Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Heniekstar25 trochę narobiłeś teraz zamieszania w temacie
. Powiedz w jakiej wersji kabiny siedziałeś oraz czy tylne schowki nadal będą nad łóżkiem. Przestronność? do jakiej kabiny można porównać nowe Globetrottery pod względem pojemności?.
Trochę zamieszania się zrobiło,ale tak to zazwyczaj jest,gdy ktoś widział to,czego inne oczy nie zobaczą przez dłuższy okres
A więc nawiązując do Twoich pytań.
-Miałem zaszczyt siedzieć w najwyższej kabinie,czyli Globetrotter XL. Przestronność można porównać do kabiny Giga Space z Actrosa MPIV,aczkolwiek skoszony dach wizualnie zmniejsza przestrzeń. Tak jak pisałem wyżej,schowki w przedniej części kabiny będą bardzo głębokie i pojemne,lecz kilka litrów zabrał ten skoszony dach. Duże schowki będą zamykane na tzw.rolety,czyli tak jak było w III gen. Środek,pomiędzy schowkami - również znany z III gen. czyli wnęka plus czerwone światełko [burdelówka]. Nad górną koją będzie schowek taki,jaki posiadają obecne modele Renault Magnum,ale zauważyłem,że jest dużo pojemniejszy ze względu na swoją budowę jak i na przestrzeń pomiędzy górnym łóżkiem a sufitem. Materace jak i fotele dość grube i masywne,zaprojektowane tak,że są wygodne. Jak je zobaczyłem,miałem wrażenie,że można się na nich poczuć jak na wacie,a wcale tak nie jest i chwała za to
Zauważyłem jeszcze kilka innych ciekawych rzeczy,jeśli chcesz mogę napisać,chociaż i tak wiele osób pomyśli,że zmyślam,co w ogóle mnie nie zdziwi. Po premierze i tak będą musieli przyznać mi rację
Swoją drogą,czy Twój nick nie wziął się czasami od nazwiska Lewandowski?
Czyli jednak moje przypuszczenia się sprawdzają. Tak jak pisałem, że Volvo pewnie nie zrezygnuje z tych tylnych schowków a będą zaimportowane z nowego Magnum (wskazuje na to właśnie pozycja łóżka, gdyby ich tam nie było to łóżko składałoby się z pewnością w pionie).. Także już auto zyskuje na pakowności. Powiedz czy duża przestrzeń jest pomiędzy górnym kojem a schowkami?. Pisz o wszystkich ciekawostkach chętnie posłucham. Mój nick nawiązuje do mojego nazwiska wprawdzie nie Lewadnowski:P
Mam jeszcze kilka dodatkowych pytań:
- czy wszystkie wersje kabiny posiadać będą płaską podłogę?
- czy Volvo nadal będzie posiadać schowki pod dolnym łóżkiem? widać, że teraz jest ono wyraźniej położone także pewnie będzie tam dużo więcej miejsca
- czy sterowanie I-shittem będzie w kierownicy czy wybierak będzie zamontowany po staremu?
- czy nowe FH posiadać będzie niezależne przednie zawieszenie?
- wiesz coś na temat prawdziwości nowego systemu zarządzania autem coś pod styl I-drive czy MMI Audi?
- czy to prawda, ze nowe silniki pracują bardzo cichutko?
Ok,to odpowiadamy
-Wszystkie wersje dalekobieżnych Volvo będą posiadać płaską podłogę. Nie ważne,czy niska,czy wysoka kabina. Będzie to uwarunkowane tym,że kabina ze względu na nowy silnik spełniający normy Euro6 jest wyżej umiejscowiona niż dotychczas.
-Co do sterowania skrzynią I-shift nie będę nic pisał,ponieważ ma zostać ona zastąpiona skrzynią znaną dobrze z pewnej Niemieckiej ciężarówki
-Przyciski na kierownicy służą do sterowania systemem multimedialnym auta. Nawigację,radio jak i nawet lodówkę będzie można mieć pod kontrolą tych przycisków. Co do nawigacji i radia nie budzi to zaskoczenia,ale co daje sterowanie lodówką? Cóż,projektanci doszli do wniosku,że nie warto w czasie jazdy wyciągać ręki i szarpać się z lodówką,żeby ją otworzyć,wystarczy pogrzebać w menu pojazdu,wybrać opcję ''FRIDGE'' i mamy do wyboru opcję:
- Reduce the temperature
- Increase the temperature
- Open fridge
- Thawing
Jak widać,Volvo stara się za wszelką cenę zdobyć klientów,nawet takimi pierdołami jak sterowanie lodówką. Szkoda tylko,że nie dali jeszcze opcji: ''podaj butelkę coli,napij się za mnie,wysikaj,schowaj colę,zamknij lodówkę" - wtedy,byłby FULL wypas
Co do zawieszenia,to nie wiadomo. Na razie testują różne jego wersje,a co będzie w wersji finalnej,zobaczymy jesienią.