmy maja mi wystawiać zaświadczenie za czas który jeździłem w drugiej firmie? I jak maja rejestrować moja aktywność podczas jazdy w innej firmie.

Itd nie potrafi odpowiedzieć czy te firmy maja przesyłać sobie nawzajem moje zaświadczenia czy jak to rozwiązać

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 25 maja 2012, 18:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

kiedyś w ogóle było to nie dopuszczalne żebyś pracował w dwóch firmach jako kiero

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 26 maja 2012, 8:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5090
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Mam nastepujace pytanie:

Zatrudniony jestem w 2 firmach (przyjmijmy A i B) . Zaczynam jazde w firmie A i wystawiaja mi zaświadczenia i jade w trase na 2 tyg. Po powrocie robie pauze weekendowa i zaczynam jazde w firmie B ktora tez ma wystawić mi zaświadczenie (tylko od kiedy). Po 2 tyg znowu zmiana.

I tu pytanie. Jak te firmy maja mi wystawiać zaświadczenie za czas który jeździłem w drugiej firmie? I jak maja rejestrować moja aktywność podczas jazdy w innej firmie.

Itd nie potrafi odpowiedzieć czy te firmy maja przesyłać sobie nawzajem moje zaświadczenia czy jak to rozwiązać
poniżej masz podpunkt zamieszczony w preambule do rozporządzenia 561/2006.

(21) Kierowcy pracujący dla kilku przedsiębiorstw transportowych powinni każdemu z nich
dostarczać odpowiednich informacji, aby umożliwić im wykonanie ich obowiązków wynikających z
niniejszego rozporządzenia.

a tu masz konkretny artykuł rozporządzenia 561:

Artykuł 20


3. Kierowca zatrudniony przez więcej niż jedno przedsiębiorstwo transportowe lub pozostający
do dyspozycji więcej niż jednego przedsiębiorstwa transportowego przekazuje każdemu z nich
odpowiednie informacje, aby umożliwić im przestrzeganie przepisów rozdziału II.

gwoli wyjaśnienia czego tyczy Artykuł II:

ROZDZIAŁ II

ZAŁOGA, CZASY PROWADZENIA POJAZDU, PRZERWY I OKRESY ODPOCZYNKU

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 26 maja 2012, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 15:10
Posty: 157
GG: 0

Czy jeżdżąc samochodem hakowiec+przyczepa za/rozładunki traktować jako czas jazdy, czy inną pracę?


Post Wysłano: 26 maja 2012, 22:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 sty 2012, 14:06
Posty: 123
GG: 1
Samochód: DAF 105XF
Lokalizacja: Widnes

Cytuj:
Czy jeżdżąc samochodem hakowiec+przyczepa za/rozładunki traktować jako czas jazdy, czy inną pracę?
A czy podczas załadunków i rozładunków jeździsz? Naprawdę, odpowiedź jest bardzo prosta.


Post Wysłano: 27 maja 2012, 7:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 15:10
Posty: 157
GG: 0

Wiem, dlatego jeśli nie ma tam pauzy 15/30/45min to traktuję to jako 100% jazdę, jednak każdy znajomy kierowca z którym rozmawiam mówi co innego.
Komputer potrafi godzinny załadunek zaliczyć jako 20min jazdy, jednak ciężko odejmować każde 2 min postoju od czasu jazdy.


Post Wysłano: 27 maja 2012, 10:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2011, 15:14
Posty: 606
Samochód: TGL 12.250 tandem

Jak to jest z tachografami elektronicznymi ? Liczą czas kiedy stoi się np. w korku czy też na światłach ?
Pytam, ponieważ mam u siebie normalnie tarczki. Czas postoju w korkach również wliczam w jazdę. Ale... mam w nawigacji taką funkcję, która pokazuje mi dokładnie ile czasu jechałem, a ile stałem itp. Na koniec "moich obliczeń" okazuje się często, że według nawi mogę jechać jeszcze np. godzinę. Zastanawiam się czy jeżdżąc zgodnie z nawi przy okazji kontroli będą w stanie dokładnie odczytać z tarczki ile minut stałem itd. ;)


Post Wysłano: 27 maja 2012, 10:59

Jak stoisz w korku 20 min a potem np. 30 min, to wliczcasz to w czas JAZDY?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 85 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 183 84 85 86 87162 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: