Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 sie 2012, 19:17
Posty: 27
GG: 666
Samochód: Sprinter 513
Lokalizacja: CCCP

Cytuj:
. Jak masz 5xx jak kolega wyżej napisał to nie umiesz czytać tabliczki ale ściemniasz.
Naklejka 1100kg ( czyli waga towaru w kontenerze ) byla oryginalnie w szoferce , w miejscu gdzie powinno byc lusterko . Zerwalem ja ale zachowalem . Wkladam zdjecia . Dla jaj takich naklejek chyba nie przylepiaja ????
Ja wiem ze 5xx to znaczy DMC do 5 ton , ale samochod od razu , od nowego zostal rejestrowany juz we francji ( po raz pierwszy ) jako 3,5DMC .Tak samo w papierach z francji tez bylo w dowodzie wpisane 3,5 DMC i tyle na temat .

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
FoR FuN aNd PrOFiT ...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Cytuj:
. Jak masz 5xx jak kolega wyżej napisał to nie umiesz czytać tabliczki ale ściemniasz.
Naklejka 1100kg ( czyli waga towaru w kontenerze ) byla oryginalnie w szoferce , w miejscu gdzie powinno byc lusterko . Zerwalem ja ale zachowalem . Wkladam zdjecia . Dla jaj takich naklejek chyba nie przylepiaja ????
Ja wiem ze 5xx to znaczy DMC do 5 ton , ale samochod od razu , od nowego zostal rejestrowany juz we francji ( po raz pierwszy ) jako 3,5DMC .Tak samo w papierach z francji tez bylo w dowodzie wpisane 3,5 DMC i tyle na temat .

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Żadna z tych naklejek nie jest tabliczką chomologacyjną, tylko informacyjną więc możesz je sobie schować do kieszenie a nie pokazywać podczas kontroli drogowej :lol:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 sie 2012, 19:17
Posty: 27
GG: 666
Samochód: Sprinter 513
Lokalizacja: CCCP

Cytuj:
Żadna z tych naklejek nie jest tabliczką chomologacyjną, tylko informacyjną więc możesz je sobie schować do kieszenie a nie pokazywać podczas kontroli drogowej
Wiesz ja nie bede robic zdjec wszystkich tabliczek w samochodzie bo nie o to chodzi .
Tu jest jeszcze jedna wazna . Z tego co rozumiem jest prawo zeby od nowego rajestrowac fure albo na 3,5tony albo na 5 ton . W kazdym badz razie w dowodzie mam zarejestrowana na 3,5 tony , bez sciemy i lachy i kombinacji i EOT .

Obrazek

_________________
FoR FuN aNd PrOFiT ...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Teraz się wszystko wyjaśniło z poprzednią naklejką gdzie jest podane ciśnienie w oponach przy pustym pojeździe i przy ładunku 3,5 tony anie nie DMC 3,5 tony. Techniczne DMC tego sprintera to 5,5 tony
W naszym kraju to nie problem obniżyć DMC pojazdu podajże potrzebny do tego rzeczoznawca i diagnosta na stacji diagnostycznej.
Co nie zmienia faktu że lepiej znać faktyczną masę pojazdu, gdyż możesz się zdziwić jak ci powarzą sprintera z ładunkiem nawet w Polsce ITD. Nie dawno złapali pojazd do 3,5 tony który z ładunkiem ważył 9 ton :]

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 sie 2012, 19:17
Posty: 27
GG: 666
Samochód: Sprinter 513
Lokalizacja: CCCP

Cytuj:
Teraz się wszystko wyjaśniło z poprzednią naklejką gdzie jest podane ciśnienie w oponach przy pustym pojeździe i przy ładunku 3,5 tony anie nie DMC 3,5 tony. Techniczne DMC tego sprintera to 5,5 tony
W naszym kraju to nie problem obniżyć DMC pojazdu podajże potrzebny do tego rzeczoznawca i diagnosta na stacji diagnostycznej.
Co nie zmienia faktu że lepiej znać faktyczną masę pojazdu, gdyż możesz się zdziwić jak ci powarzą sprintera z ładunkiem nawet w Polsce ITD. Nie dawno złapali pojazd do 3,5 tony który z ładunkiem ważył 9 ton :]

No to jak skoncze kabine sypialna do podjade gdzies na wage , tak dla swietego spokoju i wtedy bede wiedzial na 100% ile mozna wlozyc do kontenera .
Wydaje mi sie ze skoro samochod od nowego byl zarejestrowany na 3,5 tony i byla naklejka w srodku ( zdjecie wyzej ) ze na pake mozna wsadzic 1100 kg , to i tak mniej wiecej bedzie .

_________________
FoR FuN aNd PrOFiT ...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
Wydaje mi sie
Dobrze, że tylko Ci się wydaje.

A druga sprawa, czy tą blachę od kabiny zamierzasz tak "wyrżniętą" zostawić, tak jak to wygląda na jednym ze zdjęć z zewnątrz z boku? Masz jakiś patent na połączenie blach kabiny z kontenerem, żeby nie wyglądało to jak wyrąbane dłutem? Bo jeśli nie, to nawet nim z podwórka nie wyjeżdżaj, za takie coś to chyba nawet polskie służby by cię zjadły.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sie 2009, 17:25
Posty: 123
GG: 10467084
Samochód: Volvo FH 500
Lokalizacja: Chrzanów

Kolega od Sprintera 513 strasznie sie denerwuje nie wiem dlaczego. Wiec podam na swoim przykladzie zeby wszyscy wiedzieli bo moze niektorzy nie wierza. Jakis czas temu kupilem sprintera 413 z 2001 roku sprowadzonego ze Szwajcarii. Jak kolega od 513 zalezalo mi na tym aby samochod mial DMC 3500 kg po to aby mogla nim jezdzic osoba majaca kat. B prawa jazdy. Faktycznie mozna spotkac samochody ktore legalnie od wyjscia z fabryki producenta maja nizsze DMC niz "normalna" wersja. MB nazywa to wersja lekka ale nie chce powiedziec czym sie rozni od normalnej oraz ile wynosi roznica w wadze. Fakty sa jednak nastepujace. MB 413 z plandeka i winda o udzwigu 750 kg mial rzeczywistej ładownosci 850 kg !! Tyle bylo w papierach oryginalnych i tyle zostalo wbite do dowodu rejestracyjnego. Po zdjeciu plandeki oraz konstrukcji zabudowy oraz spojlera okazalo sie ze samochod faktycznie wazy w granicach 2500 kg - 2550 kg. Dlatego jesli w starych papierach wbite bylo ze ładowność to 1100 kg to bardzo mozliwe ze tak faktycznie jest. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie aby dla wlasnego bezpieczenstwa, spokojnych przejazdow oraz redukcji kosztow mandatow wybrac sie na wage i sprawdzic mase naszego cudenka.

A do Ciebie kolego z MB 513 mam prosbe. Zanim opuscisz forum dokonaj modyfikacji i pokaz ja nam tutaj bo przyznam szczerze ze jestem bardzo ciekawy. Pozniej mozesz sprawdzic wage i podac nam na forum abysmy wszyscy wiedzieli kto mial racje a kto sie pomylil. Dzieki za dotychczasowe foty i czekam na nastepne.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: