Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 lip 2012, 16:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Tak auto prezentowało się na zlocie, szkoda tylko że fizycznie nie poznałem nikogo z naszego forum.
http://www.youtube.com/watch?v=aBSlQBEENCw


Post Wysłano: 17 lip 2012, 16:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Całkiem fajnie ten filmik wyszedł.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 17 lip 2012, 16:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 kwie 2006, 18:11
Posty: 229
Samochód: 5.2L Magnum V8 oraz 1.8 Twin Spark
Lokalizacja: Poznań

Zerknij na prywatne wiadomości, wysłałem Ci ciekawą propozycję odnośnie auta.

Pozdrawiam :wink:

_________________
Aktualności i ciekawostki ze świata samochodów użytkowych:
40ton.net


Post Wysłano: 31 lip 2012, 20:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2009, 13:47
Posty: 415
GG: 32844623
Lokalizacja: Radomsko

Świetne autko, bardzo mi się podoba. Szkoda, że nie spotkałem nikogo przy nim. :(

Obrazek


Post Wysłano: 01 sie 2012, 8:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Jak tam masz robotę na auto?

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 06 sie 2012, 13:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Praca czeka, szkoda tylko że regularny transport miałem nadzieję że wkręcę auto pod reklamę.
Jestem na etapie szukania naczepy. Myślę o całej aluminiowej nie więcej niż 24m3 2 osiowej o wadze poniżej 4600 kg. Mam na oku Benalu, Stas, Kaiser ale wszystko na zachodzie. Jak znacie jakieś strony internetowe to poproszę i interesuje mnie najtanśza opcja na przywóz może ktoś wraca samym koniem z Francji lub Austrii.


Post Wysłano: 06 sie 2012, 15:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

A nie myślałeś o czymś rodzimej produkcji? WIELTON, BODEX, ZASŁAW?

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 06 sie 2012, 20:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Za ciężkie i całkowity brak 2 osiowych w ofercie. Generalnie teraz prawie żaden producent nie ma 2-osiek w ofercie. Mogłem przywieżć coś ze stanów wagą przebijają liderów rynku europejskiego.


Post Wysłano: 08 sie 2012, 9:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Post Wysłano: 08 sie 2012, 9:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Za ciężkie i całkowity brak 2 osiowych w ofercie. Generalnie teraz prawie żaden producent nie ma 2-osiek w ofercie. Mogłem przywieżć coś ze stanów wagą przebijają liderów rynku europejskiego.
W niemczech bardzo popularne dwu osiowe wywrotki w konfiguracji z ciągnikami 6X4 lub 6x6 :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 10 sie 2012, 11:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Gdzies ten samochod widzialem jakis czas temu niewiem czy czasem na Orlenie nie stal przy wylocie na Kudowe...


Post Wysłano: 11 sie 2012, 8:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Mogłem przywieżć coś ze stanów wagą przebijają liderów rynku europejskiego.
Nie wiem czy wszsytkie w stanach muldy sa takie jak widzialem na youtube ale takich wynalazkow za darmo bym nie wzial nawet jakby 3000kg wazyly.

http://www.youtube.com/watch?v=__daS2kf ... re=related


http://www.youtube.com/watch?v=45d5MOld ... re=related

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 11 sie 2012, 9:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Nie wszystkie są takie same ale mi chodziło właśnie o taką. Piszesz, że za darmo nie chcesz takiej a nie miałeś z czymś takim doczynienia. Ja jeżdziłem z podobnymi naczepami i wiem, że naczepa takiej konstrukcji tylko na 1/4 ramy jest dużo bardziej stabilna przy rozładunku niż na pełnej ramie.
http://www.youtube.com/watch?v=295awAg4wUA
Wagowo takie naczepy są lżejsze od najlepszych na rynku europejskim o ok 500-1000 kg, a to jest bardzo dużo i póżniej robi samo extra kasę. Stany to potęga w transporcie drogowym i jak ktoś kto nie zna tamtego rynku uważa że rozwiązania tam są nic nie warte to ma dużo do poznania.


Post Wysłano: 11 sie 2012, 10:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Uwazam, ze w naszym kraju nie ma prawa bytu taka naczepa - nie jezdziles jeszcze u nas, nie pracowales (tak mysle czytajac ten temat). Chcesz kupic cos ok 24m3 czyli typowa zwirowke - domniemam robota w budowlance - drogi,utwardzanie placy, budowy itp - powiedz mi jak na krzywym, grzaskim terenie naczepa oparta jedna osia moze byc stabilniejsza od opartej na 2 czy 3?? Po drugie, jak ta naczepa przy budowie drog rozsypiesz/przeciagniesz towar na grubosc 20cm?? Po trzecie wez Panie wysyp z 1/3 tam, drugie 1/3 tam a reszte jeszcze gdzie indziej ... Wozenie w budowlance to nie jest latwy chleb ... i z pewnoscia bym takiej naczepy nie chcial do swojej pracy

Jeszcze jedno wjezdzasz w grzaski teren - zakopales ciagnik, naczepa sie zapada (ale stoi rowno) jak to rozladujesz amerykanskim wynalazkiem??

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 11 sie 2012, 11:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

W taki prosty sposób że wszystkie te rzeczy o których piszesz że robi się na budowach robiłem takim sprzętem w USA. Może mi powiesz że tam jest inna ziemia(grunt) i to będzie twój argument. Dla potwierdzenia że taki sprzęt może sprawdzać się też tutaj powiem ci że znam Niemca który sprowadził 3 szt i użytkował od 1998 roku i bardzo sobie chwalił. Link który wrzuciłem demonstruje naczepę na 1/4 ramy i wszystkie koła stoją na ziemi a rama pomocnicza trzyma naczepe w połowie jej wysokości i uwierz mi jako praktykowi że jest to bardziej stabilne niż zwykła naczepa na ramie.
Odnośnie grząskiego terenu to tam gdzie Ty już dawno utkniesz ja naczepą podciagnę sobie ciagnik złapię trochę ruchu i wyjadę a na ramie jak się zakopiesz to stoisz i czekasz na oklaski.


Post Wysłano: 11 sie 2012, 12:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 wrz 2009, 14:36
Posty: 415
GG: 2487564
Lokalizacja: Wilkowice k. Bielska-Białej

Cytuj:
W taki prosty sposób że wszystkie te rzeczy o których piszesz że robi się na budowach robiłem takim sprzętem w USA. Może mi powiesz że tam jest inna ziemia(grunt) i to będzie twój argument. Dla potwierdzenia że taki sprzęt może sprawdzać się też tutaj powiem ci że znam Niemca który sprowadził 3 szt i użytkował od 1998 roku i bardzo sobie chwalił. Link który wrzuciłem demonstruje naczepę na 1/4 ramy i wszystkie koła stoją na ziemi a rama pomocnicza trzyma naczepe w połowie jej wysokości i uwierz mi jako praktykowi że jest to bardziej stabilne niż zwykła naczepa na ramie.
Odnośnie grząskiego terenu to tam gdzie Ty już dawno utkniesz ja naczepą podciagnę sobie ciagnik złapię trochę ruchu i wyjadę a na ramie jak się zakopiesz to stoisz i czekasz na oklaski.
Z tym to się zgodzę, jak siądzie taki ciągnik to siłą siłownika jest wstanie przeciągnać konia trochę do tyłu podłoży pare kamieni, deske czy coś z tym stylu i pójdzie. Dziwnie to trochę wygląda bo u nas tego się nie praktykuje ale może to mieć sens. Masz już jakaś naczepe na oku?


Post Wysłano: 11 sie 2012, 13:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Jadę w poniedziałek po jedną Benalu jak wszystko będzie w porządku to ją wezmę ale nie jest to dokładnie to czego szukałem.
Jak sie nie ma co się chce to się lubi co się ma.


Post Wysłano: 11 sie 2012, 18:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
W taki prosty sposób że wszystkie te rzeczy o których piszesz że robi się na budowach robiłem takim sprzętem w USA. Może mi powiesz że tam jest inna ziemia(grunt) i to będzie twój argument. Dla potwierdzenia że taki sprzęt może sprawdzać się też tutaj powiem ci że znam Niemca który sprowadził 3 szt i użytkował od 1998 roku i bardzo sobie chwalił. Link który wrzuciłem demonstruje naczepę na 1/4 ramy i wszystkie koła stoją na ziemi a rama pomocnicza trzyma naczepe w połowie jej wysokości i uwierz mi jako praktykowi że jest to bardziej stabilne niż zwykła naczepa na ramie.
Odnośnie grząskiego terenu to tam gdzie Ty już dawno utkniesz ja naczepą podciagnę sobie ciagnik złapię trochę ruchu i wyjadę a na ramie jak się zakopiesz to stoisz i czekasz na oklaski.
Nie traktuj mnie jak kogos anty, nie o to mi chodzi. Moze jestem, w bledzie, nie wiem, spostrzezenia mam takie a nie inne i ciekawie jest poczytac/dyskutowac z kims kto ma inne zdanie - czlowiek uczy sie cale zycie, nie :)

Powiedz mi czemu ma wieksza sztywnosc takie rozwiazanie niz na sztywnej ramie??


Benalu robi swietne naczepy - sa drogie ale dobre. Sam tez sie rozgladam za 2 osiowka ale z rozstawem osi +180cm - zestaw 4 osiowy dmc 36t - naczepa krotka lekka, kon lekki i targamy jak na zestawie 5 osiowym a mamy weiksza zwrotnosc i mniej kol :)

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 11 sie 2012, 18:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2011, 14:07
Posty: 51
GG: 1
Lokalizacja: Zgierz

Szkoda że głębiej nie pomyślałeś o naczepie Polskiej produkcji, firma w której jeździ ojciec jest jedynym dealerem Wieltona w Niemczech, wywrotki schodzą im jak świeże bułeczki, są dobre i tanie, biorą je nawet pod te swoje wysokie ciągniki 6x4 i nie narzekają z tego co wiem.


Post Wysłano: 27 sie 2012, 23:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Naczepa kupiona, wybór padł na Kaiser rama stalowa góra aluminium na dwóch osiach. Najbardziej co mnie cieszy to waga naczepy to 4080 kg. Jak podmaluję wszystko pod trucka wrzucę foty.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: