witam kolegow po dluzszej przerwie czytam tego posta kilkakrotnie i cisnienie mi lekko skacze .......
po 1 na poczatku postu kolega Lukasz pomylil sie zasadniczo co do identywikacji zaworu (
NIE JEST TO ZAWOR CZTERODOZNY !!! ani nawet do niego nie podobny
po 2 jest zawor systemu ECAS (
Electronic
Control
Air
Suspension czyli jak w nazwie i jest to zawor
nieprogramowalny tzn usawienia zwieszenia pozostaja bez zmian niezaleznie od tego jaki zawor zalozymy nowy czy uzywany ( ustawienia zawieszenia jak i diagnostyke tego typu zawieszenia popelniamy przez jedostke sterujaca zawieszeniem umieszczona za fotelem kierowcy
po 3 najczestsza usterka tego systmeu jest OKABLOWANIE poprzecierane przewody i lub czujniki na poduszkach i/lub czujniki poziomu zawieszenia zawor jest ostatnia rzecza jaka sie wymienia chyba ze ewidentny dowod uszkodzenia zaworu lub wszystkie pozostale elementy zostaly sprawdzone wlacznie z sygnalami sterowania z jednostki sterujacej
zalecam dokladna kontrole okablowania przeciez to tylko 3 przewody !!!!
pozdrownienia