Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 gru 2012, 13:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Cytuj:
W nowym manie ( TGX ) w jednej obudowie są dwa lusterka.Główne, oraz rampowe (szerokokątne). To drugie, rampowe , jest pod głównym lusterkiem.Osobiście nie znam drugiego auta które miałoby tak dobre i duże lusterka.
No to może źle się wyraziłem, ale tak właśnie powinno być. W TGL jest inaczej, czy jeszcze z czymś innym pomyliłem? :P

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Post Wysłano: 23 gru 2012, 17:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Ja zdawałem w Tarnowie C, to instruktor mi dał sposób. Patrząc w lewe lusterko, widziałem tylni błotnik. I jeśli linia końcowa stykała się z dolną krawędzią błotnika, to miałem poniżej metra do końcowej linii.


Post Wysłano: 24 gru 2012, 3:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2012, 14:36
Posty: 74
GG: 2447799
Samochód: MAN TGX XXL, Hyunday Sonata IV
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Jak ja zdawałem na Kat C to Tylnie światło obrysowe było równe z białą linią na tyczce i zatrzymanie było idealne ;)

_________________
B:19.09.2011, C:17.07.2012, C+E:28.11.2012 KW:29.04.2014
Pół świata zjeździłeś, pół życia straciłeś, po trasach cię nosiło, ciągle w domu cię nie było... to nie jest tylko praca... to nie jest tylko jazda... to jest coś więcej... bo to jest moja pasja...


Post Wysłano: 24 gru 2012, 6:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6330
Lokalizacja: Wrocław

widzenie w lusterku odległości nie jest łatwe, ale jest to do wyuczenia.
można uczyć żeby kursanrt na egzaminie zatrzymywał się jak koledzy wspominali lub na jakieś punkty odniesienia, słup, znak na płocie itp. ale to są półśrodki.

ja uczę podczas cofania przed zatrzymaniem patrzeć tylko w prawe lusterko, bo obracając głowę w lewo kursant mimowolnie szuka punktów odniesienia. natomiast patrząc w prawe ocenia odległość w lusterku. żeby nie tracić czasu wychodzeniem z samochody i bieganiem do tyłu, z lewej strony ma punkt prawidłowego zatrzymania i po zatrzymaniu może sprawdzić czy stanąłe za daleko czy za blisko.

dla przeciętnego kursanta jeden dzien to za mało. nie mówię tu o całym dniu, ale człowiek jest jak komputer nie może na raz przyjąc za dużo informacji. musi jak to mawiali dziadkowie przespać się z problemem, a dzisiaj powiedzielibyśmy, że podczas snu dokonuje defragmentaryzacji dysku (mózgu). te informacje nowe musi uporządkować, dopasować do starych i to wszystko poukładać.

przeważnie ludzie zaczynają to łapać po trzech godzinach takich ćwiczeń (po trzecim dniu), ale jak już załapią to saje się to proste. oczywiście przed egzaminem wiedzą gdzie są punkty odniesienia, żeby w razie stresu nie dać ciała, ale na przyszłość jak znalazł.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 24 gru 2012, 11:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 paź 2012, 23:05
Posty: 22

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: