Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 paź 2008, 19:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

ja chce kupic mascota i nie wiem co zrobic.autko z silnikiem 2,8 l z zabudowa kontener.


Post Wysłano: 06 paź 2008, 23:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2005, 21:00
Posty: 79
Lokalizacja: Brzeg

powiem tak kolego mysle ze warto kupić mascota , mamy 3 litrowego w firmie ma teraz ok 190 tys km a usterki w nim to wymiana chłodnicy przy 150 tys km i wymiana chamulców po 165 tys , pozatym jeszcze jedna wada to ząbkowanie opon , pozatym ok :D


Post Wysłano: 06 mar 2009, 17:06

W poniedziałek zaczynam pracę po kraju w Renault Mascott. W związku z tym mam kilka (może banalnych) pytań, ponieważ nie miałem jeszcze do czynienia z tym autem:

- Czy układ hamulcowy jest tam hydrauliczny czy pneumatyczny?
- Czy można spokojnie ruszać z drugiego biegu czy będzie to zbyt duże obciążenie dla sprzęgła zwłaszcza pod ładunkiem?
- Na co szczególnie zwrócić uwagę w tym aucie podczas eksploatacji?


Post Wysłano: 07 mar 2009, 15:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2005, 22:28
Posty: 197
GG: 1
Samochód: Szwedzkie badziewie z Göteborga
Lokalizacja: Stalowa Wola

Cytuj:
Czy układ hamulcowy jest tam hydrauliczny czy pneumatyczny?
Hydrauliczny
Cytuj:
Czy można spokojnie ruszać z drugiego biegu czy będzie to zbyt duże obciążenie dla sprzęgła zwłaszcza pod ładunkiem?
A to zależy od silnika. Ja raz na jakiś czas jeżdżę Mascott-em 160 DXi i "jedynki" używam tylko za pierwszym razem, żeby się przyzwyczaić. Potem jej uzywanie jest dla mnie zbędne. Nawet z ładunkiem.


Mascott ma kabinę zawieszoną niezależnie. Więc komfort jazdy jest dość dobry. Nie tłucze w kabinie na nierównościach, tylko auto "płynie". Tylko nie wiem czy ma to z tym związek, ale ten egzemplarz , którym czasem jeżdżę nadmiernie się "buja". Jest to conajmniej irytujące. Dlatego mimo wszysto wolę Daily. Co prawda jest słabsze, ale prowadzi się w porównaniu do tego Mascotta o niebo lepiej. :wink:

_________________
...


Post Wysłano: 24 lis 2010, 17:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2010, 17:24
Posty: 2
GG: 0
Samochód: MB Sprinter 413

Witam, wszystkich na forum... jestem nowy :lol: mam pytanko, czy silniki 2.8 to są TD czy DCI zamierzam, kupić mascott'a i nie wiem właśnie z jakim silnikiem? mam złe wspomnienia z dci w osobówce kiedy przy 150tyś.km padły wtryski ... słyszałem ze ten 3.0 nissana dobry motor ale nie wiem czy mnie będzie stać na taki rarytas :D pozdro


Post Wysłano: 27 lis 2010, 13:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 11:58
Posty: 151
GG: 0

Cześć

Nie wiem czy to w czymś pomoże. Ale silniki 2.8l stosowane w MAsterach i Mascottach to produkt firmy Iveco - Sofim. Nie są to 16 zaworowce. Ale to są szyny Common Rail I generacji . Chyba że to jakiś jeszcze starszy egzemplarz. Musisz napisać więcej danych silnika (rok produkcji, pojemność) ?
Tak, Nissan jest na łąńcuchu rozrządu. Ale ciut gorzej z częściami w Renault. Lepiej dobierać w Nissanie. Szybciej dostaniesz.

Pozdrawiam

_________________
Gumisie, Lubisie ... lubie wszystkie misie


Post Wysłano: 02 gru 2010, 10:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2010, 17:24
Posty: 2
GG: 0
Samochód: MB Sprinter 413

I sprawa się wyjaśniła, kupiłem sprintera 413 2003r. Izotermę 4.50m z agregatem, jeszcze windę muszę podpiąć i wsio w kraj !!! :lol:


Post Wysłano: 11 kwie 2011, 21:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 cze 2008, 2:55
Posty: 262
GG: 6263155
Samochód: Citroen Berlingo 2.0 HDI

A takiego Mascott-a złapałem dziś we Włocławku na ul. Witosa. Niestety nie udało mi się go uchwycić z przodu. Nie miałem czasu i możliwości. Ale przyznam obiekt ciekawy. Akurat koleżka pauzę kręcił.
Obrazek
Obrazek

_________________
I Was Born To Be A Truck Driver.

B - 24 VIII 2004
C - 29 VIII 2009
Kurs Na Przewóz Rzeczy


Post Wysłano: 12 kwie 2011, 12:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2009, 13:15
Posty: 277
GG: 9969996
Lokalizacja: Dankowice, Bielsko-Biała,Edinburgh

Cytuj:
A takiego Mascott-a złapałem dziś we Włocławku na ul. Witosa. Niestety nie udało mi się go uchwycić z przodu. Nie miałem czasu i możliwości. Ale przyznam obiekt ciekawy. Akurat koleżka pauzę kręcił.
Obrazek
Obrazek
Na taki zestaw jest potrzebne B+e czy c+e??

_________________
''Musisz sobie zadać jedno zaje*iście ważne pytanie. Co lubię w życiu robić? A potem zacznij to robić.''


B,C,KW,ADR, wózki widłowe, E w trakcie|| Niestety przecieranie szlaków zachodniej europy za sterami mastera :(


Post Wysłano: 12 kwie 2011, 13:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Mascott wg. danych fabrycznych podchodzi raczej pod >3,5T także C+E

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 01 wrz 2011, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2011, 20:48
Posty: 28
GG: 0

Na taki zestaw wystarczy b+e to jest dcm 3490 + przyczepa


Post Wysłano: 04 wrz 2011, 9:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2011, 12:23
Posty: 30
GG: 3814477
Samochód: Master

Cytuj:
Na taki zestaw wystarczy b+e to jest dcm 3490 + przyczepa
chyba naczepa


Post Wysłano: 06 wrz 2011, 21:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2011, 20:48
Posty: 28
GG: 0

Nie masz oddzielnej kategorii prawa jazdy na naczepę kolego wiec c+E to dcm 3490 + przyczepa a dla twojego spokoju naczepa


Post Wysłano: 22 paź 2011, 18:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sty 2009, 11:02
Posty: 333
GG: 4473051
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: Drzycim

Witam ! Orientuje się ktoś może od czego jest ta pomarańczowa kontrolka?

Obrazek

_________________
A,B,C,CE,KW- jest ;)
http://www.rozycki-drzycim.pl


Post Wysłano: 22 paź 2011, 18:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Układ wtryskowy. Albo kabel podciśnieniowy pękł, albo czujnik do wymiany.


Post Wysłano: 23 paź 2011, 17:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2011, 20:48
Posty: 28
GG: 0

A dzieje Ci się coś z autem kolego ?


Post Wysłano: 23 paź 2011, 20:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sty 2009, 11:02
Posty: 333
GG: 4473051
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: Drzycim

Ogólnie to nic specjalnego się nie dzieje, jeździ normalnie, wczoraj na tej zapalonej kontrolce zrobiłem 260 km i normalnie wszystko jeździ.

_________________
A,B,C,CE,KW- jest ;)
http://www.rozycki-drzycim.pl


Post Wysłano: 09 lip 2012, 9:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lip 2012, 9:17
Posty: 1
GG: 1
Samochód: Mascott

Witam.
Mam Renault Mascott z 2005r. ( 3.0 , 85kW) Aktualnie mam przejechane 100 tys. km. Po ilu tys. należy wymienić rozrząd?


Post Wysłano: 09 lip 2012, 11:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Cytuj:
Witam.
Mam Renault Mascott z 2005r. ( 3.0 , 85kW) Aktualnie mam przejechane 100 tys. km. Po ilu tys. należy wymienić rozrząd?

3.0 jest na łańcuszku.


Post Wysłano: 15 wrz 2017, 17:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Witam odświeżę temat ,zakupił szef takowe szczęście wywrotkę na pierwszy rzut wygląda solidnie i kopa ma.silnik 3.0. 150KM.pytanie moje jest takie czy wie ktoś od czego są te 3 z 4 przycisków pod radiem nie zrobiłem zdjęcia ale to tylko kwestia czasu.pierwszy jest do tempomatu ,2 -jakieś kółko z v w środku,3 (dwie litery)R i O , 4 to + - to chyba od radia.ale nie jestem pewien.oryginalnego radia brak tylko kostka renaulta jest czy z przejściówką na euro nie będzie problemu?I jeszcze jedno pytanie na liczniku po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka z rysunkiem mostu napędowego i tak jakby zygzaków od kół ? oczywiście po odpaleniu gaśnie. Z góry dzięki za podpowiedź.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: