Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Systemy pracy.
Post Wysłano: 26 lis 2012, 14:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lis 2012, 14:25
Posty: 3
Samochód: Volvo S60
Lokalizacja: Warszawa

Witam wszystkich.

Jestem w trakcie kursów. Mam pytanie do jeżdżących o systemy pracy w Waszych firmach.
Najbardziej pożądany chyba jest system 2/1. Mam pytanie również odnośnie urlopu w trakcie wolnego tygodnia. Czy ten tydzień jest również pełnopłatny czy jest to część urlopu wypoczynkowego?

Będę wdzięczny za wszelkie informacje od praktyków tematu :).

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 28 lis 2012, 17:27 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Przenoszę temat


Post Wysłano: 26 lis 2012, 18:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Ja nie jestem zbyt doświadczony, ale odpowiedź na to pytanie przychodzi mi dość łatwo. Wiele firm płaci od kilometra, plus zazwyczaj podstawę (najnizszą krajową). To jak sobie wyobrażasz płatny ten tydzień postoju? Jest płatny o tyle, że podstawę możesz sobie podzielić na cały miesiąc...

Inny system to diety, ale za pobyt w domu też oczywiście nie dostaniesz.
Poruszyłeś dość wazny temat, bo trzeba pamiętać, że popularny system 4/1 nie jest tak urokliwy jak wydaje się to na pierwszy rzut oka.

Jeśli mamy propozycję 4/1 gdzie jest mowa o powiedzmy o 6000 zł, to nie mówimy tu o płacy za miesiąc, w rozumieniu zwyczajowym, tylko o tych 4 tygodniach pracy, a to różnica.. Owszem w pierwszym miesiacu zarobisz 6, ale w drugim już tylko 4,5.


Post Wysłano: 28 lis 2012, 1:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lis 2012, 14:25
Posty: 3
Samochód: Volvo S60
Lokalizacja: Warszawa

Dziękuję za odpowiedź. System 4/1 to zbyt długo jak dla mnie.
Najbardziej pożądany w moim wyobrażeniu jest 2/1.

Analizując oferty firm z Niemiec wynagrodzenie zasadnicze to 1800 eur netto / msc + dieta + dodatki, których zasady naliczania nie rozumiem. Czy zarobki tej wysokości są osiągalne na naszym rynku?


Post Wysłano: 28 lis 2012, 11:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2010, 21:42
Posty: 294
GG: 1843593
Samochód: MAN
Lokalizacja: EWI

na naszym rynku zapomnij o takiej kasie, w Niemczech natomiast jak najbardziej jest to możliwe. Pod warunkiem, że zatrudnisz się bezpośrednio u Niemca na niemieckiej umowie a nie przez jakiegoś polskiego pośrednika. Wtedy realne są zarobki wysokości 2 - 2.5 tyś Euro.


Post Wysłano: 28 lis 2012, 17:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2012, 12:26
Posty: 77
Samochód: Stralis 460
Lokalizacja: Bad Rothenfelde

Takie zarobki to podają tylko polscy pośrednicy. Nie ma szans wykręcić takiego wyniku netto będąc na steuerklasse 1... i mówię o zarobkach w zachodnich landach !
Cytuj:
Dziękuję za odpowiedź. System 4/1 to zbyt długo jak dla mnie.
Najbardziej pożądany w moim wyobrażeniu jest 2/1.

Analizując oferty firm z Niemiec wynagrodzenie zasadnicze to 1800 eur netto / msc + dieta + dodatki, których zasady naliczania nie rozumiem. Czy zarobki tej wysokości są osiągalne na naszym rynku?

_________________
A - 28.07.17r. B - 13.02.01r. C - 27.11.09r. CE -15.11.12r. T - 15.11.12r. KW - 15.11.2012r.


Post Wysłano: 16 lut 2013, 11:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2013, 10:15
Posty: 3
Samochód: MAN TGX
Lokalizacja: Germany

Falcon zgodze sie z toba po czesci. Oczywiscie ze na Steuerklasse 1 nie wyciagniesz tyle ale np. na 3 mozliwe tylko trzeba dobrze poszukac. Takich firm jest bardzo malo, ale sa! I powiem Ci ze jestes w stanie zarobic jeszcze wiecej, i to zadna sciema. Np. Gartner Kg Kehl ( w niemczech).


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: