Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 cze 2012, 13:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2011, 23:17
Posty: 7
GG: 13495260
Samochód: SCANIA 124L 420HPI

Proszę powiedzcie mi Koledzy która z Tych ciężarówek podanych w temacie jest lepsza do transportu po Kraju i dlaczego?
Ponieważ mój znajomy chce kupić i ma dylemat którą kupić:(
Liczę na Wasze odpowiedzi wraz z argumentami:)
Pozdrawiam


Post Wysłano: 06 cze 2012, 16:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2011, 15:08
Posty: 10
GG: 0
Samochód: Scania

Witam. To zależy czego kolega oczekuje :) Jeżeli wybierze EUR4 to wiadomo będzie mniej płacił za drogi. Silniki tak bardzo się nie różnią i jedno i drugie będzie to już HPI z tym jeżeli miałby brać EUR4 niech weźmie bez Adblue. Sami mamy jedna EUR4 bez Adblue przebieg 840tys i do tej pory nic ale teraz zaczynają się problemy z układem paliwowym. Natomiast jeżeli to ja miał bym wybierać Scanie na kraj to była by to stara "czwórka" w okolicach 2001-2002 rok z normą EUR 3 ale jeszcze na układzie paliwowym PDE mamy takich kilka i są cudowne :D Coś tam myśle podpowiedziałem niech inni coś dopowiedzą.


Post Wysłano: 06 cze 2012, 21:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lis 2010, 19:11
Posty: 40
GG: 1908754
Samochód: Mercedes-Benz Actros 1844

Jeżeli cenową są tak samo , to proste brać EURO 4 ! . Mniejsze koszty dróg , potem przy odsprzedaży raczej weźmie więcej kasy . Jeżeli mogę wtrącić swoje zdanie na temat , to na kraj osobiście bym wziął actrosa , tylko , że tanie nie są :P Pozdrawiam


Post Wysłano: 06 cze 2012, 23:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nie bierz e4 kup te e3 te silniki sie różnią dosyć znacznie, i w przypadku awarii długo będziesz jeździł żeby odrobić równicę w cenie opłat.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 07 cze 2012, 16:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2011, 23:17
Posty: 7
GG: 13495260
Samochód: SCANIA 124L 420HPI

Dziękuje za zainteresowanie i odpowiedzi:)
Pozdrawiam


Post Wysłano: 07 cze 2012, 23:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lis 2011, 18:35
Posty: 41
GG: 2901452
Samochód: SCANIA
Lokalizacja: Toruń

To lepiej niech kupi sobie Euro 3 2005r i łapie mu się na viatoll-u na Euro 4


Post Wysłano: 26 cze 2012, 16:55

Cytuj:
To lepiej niech kupi sobie Euro 3 2005r i łapie mu się na viatoll-u na Euro 4
możesz mi to kolego wytłumaczyć jak to się łapie na E4 ??


Post Wysłano: 26 cze 2012, 17:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Cytuj:
To lepiej niech kupi sobie Euro 3 2005r i łapie mu się na viatoll-u na Euro 4
możesz mi to kolego wytłumaczyć jak to się łapie na E4 ??
Według roku produkcji. Wiele osób zalicza samochody z 2005 roku do E4 mimo, że to E3.


Post Wysłano: 26 cze 2012, 21:58

A jak to wygląda z punktu widzenia prawnego zgodne z prawem aby auta z 05r rejestrować w systemie viatoll na E4 zamiast na E3 jak wynika ze specyfikacji silnika ?? Jakie są ewentualne kary za takie coś że mamy e4 zamiast e3 ??


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: