Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Strona 25 z 36 [ Posty: 710 ] Przejdź na stronę Poprzednia 123 24 25 26 2736 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 lis 2012, 10:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 paź 2012, 17:14
Posty: 19

Wychodzi z tego co piszesz że podjął byś prace w Pawtransie jeszcze raz jak by była taka możliwość??? Pozdrawiam


Post Wysłano: 25 lis 2012, 11:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 paź 2011, 20:13
Posty: 7
GG: 0

A jaki jest system pracy 2 na 1 ? Czy tylko zjazdy na 45 h ?


Post Wysłano: 26 lis 2012, 19:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

Jeździsz na działalności,wiec jeździsz tyle ile ci się podoba.

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 26 lis 2012, 22:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2010, 19:03
Posty: 50
GG: 7719352
Lokalizacja: Lublin

Cytuj:
Jeździsz na działalności,wiec jeździsz tyle ile ci się podoba.

Jeżeli tak wygląda wypowiedź kierowcy pawtransu,to albo jesteś mało rozmowny,albo nie do końca poinformowany.

W kontrakcie masz zapisane,że jeździsz 90h wynikające z czasu pracy,po czym robisz 45h pauzy plus odbierasz 21h pauzy,o ile robiłeś skrócony odpoczynek tygodniowy w 1-szym tygodniu pracy.

Tak to jest zazwyczaj napisane. A życie pokazuje,że różnie z tym bywa. Jak jeździsz jako skoczek mogą Cie ściągnąć do domu nawet po 5-6 dniach jazdy.A jak nie to 10-12 dni w drodze i 3 max 4 dni w domu i w drogę. Jak masz swoje auto,to zazwyczaj chłopaki jeźdżą 3 tygodnie,a później kilka dni,max tydzień w domu i jazda. Oczywiście są w firmie kierowcy,którzy sami proszą o jazdę po 4 tygodnie.

_________________
Prawko kat. : B,C,D,E i inne papiery są ;))


Post Wysłano: 27 lis 2012, 23:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2009, 21:43
Posty: 150
GG: 1
Samochód: W124 & XF106 & GH6
Lokalizacja: CRY...

Cytuj:
Cytuj:
Jeździsz na działalności,wiec jeździsz tyle ile ci się podoba.

Jeżeli tak wygląda wypowiedź kierowcy pawtransu,to albo jesteś mało rozmowny,albo nie do końca poinformowany.

W kontrakcie masz zapisane,że jeździsz 90h wynikające z czasu pracy,po czym robisz 45h pauzy plus odbierasz 21h pauzy,o ile robiłeś skrócony odpoczynek tygodniowy w 1-szym tygodniu pracy.

Tak to jest zazwyczaj napisane. A życie pokazuje,że różnie z tym bywa. Jak jeździsz jako skoczek mogą Cie ściągnąć do domu nawet po 5-6 dniach jazdy.A jak nie to 10-12 dni w drodze i 3 max 4 dni w domu i w drogę. Jak masz swoje auto,to zazwyczaj chłopaki jeźdżą 3 tygodnie,a później kilka dni,max tydzień w domu i jazda. Oczywiście są w firmie kierowcy,którzy sami proszą o jazdę po 4 tygodnie.
Wszystko potwierdzam. Jest grono kierowców ,którzy chcą jeżdzić na skoka ,bo są cześciej w domu i mają dodatek do kilometra jeżeli "przerobią" więcej niż 3 auta w miesiącu. Coraz więcej kierowców jeżdzi w systemie 3 tygodniowym ,po czym auto przejmuje skoczek i robi kółko-około 4-6dni, co wcale nie oznacza ,że wciągu tych 3 tygodni też nie zajrzysz na pauze do domu. Wszystko zależy od dobrze ułożonej pracy.


Post Wysłano: 30 lis 2012, 21:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 gru 2011, 10:43
Posty: 42
GG: 0

A jak spisują się premiumki , ktore przyszły na testy;))
460km i bez globa ;D podobno mialy przyjść w wyższej budzie, ale nie widziałem jeszcze ich ;D

A jak się spisują nowe feldbindery??
Ile ich w koncu przyszło ? Bo sam sie już gubię ;)


Post Wysłano: 05 gru 2012, 11:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 paź 2011, 20:13
Posty: 7
GG: 0

Ostatnio widziałem pawiaka który leciał na Nowy Sącz i moje pytanko brzmi gdzie dokładnie w te okolice latacie i z jakimi ladunkami dziękuje za info pozdr ...


Post Wysłano: 08 gru 2012, 12:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2009, 21:43
Posty: 150
GG: 1
Samochód: W124 & XF106 & GH6
Lokalizacja: CRY...

Cytuj:
Ostatnio widziałem pawiaka który leciał na Nowy Sącz i moje pytanko brzmi gdzie dokładnie w te okolice latacie i z jakimi ladunkami dziękuje za info pozdr ...
Tajemnica :shock: ,o takie szczegóły się nie pyta.


Post Wysłano: 20 gru 2012, 13:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2006, 20:01
Posty: 300

Cytuj:
A jak spisują się premiumki , ktore przyszły na testy;))
To takie Volvo z Biedronki :lol: :lol: "codziennie, niskie ceny".

Nie widze tego auta w tej robocie.


Post Wysłano: 20 gru 2012, 14:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Cytuj:
A jak spisują się premiumki , ktore przyszły na testy;))


To takie Volvo z Biedronki :lol: :lol: "codziennie, niskie ceny".

Nie widze tego auta w tej robocie.
Volvo z Biedronki, które wielu przewoźników bardzo chwali. Akurat, w Pawtransie, te samochody mogą świetnie zdać egzamin (choć niekoniecznie w niskiej kabinie :P). Dlaczego? Niska masa własna, dość mocne jednostki napędowe, korzystne spalanie, dobra cena, a dodatkową zaletą będzie to, że Pawtrans na ogół pozbywa się aut zanim przekroczą barierę 600 tkm.


Post Wysłano: 20 gru 2012, 21:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2006, 20:01
Posty: 300

Mihu, siedź cicho :D :wink: bo jak ktoś to przeczyta, to jeszcze sie zachce flote wymieniać 8) :mrgreen:

Ktoś może wie ile waży ten koń, a ile nowy Actros albo Volvo :?:
Cytuj:
choć niekoniecznie w niskiej kabinie
Wlaśnie, jeździłem tym autem z automatem, i przyznam że średnio tą "przyjemność" wspominam. Jeśli pamiętam to było 420 KM, zupełny brak mocy, problemy ze spalaniem, i warunki mieszkaniowe 8) :lol: raczej średnie.

"Aczkolwiek" ten prestiż 8) :D

Nawiasem mówiąc tabor firmy zwraca uwagę nawet na zachodzie, czasami auta są oglądane na firmach (nie tylko przez kierowców). Sam kilka razy byłem pytany o Actrosa przez kierowców z innych firm, czy pracowników firm.... nawet z ochorny :shock: :)


Post Wysłano: 20 gru 2012, 21:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 gru 2011, 10:43
Posty: 42
GG: 0

E tam Marcin,nie było by tak źle;)
Cytuj:
Nawiasem mówiąc tabor firmy zwraca uwagę nawet na zachodzie, czasami auta są oglądane na firmach (nie tylko przez kierowców). Sam kilka razy byłem pytany o Actrosa przez kierowców z innych firm, czy pracowników firm.... nawet z ochorny :shock: :)
teraz też każdy by sie wypytywał co to za kryzys w firmie;)
Cytuj:
bo jak ktoś to przeczyta, to jeszcze sie zachce flote wymieniać 8) :mrgreen:
Obecnie Wekta zmienia Scanie na premium, a wiec kto wie;D ;) haha


Post Wysłano: 20 gru 2012, 21:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sie 2009, 10:44
Posty: 48
GG: 0

Żeby tylko Wekta ... Angama też pod beczki (i nie tylko) zakupiła ostatnimi czasy 40 sztuk renówek


Post Wysłano: 20 gru 2012, 22:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Mihu, siedź cicho :D :wink: bo jak ktoś to przeczyta, to jeszcze sie zachce flote wymieniać 8) :mrgreen:
Tak jak, np. Izolbet? Który po długim okresie użytkowania Scanii przerzucił się na Premium, Dafa (choć tu pojazdy RVI zbierają lepsze opinie niż CF, przynajmniej według kierowców, z kórymi rozmawiałem) i, ostatnio, MP IV w mniejszych kabinach? :wink:
Cytuj:
Ktoś może wie ile waży ten koń, a ile nowy Actros albo Volvo :?:
\

Waga Premium, nawet z wysoką kabiną i stalowymi felgami, nie powinna znacząco przekroczyć 7 ton, podczas gdy większe ciągniki ważą w okolicach 7,6 - 8 ton.
Cytuj:
Wlaśnie, jeździłem tym autem z automatem, i przyznam że średnio tą "przyjemność" wspominam. Jeśli pamiętam to było 420 KM, zupełny brak mocy, problemy ze spalaniem, i warunki mieszkaniowe 8) :lol: raczej średnie.
Jeżeli 420 i narzekałeś na brak mocy to jeździłeś poprzednią wersją Premium :wink: Cóż, ja jeździłem 440DXi z 2006 z niską kabiną sypialną, skrzynią manualną, zbiornikiem 400l na felgach alcoa (waga ciągnika 6400kg) i na brak mocy i spalanie nie narzekałem. A ciągałem tym autem cementosilos (waga całego zastawu oscylowała w granicach 12 ton) na stałej linii PL - SK, więc było sporo górek, waga ładunku w okolicach 28 ton, wydmuchy i auto problemów ze spalaniem nie miało, było mocne (jak na 11 litrowca) i do tej pracy absolutnie wystarczające pod względem mieszkalnym. Bardzo dobrze się prowadziło, hamowało jeszcze lepiej (5 stopniowy Intarder), więc złego słowa nie powiem - kwestia doboru odpowiedniego auta do odpowiedniej pracy ;)


Post Wysłano: 20 gru 2012, 22:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 gru 2011, 10:43
Posty: 42
GG: 0

Cytuj:
Żeby tylko Wekta ... Angama też pod beczki (i nie tylko) zakupiła ostatnimi czasy 40 sztuk renówek
No widziałem tez pare sztuk u nich, ale myslałem ze to jednostki;) a tu prosze :D

Cytuj:
kwestia doboru odpowiedniego auta do odpowiedniej pracy ;)
Mihu ,zalezy co komu przypasuje;)
Mnie osobiście od premiumek odpycha, brak mozliwości zostawienia butów na stopniach...
Ale jest duzo firm, które ich użytkują, i fakt auta robią robote jak każde inne :)


Post Wysłano: 20 gru 2012, 22:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Cytuj:
kwestia doboru odpowiedniego auta do odpowiedniej pracy ;)
Mihu ,zalezy co komu przypasuje;)
Mnie osobiście od premiumek odpycha, brak mozliwości zostawienia butów na stopniach...
Ale jest duzo firm, które ich użytkują, i fakt auta robią robote jak każde inne :)
No to faktycznie racjonalne kryterium :lol: Tak na marginesie, w serwisie Renault możesz kupić przedłużenie drzwi zakrywające stopień - wtedy budy bezproblemowo zostają na stopniu :wink:

Ja nie powiem - Premium nie było moim ukochanym autem, ale bądźmy też obiektywni w swoich ocenach - jest całkiem dobrą ciężarówką, jeżeli oceniamy ją jako kompaktową ciężarówkę, a nie salon mieszkalny przyrównując do prawdziwych krążowników dalekodystansowych :wink:


Post Wysłano: 20 gru 2012, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 gru 2011, 10:43
Posty: 42
GG: 0

Cytuj:
No to faktycznie racjonalne kryterium :lol: Tak na marginesie, w serwisie Renault możesz kupić przedłużenie drzwi zakrywające stopień - wtedy budy bezproblemowo zostają na stopniu :wink:
O nie spotkałem jeszcze premiumki z takim bajerem, ale dobrze wiedzieć na przyszłość :lol:
Cytuj:
Ja nie powiem - Premium nie było moim ukochanym autem, ale bądźmy też obiektywni w swoich ocenach :wink:
Dokładnie, pochwalmy troche premiumki ;)
Może Marcin się przekona ,i będzie chciał na nią pierwszy zasiąść , jak bedą z barwach Pawtransu :D


Post Wysłano: 20 gru 2012, 22:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Cytuj:
No to faktycznie racjonalne kryterium :lol: Tak na marginesie, w serwisie Renault możesz kupić przedłużenie drzwi zakrywające stopień - wtedy budy bezproblemowo zostają na stopniu :wink:
O nie spotkałem jeszcze premiumki z takim bajerem, ale dobrze wiedzieć na przyszłość :lol:
Proszę:
http://www.flickr.com/photos/mikealaska ... otostream/
:wink:


Post Wysłano: 20 gru 2012, 22:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 gru 2011, 10:43
Posty: 42
GG: 0

Powiem , ze wyglada to całkiem całkiem; :D


Post Wysłano: 20 gru 2012, 22:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Powiem , ze wyglada to całkiem całkiem; :D
Ano :wink: Ja posunę się o krok dalej, bo uważam samo Premium za jedno z ładniejszych stylistycznie aut na rynku, chyba żadne, już dziś nie ma tak delikatnej linii nadwozia :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 25 z 36 [ Posty: 710 ] Przejdź na stronę Poprzednia 123 24 25 26 2736 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: