Rejestracja:22 lis 2006, 18:57 Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna
Niedawno czytałem statystyki kradzieży samochodów w Polsce w 2011 roku. Samych Passatów skradziono ponad 1700 sztuk, zaś Saabów (wszystkich modeli) nie więcej niż 10-15 egzemplarzy.
Też jestem na etapie poszukiwania Saaba 9-3 tylko wersji 150KM TiD. Ogólnie jeździłem 2.0T i albo coś z nim było nie tak, albo ten silnik to kompletny muł. Mój Nissan dużo lepiej się zbiera.
W Saabie podoba mi się najbardziej to, że jeździ ich mało na drogach, ma bardzo fajną linię, i nie ma zwyżek jak w przypadku BMW/VW itd. Ot zwykłe auto dla zwykłego człowieka.
Powiedz, jak gra w nim audio Masz zwykłe seryjne, czy to lepsze
Audio gra bardzo dobrze - ja mam wersję z DVD Kenwood DNX 7200 (zdjęcie zrobione przez poprzedniego właściciela: Klik) i gra na prawdę dobrze. Zastanów się jeszcze nad silnikiem 120konnym bo te 150konne mają swoje bolączki a poza tym mają opinię raczej mniej żwawych niż 120konne.
Rejestracja:12 lis 2006, 21:41 Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE
I te zegary! Bajka! Zielone podświetlenie, aaah, pamiętam pierwszego passata B5 z końcówki lat '90, ostatni, który miał zielone. Teraz to już chyba tylko w Skodzie się ostało, z tych takich popularniejszych samochodów...
_________________ B O B i
Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.
I te zegary! Bajka! Zielone podświetlenie, aaah, pamiętam pierwszego passata B5 z końcówki lat '90, ostatni, który miał zielone. Teraz to już chyba tylko w Skodzie się ostało, z tych takich popularniejszych samochodów...
Mój podświetla na zielono, ale takich zegarów jak moje to nie da się powaznie traktować:
Audio gra bardzo dobrze - ja mam wersję z DVD Kenwood DNX 7200 (zdjęcie zrobione przez poprzedniego właściciela: Klik) i gra na prawdę dobrze. Zastanów się jeszcze nad silnikiem 120konnym bo te 150konne mają swoje bolączki a poza tym mają opinię raczej mniej żwawych niż 120konne.
Aktualnie mam 130KM w benzynie i przy masie 1250kg nie wystarczają mi osiągi. W Saabie 150KM od razu robiłbym chip, żeby chociaż te 170 było i jakaś frajda z jazdy.
Rejestracja:07 mar 2008, 22:05 Posty: 269
GG: 12975077
Samochód: Ford Transit '98
Lokalizacja: Biała Podlaska
Cytuj:
Cytuj:
Audio gra bardzo dobrze - ja mam wersję z DVD Kenwood DNX 7200 (zdjęcie zrobione przez poprzedniego właściciela: Klik) i gra na prawdę dobrze. Zastanów się jeszcze nad silnikiem 120konnym bo te 150konne mają swoje bolączki a poza tym mają opinię raczej mniej żwawych niż 120konne.
Aktualnie mam 130KM w benzynie i przy masie 1250kg nie wystarczają mi osiągi. W Saabie 150KM od razu robiłbym chip, żeby chociaż te 170 było i jakaś frajda z jazdy.
Diesle maja trochę inny wykres przebiegu mocy, także myślę, że te 150 by Ci spokojnie wystarczyło ;p
_________________ Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny!
Skad wiesz czy to jest zawiecha od aero? Hamulce seryjnie sa "wentylowane" - zwykla podwojna tarcza z wentylacja w srodku jak w kazdym aucie. Do tego te diesle sa strasznie mulowate ponizej 2200obr. Ja moim golfem bylem w stanie odejsc temu saabowi. Do tego plastiki skrzypia niemilosiernie w porownaniu z 9-5. A zeby 9-3 wymiatala to albo 2.3T i min 185KM albo 1.9TiD i 170KM.
A co do audio - porazka jak w aucie tej klasy. 7 glosnikow ktore graja niemilosiernie zle. Wiem co mowie. Bylem nie raz ze Szczupim na zlocie. I mam porownanie z innymi 9-3, 9-5, 900 i 9000.
Skad wiesz czy to jest zawiecha od aero? Hamulce seryjnie sa "wentylowane" - zwykla podwojna tarcza z wentylacja w srodku jak w kazdym aucie. Do tego te diesle sa strasznie mulowate ponizej 2200obr. Ja moim golfem bylem w stanie odejsc temu saabowi. Do tego plastiki skrzypia niemilosiernie w porownaniu z 9-5. A zeby 9-3 wymiatala to albo 2.3T i min 185KM albo 1.9TiD i 170KM.
A co do audio - porazka jak w aucie tej klasy. 7 glosnikow ktore graja niemilosiernie zle. Wiem co mowie. Bylem nie raz ze Szczupim na zlocie. I mam porownanie z innymi 9-3, 9-5, 900 i 9000.
Taka moja opinia
Z zawieszeniem i hamulcami tak twierdził poprzedni właściciel - nie podważam jego wiedzy bo ja na Saabach nie znam się praktycznie w ogóle a on zdecydowanie wie co mówi. Poza tym, żaden diesel przy takiej pojemności nie będzie nie wiadomo jak agresywny - jak dla mnie jest wystarczająco dynamiczny tym bardziej że ten samochód nie służy do wyścigów tylko do wygodnego podróżowania w normalnym tempie.
Skromny up.
Korzystając z ładnej pogody spędziłem dzisiaj przy aucie 6h Kupiłem taki jeden detergent i wypolerowałem auto... Powiem, że jestem bardzo zadowolony, bo efekty są naprawdę duże
Kilka fotek:
Pomału zaczyna rdzewieć mi felga Znacie coś dobrego, żeby jakoś to zniwelować?
Jak na takie auto, to jestem zadowolony. Silnik 1.3 ale swoją moc idzie odczuć, szczególnie przy ruszaniu. Wymieniłem ostatnio świece i cewkę i auto znacznie nabrało mocy. Spalanie mam w granicach 10-11l po mieście. Zrobiłem nią od września 8tyś. Na trasie spaliła mi 8l przy jeździe 100-120km/h i jak na pierwsze moje auto jestem bardzo zadowolony, brakuje mi w niej tylko wspomagania. Blacha praktycznie nie rdzewieje, poza jednym nadkolem, więc tylko lać i jeździć:-)
To dużo pali. 8 litrów benzyny w jeździe mieszanej paliła moja brava 1.8 przy 113KM i przypuszczam większej wadze.
Ja w marcu kupiłem fabię 1.4MPI i powiem szczerze, że to będzie moja ostatnia skoda Ale ze dwa lata muszę się z nią pomęczyć. Do tej pory zrobiłem 7 tys. km.
Użytkownicy przeglądający to forum: LKV Tomek, Redline i 13 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę