Witam serdecznie,jestem po przeczytaniu tego już prawie 7letniego tematu a i tak nasunęło mi się klika pytań dotyczącej 4ki. Generalnie jestem zainteresowany scania z lat 2002-2004 w kabinie cr19 albo ct19 czyli popularna torpede
Samochód będzie ciągnął patelnie po Małopolsce + Słowacja i Czechy.
Z silników preferował bym coś 420 i więcej, łącznie z V8 ale wcześniej pisaliście ze:
- 470'tka - była by bardzo dobra ale ta druga turbina...
- silniki 14 litowe podobno (kilka opinii z tego tematu i "od ludzi") nie udane, miałem torpede 144l 530 na oku ale właśnie odradzono mi przez ta konfiguracje (pojemność-moc) auto było chyba 2002 roku.
Wiec zostaje 420 albo 480 V8 16 litrowa (580'tka odpada) i teraz pytanie (zwłaszcza tycząca się V'ki) - jakich przebiegów spodziewać się przy zakupie, co należny wymieniać i przy jakich przebiegach. Zasłyszałem ze V'ki w scanii są bardzo żywotne ale jak coś padnie to finansowa kaplica, prawda czy fałsz?
Czy w Scanii T występowały wszystkie konfiguracje silnikowe tak jak w "normalnych" kabinach?
Czy w serwisowaniu serii
T występują jakieś ograniczenia wynikające ze specyfiki tego auta? Słyszałem coś o dostaniu się do turbiny...
Na co zwracać szczególna uwagę przy zakupie? Czy Scania ma jakieś wady w stylu "ten typ tak ma" i z tym trzeba żyć?
Liczę na Wasze odpowiedzi, pozdrawiam