Mihu pisze:
Lukassz pisze:
No bo jak ma wyglądać kabina zaprojektowana w latach '80 z przodem 24 lata młodszym?
Jak Autosan H9-21 z końcowego etapu produkcji (obecnie chyba Tramp)
AUDI które według mnie jest kundlem który został wypromowany przez VW na klase Premium, jest praktycznie produkowane w niezmienionej formie od lat. Dodają nowe LEDy i nazywają to wielkim liftingiem. Tego nie widzicie? W tylnim lusterku jesteście w stanie odróżnić nową A4 od A6, bo ja nie? Honda produkując nowe bryły, dokładnie chodzi o generacje VII i IX zmienia bryłe wybiegając w przyszłość i co? Ludzie twierdzą ze jest brzydka, a potem zmieniają zdanie.
Ciężarówka ma zarabiac, a potem DOPIERO wyglądać. Po co wam jakies idiotyczne przetłoczenia, które zabieraja tylko miejsce w kabinie? Jeśli chcecie sie lansować, to kupcie sobie BMW X6. Nie rozumiem co wam przeszkadza w wyglądzie nowego Dafa. Jest ładny, praktyczny. Juz nowe Volvo poszło z Designem na całość i tez narzekacie, na ściety GLOB. Typowy Polak- cały czas narzeka, zamiast samemu coś zrobić. Ciągnik oglądacie z wewnątrz.
Nad wyglądem pracował sztab ludzi, opracowywali nowe rozwiązania, jak wy jeździliście po europie.Nowy Daf XF posiada najwieksze wymiary zewnętrzne według norm europejskich, a wiec po co mają robić jakies zaokrąglenia? Jesli ten samochód bedzie jeszcze bardziej bezawaryjny, bardziej ekonomiczny, tylko umocni pozycje na polskim rynku.
Za najpiekniejszą cieżarówke uważam obecnie produkowane Renault Magnum, które jest kwintesencją wyglądu współczesniej cieżarówki i tez narzekacie, a to na schodki zamontowane po złej stronie, a to na brudzące sie rece od poreczy.
A prawda jest taka, że zdecydowanie nie każda firma przy zakupie nowych maszyn kieruje się wyłącznie ich produktywnością, łatwością obsługi, siecią serwisową, bezawaryjnością czy zużyciem paliwa - bo to każda obecna marka oferuje na poziomie bardzo podobnym... Dla wielu właścicieli, zwłaszcza mniejszych firm, liczy się ZAUFANIE DO MARKI (mniej lub bardziej uzasadnione) oraz właśnie wygląd pojazdu (żeby nie było - nie jako podstawa ale mimo wszystko całkiem istotne kryterium) - a ten rzeczą jest względną - jak wiadomo. Ukryć się jednak nie da, że Daf przeprojektował mocno przód kabiny i w zestawieniu ze starą bryłą, zwłaszcza kabiny SC wygląda jakby pochodził z innego pojazdu, co wcale go nie dyskredytuje z punktu widzenia czysto użytkowego - ja jednak bym go nie nabył