Witam!
Od kilku dni jestem posiadaczem Volvo FM7 rocznik 2001, 3 osie - ostatnia podnoszona. Całość na poduszkach.
Mam kilka pytań do fachowców z zakresie mechaniki.
Tak jak w temacie osuszacz cały czas przepuszcza. Syka co kilka sekund. Dodatkowo dół osuszacza jest cały w oleju.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/31f ... 522fc.html
Jak to naprawić? Czy tylko wymiana na nowy/regenerowany? Znalazłem na aledrogo firmę która wysyła zregenerowany po oddaniu uszkodzonego. Nasuwa się też pytanie skąd ten olej? Ze sprężarki? A jeśli tak to na jakie naprawy się szykować?
Kolejną rzeczą która chyba szwankuje jest impulsator. Na postoju z wyłączonym zapłonem jak i włączonym wskazówka prędkościomierza wariuje i skacze od 0 do 40. W trakcie jazdy kilka dni temu zaczeło odcinać "paliwo" - auto nie jechało. Pomyślałem że to przez błędna wskazania i go odpiąłem. Pomogło! Oczywiście wskazówka skacze dalej ale nic nie przerywa. Jak to naprawić?
W ogóle to silnik ciągnie tak do około 1800 obr. Czy to normalne? Czy to jakiś tryb awaryjny?
Sorry za amatorskie pytanie ale od niedawna posiadam prawko C.
Czy w tym aucie można ściągnąć kaganiec? Mam to jako specjalistykę więc tacho mnie nie interesuje
I ostatnia kwestia dot. podnoszonej trzeciej osi. Na desce mam przycisk na 3 położenia. Wiem, że podnoszę oś jak jeźdżę na pusto. Chodzi mi o pozostałe dwa ustawienia. Skrajne dolne to oś zawsze opuszczona? a środkowe położenie? Oś się podnosi kilka cm od ziemi. Kiedy tak trzeba jeździć?
Ogólnie to będę tu teraz często zaglądał bo od poniedziałku biore się za naprawy dlatego potrzebuje pomocy.
Będę wdzięczny za wszelki sugestie.
Proszę o konstruktywne porady. Pozdrawiam