Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 sie 2012, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 9:57
Posty: 2
Samochód: volvo

witam szukam schematu ukladu pneumatycznego do volvo fl 614 auto jest na poduszkach silnik 220km.chcialem zalozyc pneumatyke na przyczepe prosze o pomoc.z gory dziekuje


Post Wysłano: 07 sie 2012, 22:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Do tego schemat nie potrzebny . Podłączasz zasilanie dwa sterowania z przedniego i tylnego obwodu i sterowanie z ręcznego .


Post Wysłano: 08 sie 2012, 8:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 9:57
Posty: 2
Samochód: volvo

a mozesz mi to jakos objasnic dokladniej co bedzie mi potrzebne jakie zawory itd.prosilbym o dokladny opis nawet nie wiem czy jest tam zawor sterujacy na przyczepe.


Post Wysłano: 08 sie 2012, 21:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Potrzebny ci zawór sterujący przyczepy i trochę tekalanu . Wejścia 41 i 42 podłączasz z głównego zaworu hamulcowego wyjście na 1 i 2 obwód , 43 sterowanie z manetki hamulca ręcznego , jedynka zasilanie ze zbiornika i pozostają dwa do słuchawek .


Post Wysłano: 14 sie 2012, 20:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

Cytuj:
Potrzebny ci zawór sterujący przyczepy i trochę tekalanu . Wejścia 41 i 42 podłączasz z głównego zaworu hamulcowego wyjście na 1 i 2 obwód , 43 sterowanie z manetki hamulca ręcznego , jedynka zasilanie ze zbiornika i pozostają dwa do słuchawek .

kolego a co Ty chcesz kogos zabic ???

od kiedy tak sie podlacza zasilanie przyczepy ?????
jaki "glowny zawor " ???
nie chcialbym kogokolwiek obrazac ale prosba do moderatora skontrolujcie wpisy zanim ktos skorzysta z tego opisu i narobi klopotu sobie i innym ...
hamulce nie sa zprojektowane tak aby sobie je modyfikowac na Bolka oko takie zmiany to w Ursusie z 1966 roku

do naczepy/przyczepy ciagnie sie po
1 :zasilanie ( 8.5 bar z zaworu czworodroznego .... najczesciej )
2: sygnal z ZAWORU HAMULACA NOZNEGO ( innaczej nie masz mozliwosci kontrolowania ani hamowania naczepy ( np jak samochod zaladowany a przyczepa pusta to zablokuje wszystkie kola naczepy jak bedziesz mial takie samo cisnienie NAWET ABS NIE POMOZE !!!! i o wypadek nietrudno szczegolnie na sliskim ) ani nie bedziesz mial hamowania "progresywnego " ..... obawiam sie ze musisz skontaktowac sie z fachowami a nie szukac porady na forum sprawa zbyt powazna .....

uff az mnie sie cisnienie podnioslo ...

ps po zalozeniu "haka" i podpieciu przyczepy zmienia sie charakterystyka hamowania samochodu ...!!! ( nalezy zmienic ustawienia zaworu poziomu i obciazenia ...wez to pod uwage innachej bedzie Ci pchac samochod i nie nadazysz wymianiac przednich okladzin pomijam elektryke i ABS ( podejrzewan ze auto po 1983 roku :D

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 15 sie 2012, 6:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Cytuj:
Cytuj:
Potrzebny ci zawór sterujący przyczepy i trochę tekalanu . Wejścia 41 i 42 podłączasz z głównego zaworu hamulcowego wyjście na 1 i 2 obwód , 43 sterowanie z manetki hamulca ręcznego , jedynka zasilanie ze zbiornika i pozostają dwa do słuchawek .

kolego a co Ty chcesz kogos zabic ???

od kiedy tak sie podlacza zasilanie przyczepy ?????
jaki "glowny zawor " ???
nie chcialbym kogokolwiek obrazac ale prosba do moderatora skontrolujcie wpisy zanim ktos skorzysta z tego opisu i narobi klopotu sobie i innym ...
hamulce nie sa zprojektowane tak aby sobie je modyfikowac na Bolka oko takie zmiany to w Ursusie z 1966 roku

do naczepy/przyczepy ciagnie sie po
1 :zasilanie ( 8.5 bar z zaworu czworodroznego .... najczesciej )
2: sygnal z ZAWORU HAMULACA NOZNEGO ( innaczej nie masz mozliwosci kontrolowania ani hamowania naczepy ( np jak samochod zaladowany a przyczepa pusta to zablokuje wszystkie kola naczepy jak bedziesz mial takie samo cisnienie NAWET ABS NIE POMOZE !!!! i o wypadek nietrudno szczegolnie na sliskim ) ani nie bedziesz mial hamowania "progresywnego " ..... obawiam sie ze musisz skontaktowac sie z fachowami a nie szukac porady na forum sprawa zbyt powazna .....

uff az mnie sie cisnienie podnioslo ...

ps po zalozeniu "haka" i podpieciu przyczepy zmienia sie charakterystyka hamowania samochodu ...!!! ( nalezy zmienic ustawienia zaworu poziomu i obciazenia ...wez to pod uwage innachej bedzie Ci pchac samochod i nie nadazysz wymianiac przednich okladzin pomijam elektryke i ABS ( podejrzewan ze auto po 1983 roku :D

Jaki główny zawór ? (główny zawór hamulcowy nazwany przez ciebie zaworem hamulca nożnego) nie kontroluje on w żadnym stopniu czy naczepa jest załadowana czy pusta . Zasilanie nie z czteroobwodowego tylko z ograniczającego zaworu . Nie udawaj takiego wszechwiedzącego bo głupoty wypisujesz . Bez znaczenia czy jest samochód załadowany czy nie na przyczepę musi wychodzić pełne ciśnienie sterowania . Korekta załadowania jest przeprowadzana w przyczepie . Nie zmienia się żadnych ustawień w pojezdzie ciągnącym (chyba że to solówka to należy w niej wyłączyć ESP jeśli posiada )


Post Wysłano: 09 wrz 2012, 23:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

dokładnie przyczepa musi mieć korektor siły hamowanie :wink:

_________________
MAN


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: