Strona 92 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 190 91 92 93 94162 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 paź 2012, 11:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Cytuj:
Jeśli was dobrze rozumiem...
Źle rozumiesz.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 13 paź 2012, 15:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2009, 23:05
Posty: 81
GG: 0

A czemu źle rozumie, przecież oddał 15h razem z pauzą 9h (15h+9h=24h)A w rozporządzeniu jest napisane ze do końca 3 tygodnia i można to łączyć z odpoczynkiem dziennym.


Post Wysłano: 13 paź 2012, 17:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:



A w którym miejscu w rozp.561/2006/WE jest zabronione zrobienie dwóch skróconych odpoczynków tygodniowych, ja nigdzie nie widzę.
Art.8
6. W ciągu dwóch kolejnych tygodni kierowca wykorzystuje
co najmniej:
— dwa regularne tygodniowe okresy odpoczynku, lub
— jeden regularny tygodniowy okres odpoczynku i jeden
skrócony tygodniowy okres odpoczynku trwający co
najmniej 24 godziny.
no właśnie w tym punkcie co sam zacytowałeś, aż dziwne że nie rozumiesz użytych sformułowań.[/quote]

Dziwne jest to że Wy tego nie widzicie... nadal nie widzę tu zakazu zrobienia 2 razy z rzędu odpoczynku tygodniowego skróconego, rozp. 561 nie zabrania tego. Podałem przykład wyżej z wolnym wtorkiem i to jest zgodne z przepisami, co prawda można się kłócić o te 90h jazdy w dwóch tygodniach ale to tylko w przypadku gdy jeździmy na maxa, czyli cały czas 9 lub 10h jazdy na dzień. Nie każdy tak jeździ, np. kierowca zestawu z HDS który robi 3 kursy po 30km na dzień i wiele innych, a przepisy są dla wszystkich takie same.
Nigdzie nie jest powiedziane że odpoczynek tygodniowy regularny ma być co drugi,
przyjmijmy że startuje we wtorek i jestem po urlopie, w sobotę robię 24h za tydzień w sobotę robię 24h i w następnym tygodniu np. w piątek robię 45h jest wszystko ok bo raz na dwa tygodnie mamy odpoczynek regularny tygodniowy.
Przyjmijmy również że miałem w sobotę i niedzielę aż do 8 rano poniedziałku pauze 45h,
jest taki przepis który mówi: odpoczynek tygodniowy który przypada na dwa TYGODNIE możemy przypisać do jednego z nich, ale do obu nie, więc przypisujemy go do tego tygodnia.
Potem robię w sobotę 24h w następną sobotę 24h i w następną 45h lub więcej,i też musimy przypisać ten odpoczynek do poprzedniego i jest zgodnie z przepisami(o ile nie mamy jakiś zaległych godzin do oddania z poprzednich odpoczynków tygodniowych).

Prościej nie potrafię może jakiś inspektor to wyjaśni, inspektor nie jakiś gostek w mundurze inspektora.
Szkoda że 70% kierowców o tym nie wie a kolejne 25% nie wie w ogóle o czym mowa. Ale jak ktoś lubi stać 45h zamiast 24h to nie wnikam, a pewnie często miał by taką możliwość.

Cytuj:
Jeśli was dobrze rozumiem...
to przykładowo...
kończąc 1 tydz i w dany weekend wykonuje przykładowo 45 h pauzy weekendowej
kończąc 2 tydz wykonuje np 30 h p.w. (skracam o 15 h)
a w 3 tyg np mam od wtorku 0.00 do 24.00 wolne to czy w takim razie mogę uznać że te 15 h skrócone już odrobiłem i następnie kończąc 3 tydz mogę ponownie skrócić pauzę weekendową??

proszę o wyrozumiałość czytając i odpowiadając na pyt bo nie posiadam aż takiego doświadczenia
Oddawać godziny możesz do dowolnego odpoczynku który trwa minimum 9h, o ile nie wykorzystałeś już 3 razy pomiędzy dwoma odpoczynkami tygodniowymi odpoczynku dziennego. Oddawać trzeba jednorazowo w całości nie można podzielić.

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Post Wysłano: 13 paź 2012, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

nie chce mi się tobie dalej wyjaśniać rzeczy oczywistych.
jeżeli uważasz że w każdym kolejnym tygodniu możesz robic odpoczynek skrócony to rób tylko nie zapomnij o kasie na mandaty.
skoro ktoś wymyślił i uchwalił przepis który zacytowałem dokładnie art.8 pkt 6 z rozporządzenia 561, a ty twierdzisz że można robić same skrócone pauzy tygodniowe tzn. że minęłeś się z powołaniem powinieneś zostać bajkopisarzem.
mam również nieodparte wrażenie że nie rozumiez tekstu pisanego - obecnie tego uczą w podstawówce.
jest jeszcze jedna sprawa rozpisz sobie godziny tygodniowe tak jakbyś prowadził pojazd 5 dni w tygodniu po 9 godzin i zobacz co ci wyjdzie w końcowym rozrachunku, co więcej dodaj sobie w tym samym tygodniu 2 godziny (kiedy możesz prowadzić pojazd 10 godzin) następnie zrób regularny odpoczynek tygodniowy w minimalnym wymiarze 45 godzin.
w kolejnym tygodniu zrób wyliczenie tak byś miał spełnioną maksymalną normę 90 godzin w ciągu dwóch tygodni, a następnie zobacz w jaki dzień tygodnia to wypadnie i kiedy będziesz mógł przystąpić do pracy (jazdy).

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 14 paź 2012, 14:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

Również i mi się nie chce tego tłumaczyć. Gdzie ja napisałem że można robić same skrócone odpoczynki tygodniowe? Napisałem że żaden przepis nie zabrania zrobienia dwa razy z rzędu 2x24h. Nigdzie nie jest napisane że odpoczynek tygodniowy regularny ma być co drugi! Raz na dwa tygodnie musi, bo musi i nie ma innej możliwości. Czy minąłem się z powołaniem, może nie twierdzę że nie ale pozwolisz że kto inny będzie to oceniał.
Dlaczego uczepiliście się tych 90godzin jazdy w dwóch tygodniach, i co to ma wspólnego z tematem? niewiele. Ale dobra, przy wyjeżdżeniu 56h w pierwszym tygodniu w drugim zostaje nam 34h czyli na "upartego" gdzieś rano w czwartek już zakańczamy JAZDĘ, w tym przypadku musimy czekać do godziny 00:00 w poniedziałek bo w tedy kończy się tydzień. Tu automatycznie wychodzi nam że musimy przynajmniej mieć 45h pauzy. Nadaj nie wiem co to ma wspólnego z odpoczynkami tygodniowymi bo co jeśli np. w pierwszym tygodniu zaczynam pracę w środę po dłuższej przerwie? albo dziennie jeżdżę po 4,5,7,8h. To miał być jakiś test, pytanie podchwytliwe? Z podstawowych podstaw.

Nie należy patrzeć tylko na przykłady w przepisach bo to są tylko przykłady jak można to robić. Jest jeszcze parę innych ciekawych rzeczy zgodnych z przepisami takich jak:
2x z rzędu 24h o czym mowa.
4 razy z rzędu 10h jazdy dziennej.
13.5h jazdy na dobę.
6 razy skrócony odpoczynek dzienny (pauza 9h) w tygodniu.
13 cykli(dziennych okresów prowadzenia) w tygodniu lub pomiędzy dwoma odpoczynkami tygodniowymi a nie 6 jak twierdzi większość.
Nikt nie musi w to wierzyć ale tak jest.Pozdrawiam.

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Post Wysłano: 14 paź 2012, 15:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2011, 17:46
Posty: 602
Samochód: cerwone eFHa
Lokalizacja: Wieś Blisko Radomia

bułkowski Ty jeszcze spróbuj zrozumieć to co cytujesz :)

Skoro można robić TYLKO dwa regularne lub jeden regularny i jeden skrócony, to nie znaczy to, że można robić dwa skrócone - nie masz tak napisane i nie możesz, proste.

Twój problem polega na tym, że traktujesz te dwa tygodnie jako nierozłączną całość. Teraz rozdziel je sobie w głowie i nie wyobrażaj jako 1i2 3i4 i tylko 1i2 2i3 3i4. Wtedy wyjdą Ci dwa skrócone pod rząd, a nie ma ich wymienionych w 561.

Albo nie.. zrób sobie 2 skrócone pod rząd oraz te swoje inne czasowe wynalazki i podjedź do pierwszej lepszej kontroli ITD na drodze celem sprawdzenia swojego czasu pracy :D potem poproś o wytłumaczenie za co nałożono Ci karę ;)

Bo takim gadaniem tylko mieszasz biednym ludziom w głowie, a potem przez takich speców od interpretacji przepisów jak Ty dostają kary. Pytają o wytłumaczenie przepisu, a dostają jakieś brednie. Tłumaczenie, że im bułkowski na wadzeciężkiej tak napisał chyba im nie pomoże.

_________________
"Uwielbiam swój zawód. A kto swojego nie lubi, ten sam sobie winien."
http://kierowniczka.blogspot.com/ - Blog Dziewczyny w Ciężarówce :)


Post Wysłano: 14 paź 2012, 17:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Nie należy patrzeć tylko na przykłady w przepisach bo to są tylko przykłady jak można to robić. Jest jeszcze parę innych ciekawych rzeczy zgodnych z przepisami takich jak:
Jakie przykłady w przepisach????
Od kiedy przepis, który należy stosować dokładnie jest przykładem!!!!
Popisz jeszcze trochę, a będziesz cytowany jako guru przez wybitnych absolwentów akademii parkingowej.
Marnujesz się pisząc tutaj kandyduj na posła lub senatora no ewentualnie do europarlamentu tam też potrafią podobne głupoty wymyślać.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 14 paź 2012, 22:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

a ja podrzucę inny przypadek, pierwszy tydzień pracy sześć okresów prowadzenia pojazdu wykorzystane 45h jazdy i zakończone odpoczynkiem tygodniowym 24h,ale w drugim tygodniu dajmy na to we wtorek auto stoi bezczynnie i wykonuje 24h pauzy i w sobotę dobijam do 90h jazdy w okresie dwóch tygodni i co mogę??? wykonać odpoczynek tygodniowy skrócony 24h, bo do poprzedniego już oddałem godziny w tygodniu ??? czy 45h obowiązkowo?? co zabiera mi możliwość pracy w poniedziałek ???

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 14 paź 2012, 22:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

Cytuj:
Cytuj:
Nie należy patrzeć tylko na przykłady w przepisach bo to są tylko przykłady jak można to robić. Jest jeszcze parę innych ciekawych rzeczy zgodnych z przepisami takich jak:
Jakie przykłady w przepisach????
Od kiedy przepis, który należy stosować dokładnie jest przykładem!!!!
Popisz jeszcze trochę, a będziesz cytowany jako guru przez wybitnych absolwentów akademii parkingowej.
Marnujesz się pisząc tutaj kandyduj na posła lub senatora no ewentualnie do europarlamentu tam też potrafią podobne głupoty wymyślać.

No właśnie to ja się pytam od kiedy???
Jak już wcześniej pisałem chyba nie ma sensu tego tłumaczyć że raz na dwa tygodnie mamy mieć odpoczynek regularny i odpoczynek skrócony ale nie musi on być CO DRUGI!!! Może w słupku albo na kartce jakiejś sobie to rozrysować dać ze 4 tygodnie i dopatrzeć się tego że jest możliwość skrócenia 2 razy pod rząd odpoczynek tygodniowy i żaden przepis tego nie zabrania.
Kolego zzx (kierowco z powołania, bo ja akurat się z nim minąłem jak twierdzisz) pomińmy już ten odpoczynek tyg. skrócony bo nie ma sensu tego dalej męczyć, powiedz mi w którym miejscu potem pisałem głupoty? zacytuj i powiedz dlaczego, nie krępuj się wytłumaczę Ci. Chyba nie będziesz miał z tym problemów jako kierowca z powołania żeby przekazać to (jak to nazwałeś) guru uniwersytetu parkingowego, czyli mi.

Cytuj:
a ja podrzucę inny przypadek, pierwszy tydzień pracy sześć okresów prowadzenia pojazdu wykorzystane 45h jazdy i zakończone odpoczynkiem tygodniowym 24h,ale w drugim tygodniu dajmy na to we wtorek auto stoi bezczynnie i wykonuje 24h pauzy i w sobotę dobijam do 90h jazdy w okresie dwóch tygodni i co mogę??? wykonać odpoczynek tygodniowy skrócony 24h, bo do poprzedniego już oddałem godziny w tygodniu ??? czy 45h obowiązkowo?? co zabiera mi możliwość pracy w poniedziałek ???
Jaki jest poprzedni odpoczynek???
Jeśli jest to 45h to tak... Warunek jeden, musi on być przypisany do pierwszego tygodnia a jeśli ta pauza wypada na dwa tygodnie( w sobotę, niedzielę i poniedziałek np. do rana) i możesz ją przypisać do twojego tyg to jest ok.Bo jeśli odpoczynek tygodniowy przypada na dwa tygodnie to możemy go zaliczyć do jednego z nich ale nie do obu(art.6).
W tym przypadku to oddawanie godzin nie ma większego znaczenia, a i jeśli auto stało 24h to jak chcesz oddać 21 godzin + odpoczynek dzienny(chyba że stało dłużej). Jeśli całości nie oddasz łącznie z odpoczynkiem to taka pauza możesz tylko zaliczyć jako tygodniowy albo dobowy(bo wykręcenie pauzy powyżej 24h nie zawsze oznacza odpoczynek tygodniowy można taki potraktować jako dzienny)

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Post Wysłano: 14 paź 2012, 23:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

słusznie zauważyłeś że 24h pauzy w tygodniu nie rekompensuje 21 brakujących godzin do pełnego tygodniowego :( czyli minimum 30h musiałbym mieć którąś pauze w tygodniu żeby zrekompensować tamtą skróconą :mrgreen:

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 15 paź 2012, 13:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 cze 2010, 10:24
Posty: 72
GG: 0
Samochód: Hulajnoga

Cytuj:
Albo nie.. zrób sobie 2 skrócone pod rząd oraz te swoje inne czasowe wynalazki i podjedź do pierwszej lepszej kontroli ITD na drodze celem sprawdzenia swojego czasu pracy :D potem poproś o wytłumaczenie za co nałożono Ci karę ;)
Fake&Gay. Nie wiem od czego to zależy, i czy ten program ITD do sczytywania tacho nie ma jakichś luk, ale u nas w firmie jest taki zapiernicz, że na okrągło mam 24/24/45. Miałem parę kontroli w SK i RO i nigdy się do niczego nie czepiali.


Post Wysłano: 16 paź 2012, 18:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 mar 2011, 20:39
Posty: 79
GG: 0
Samochód: dobry

Witam.. Może mi cos powiedziec o nowym systemie wypisywania urlopowek kierowcy w tacho cyfrowym. Podobno teraz sie to na komie tak? ;D

_________________
Jak czolgiem nie wjedzie to pojedziemy Passatem.


Ostatnio zmieniony 22 paź 2012, 11:45 przez Leszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Usuwam wszystko od 17 października. Zacznijmy najpierw od umieszczania zdjęć w odpowiednim rozmiarze.


Post Wysłano: 31 paź 2012, 20:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 mar 2008, 0:09
Posty: 5
GG: 1
Samochód: MAN
Lokalizacja: LU

Witam wszystkich.
może mi ktoś wyjaśnić jak to jest z dzielonym regularnym odpoczynkiem,
tzn czy pauza 3h zeruje mi czas kierowania i pracy a jeżeli nie to ile moge kierowac po pauzie 3h
np: -jade 2h,
-potem robie przerwe 1h,
-następnie jade 3h,
-następnie mam pauze 4h

i zaliczając tą pauze 4h jako 3h dzielonego odpoczynku, moge jeszcze jechac 2h i zrobić pauze 9h która zeruje mi wszystko, czy może jest inaczej?


Post Wysłano: 31 paź 2012, 20:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Cytuj:
Napisałem że żaden przepis nie zabrania zrobienia dwa razy z rzędu 2x24h. Nigdzie nie jest napisane że odpoczynek tygodniowy regularny ma być co drugi! Raz na dwa tygodnie musi, bo musi i nie ma innej możliwości. .

Weź te parkingowe bajki zostaw w kabinie, czytaja to różne czeresie i tak będą jeździć.

Jest jasno napisane że w CIĄGU DWÓCH TYGODNI musi być przynajmniej jeden odpoczynek 45h, czyli robimy "widełki" dwótygodniowe i gdzie je nie wsadzimy MUSI być 45h, nie ma czegoś takiego że idzie to po kolei. co to za przypisywanie???


Post Wysłano: 01 lis 2012, 3:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

Cytuj:
Cytuj:
Napisałem że żaden przepis nie zabrania zrobienia dwa razy z rzędu 2x24h. Nigdzie nie jest napisane że odpoczynek tygodniowy regularny ma być co drugi! Raz na dwa tygodnie musi, bo musi i nie ma innej możliwości. .

Weź te parkingowe bajki zostaw w kabinie, czytaja to różne czeresie i tak będą jeździć.

Jest jasno napisane że w CIĄGU DWÓCH TYGODNI musi być przynajmniej jeden odpoczynek 45h, czyli robimy "widełki" dwótygodniowe i gdzie je nie wsadzimy MUSI być 45h, nie ma czegoś takiego że idzie to po kolei. co to za przypisywanie???

Zostawię w kabinie i będę stosował(choć akurat mnie sytuacja do tego rzadko zmusza), a niech czytają a jak zrozumieją to może się zastanowią po co stoją na darmo 21h???Nikogo nie zmuszam do stosowania takich odpoczynków, ja tylko mówię że tak można robić.
No właśnie, w CIĄGU DWÓCH TYGODNI mam mieć przynajmniej jeden odpoczynek tyg. regularny i skrócony. Pominę fakt że można mięć dwa np.weekendy z odpoczynkiem tyg. skróconym bo setny raz nie będę powtarzał. Ale mam tak:
Sobota niedziela i do poniedziałku 06:00 pauze 45h, potem robię w czwartek 24h, następnie robię w środę(następny tydzień) 24h... Mam dwa odpoczynki tyg. skrócone??? MAM! Jest zgodnie z przepisami i mieści się w dwóch tygodniach??? TAK! Po co tak np. po to że jest w tedy możliwość mieć same odpoczynki dzienne 9h i da się ich mieć w takiej sytuacji nawet 6 w tygodniu(6x9h pauzy w TYGODNIU),Przypomnę przepis: Odpoczynki dzienne skrócone(np.9h) możemy zrobić 3RAZY POMIĘDZY DWOMA ODPOCZYNKAMI TYGODNIOWYMI. Również nie mamy w tedy problemu że nie zmieścimy się z odpoczynkiem tygodniowym w 6 okresach 24godzinnych(max 144h między odpoczynkami tygodniowymi)i parę innych przykładów. NIE MA PRZEPISU KTÓRY ZABRANIA ZROBIENIA SKRÓCONEGO ODPOCZYNKU TYGODNIOWEGO(24h) JEDEN PO DRUGIM!!!.

Co to za przypisywanie??? Również to tłumaczyłem. Punkt 9.art.8 rozp.561.
Tygodniowy okres odpoczynku, który przypada na dwa
TYGODNIE można zaliczyć do dowolnego z nich, ale nie obu.


Cytuj:
Witam wszystkich.
może mi ktoś wyjaśnić jak to jest z dzielonym regularnym odpoczynkiem,
tzn czy pauza 3h zeruje mi czas kierowania i pracy a jeżeli nie to ile moge kierowac po pauzie 3h
np: -jade 2h,
-potem robie przerwe 1h,
-następnie jade 3h,
-następnie mam pauze 4h

i zaliczając tą pauze 4h jako 3h dzielonego odpoczynku, moge jeszcze jechac 2h i zrobić pauze 9h która zeruje mi wszystko, czy może jest inaczej?
Pauza 3+9h(odpoczynek dzienny regularny dzielony) daje Ci to że jeśli wyjdzie gdzieś podczas pracy(dziennego okresu prowadzenia) 3h odpoczynku to potem wystarczy tylko 9h a odpoczynek i tak jest zaliczony jako 11h-regularny. Co daje taka pauza? oczywiście zeruje czas jazdy i na nowo możemy jechać 4.5h(jeśli chodzi Ci o czas pracy z KP to również ta przerwa się do tego zalicza).
Tak spokojnie możesz(jak w twoim przykładzie) jechać bo nie przekraczasz 4.5h jazdy bez przerwy a czas jazdy dziennej to tylko 7h więc jest ok.
Te 3godziny odpoczynku możesz zrobić kiedy chcesz, nie ma przepisu który wyznacza kiedy trzeba je zrobić.
Np.
4.5h jazdy
3hprzerwy(tu oczywiście automatycznie mamy z głowy przerwę 45min)
4.5h jazdy
=9h jazdy
+9h pauzy=11h(3+9) odpoczynku REGULARNEGO dziennego.
Albo /3h jazdy/ 45min pauzy/ 3h jazdy/ 3hpauzy/ 3h jazdy +9h pauzy=11h odpoczynku
Ale możesz zrobić ja nawet po jednej minucie jazdy albo po 8h jazdy(byle nie przekroczyć 4.5h jazdy bez przerwy),i żeby zamknąć się ze wszystkim w 24h.

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Post Wysłano: 01 lis 2012, 8:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2008, 21:02
Posty: 172
GG: 4023489
Samochód: passat 1.8T
Lokalizacja: Pszczyna

koledzy a naprzyklad wkaøadam nowa tarczkę do tacho o godz 5.00 ale ruszam o godzinie 12.00 too mój czas pracy zaczyna sie od 12.00??


noo ale coo z tymi 7-ma godzinami od tej 5-12??


Post Wysłano: 01 lis 2012, 11:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 maja 2012, 22:22
Posty: 22

Wszystko zalezy od tego, co bylo przed 5 rano i jaka jest ustawiona aktywnosc na tachografie pomiedzy 5 a 12 :)


Post Wysłano: 01 lis 2012, 13:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2008, 21:02
Posty: 172
GG: 4023489
Samochód: passat 1.8T
Lokalizacja: Pszczyna

tz była pauza 11 godzin do tej 5 rano noo i trzeba wymienic tarczke boo dłuzej niz 24h nie moze byc, noo i od tej 5 rano dalej było łózko do 12 potem zaczołem jechac

a mozna np o tej 5 rano wyjąc tarczke z poprzedniego dnia i i na pustym tacho czeka np do tej 12?? i potem włozyc tarczke o 12 tylko znowu nie mam udokumentowanych tych 7h co robiłem


Post Wysłano: 01 lis 2012, 15:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 mar 2012, 10:29
Posty: 63
GG: 1
Samochód: 106
Lokalizacja: Łódź

Cytuj:
tz była pauza 11 godzin do tej 5 rano noo i trzeba wymienic tarczke boo dłuzej niz 24h nie moze byc, noo i od tej 5 rano dalej było łózko do 12 potem zaczołem jechac
Od 12 ci sie liczy rozpoczecie dnia


Post Wysłano: 01 lis 2012, 15:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2008, 21:02
Posty: 172
GG: 4023489
Samochód: passat 1.8T
Lokalizacja: Pszczyna

ok dzieki, a jeszce takie moje myslenie hehe

too jak włozyłem te tarczke o 5 rano i było łózko do 12 i wkoncu ruszam noo too oki, czas rozpoczecia pracy liczy mi sie od 12 ale taka kwestia mnie meczy.

too od tej 12 licza mi sie 24godziny??
tz jade od tej 12 te 9h potem pauzy praca etc ale coo potem jak z pauza 11h albo 9h??? nieprzerwany odpoczynek
to tarczka bedzie od tej 5 rano w tacho 24h
ale ruszam o 12.00
too co z tymi 7-dmioma godzinami od tej 5-12.00
too z tych 24h co tarczka jest włozona ubywa mi juz 7h i zostaje mi do dyspozycji 17h
noo bo przweciez tarczka nie moze byc dłuzej w tacho niz 24h

kurde niewiem jak too wyjasnic bardziej ;P


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 92 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 190 91 92 93 94162 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: