Strona 16 z 71 [ Posty: 1402 ] Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1871 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 gru 2012, 12:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2009, 16:42
Posty: 77
GG: 0

Witam

Bardzo fajny filmik z prezentacji i drive testów

http://www.youtube.com/watch?v=heQH9Z07 ... e=youtu.be


Post Wysłano: 26 gru 2012, 10:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Razem z R-ką, przy niej nie jest jakiś największy.
Obrazek

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 26 gru 2012, 12:30

Cytuj:
Razem z R-ką, przy niej nie jest jakiś największy.
Zwróć uwagę, że kabina jest wyższa. Nie jeździłem Rką, znam tylko obiegowe opinie o pojemności tej kabiny (zachowam dla siebie) ale Volvo nie wygląda na "maluszka" przy niej.
Poza tym z tego profilu wygląda, jakby Scania "stała" na 315/80 a Volvo na 385/55. Więc gdyby postawić oba na tym samym ogumieniu, albo chociaż ustawić poziom podłogi na jednej wysokości można polemizować, który jest wyższy.


Post Wysłano: 26 gru 2012, 12:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2010, 17:03
Posty: 140
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
Razem z R-ką, przy niej nie jest jakiś największy.
Zwróć uwagę, że kabina jest wyższa. Nie jeździłem Rką, znam tylko obiegowe opinie o pojemności tej kabiny (zachowam dla siebie) ale Volvo nie wygląda na "maluszka" przy niej.
Poza tym z tego profilu wygląda, jakby Scania "stała" na 315/80 a Volvo na 385/55. Więc gdyby postawić oba na tym samym ogumieniu, albo chociaż ustawić poziom podłogi na jednej wysokości można polemizować, który jest wyższy.
Zgadzam się tobą w 100%. Tak na moje oko to najwyższy punk kabiny volvo jest wyższy od toplajki. A tak BTW z tą tablicą to dowalili. Miejscówka jak cholera.

_________________
Pie..ol wszystko, zostań kierowcą zawodowym.
Rób to co kochasz...


Post Wysłano: 26 gru 2012, 12:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Na marginesie to przy R-ce są gumy 385/65 R22,5. Poza tym może być różnica w zawieszeniu przedniej osi, więc porównanie nie za bardzo....

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 26 gru 2012, 13:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Nie rozumiem co ma dyskusja odnośnie wysokości kabiny. Wartość ta zależy od profilu opony oraz wersji podwozia. Nowe FH maksymalnie osiąga 3960 mm. Dla mnie nie liczy się wysokość całkowita a objętość i zagospodarowanie wnętrza.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Ostatnio zmieniony 27 gru 2012, 7:47 przez Levuss, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 26 gru 2012, 22:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2009, 16:42
Posty: 77
GG: 0

Zgadzam się Levuss, wysokość nie jest parametrem kluczowym. Co do zagospodarowania wnętrza
to odnoszę wrażenie co prawda tylko na podstawie fotek , że Volvo zrobiło dobrą robotę. Myślę , że większość driverów będzie zadowolona.
A jak Waszym zdaniem ma się nowy fhacz w konfrontacji z nowym Actrosem ?


Post Wysłano: 26 gru 2012, 22:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2601
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
A jak Waszym zdaniem ma się nowy fhacz w konfrontacji z nowym Actrosem ?
Chyba słabo, ale gdybanie po kilku zdjęciach to trochę na wyrost. Poczekamy, zobaczymy jak to będzie jak wyjadą pierwsze auta w barwach polskich przewoźników :)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 26 gru 2012, 22:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2009, 16:42
Posty: 77
GG: 0

Bardziej chodzi mi o porównanie Waszych odczuć co do jakości kabin i tego co oferują
kierowcy niż ewentualnej ilości sprzedaży i popularności modelu.


Post Wysłano: 26 gru 2012, 23:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2601
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Bardziej chodzi mi o porównanie Waszych odczuć co do jakości kabin i tego co oferują
kierowcy niż ewentualnej ilości sprzedaży i popularności modelu.
Przecież o tym mówię, jak możemy mówić o odczuciach, skoro tak naprawdę tylko nieliczni widzieli to auto z (uwaga!) zewnątrz. Wyjadą pierwsze auta, pierwsi kierowcy będą wrzucać swoje opinie w neta, na pewno nie minie i naszego forum ten zaszczyt, że ktoś wrzuci nowe Volvo do garażu i napisze o nim coś więcej.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 26 gru 2012, 23:31

Cytuj:
Na marginesie to przy R-ce są gumy 385/65 R22,5.
Moje niedopatrzenie. Zwracam honor.


Post Wysłano: 27 gru 2012, 21:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Obrazek
Projekty nowego FH, tą dragą powinno podążać Volvo. Chciałbym by kolejna generacja typoszeregu wyglądała jak złoty "truck" w prawym dolnym rogu. Wygląda bardzo nowocześnie a zarazem konserwatywnie. Takie nowoczesne techno. Chcę zobaczyć to na drodze za kilka lat :D . Odnośnie porównania Gigspace do nowego GL XL. Osoba testująca oba auta z którą mogłem prowadzić dialog powiedziała, że obie kabiny mają podobna przestronność. GS wydaje się trochę większy z racji beżowej tapicerki, która potęguje dodatkowe wrażenie przestrzeni oraz musimy wziąć na poprawkę fakt, że Volvo posiada półki na tylnej ścianie przez co łóżka nie złożymy do pionu jak w MPIV czy Stralisie II a to dodatkowo daje wrażenie większej przestrzeni. Na pewno odległość pomiędzy konsolą a łóżkiem jest troszkę większa w Mietku. Reszta jest na tym samym poziomie.

Bajzel jeśli tylko dane będzie nam podróżować nowym modelem to zrobię szczegółowe porównanie do poprzednika poprzedzone bogatą sesją zdjęciową.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 27 gru 2012, 22:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2009, 16:42
Posty: 77
GG: 0

Czyli , skoro wcześniej Merca okrzyknięto najprzestronniejszą kabiną a z tego co piszesz
Volvo mu dorównuje , to chyba nikt nie powinien już narzekać na mało miejsca w nowym fhaczu.
Moim skromnym zdaniem w volvie łóżko jest na piątkę i chyba pod tym względem jest in plus w
porównaniu z Mietkiem (niestety nie było dane sprawdzić...więc jest to tylko przypuszczenie)


Post Wysłano: 27 gru 2012, 22:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Czyli , skoro wcześniej Merca okrzyknięto najprzestronniejszą kabiną a z tego co piszesz
Volvo mu dorównuje , to chyba nikt nie powinien już narzekać na mało miejsca w nowym fhaczu.
Moim skromnym zdaniem w volvie łóżko jest na piątkę i chyba pod tym względem jest in plus w
porównaniu z Mietkiem (niestety nie było dane sprawdzić...więc jest to tylko przypuszczenie)
Najprzestronniejszą posiada DAF jeśli patrząc tylko na suche dane to kubatura SuperSpaceCaba jest większa niż Gigaspace, ale już zagospodarowaniem przestrzeni Mercedes doprowadza w tym pojedynku do remisu ba nawet przechyla go lekko w swoją stronę. Sam nie obcowałem z nowym modelem więc powtarzam obiegowe opinie pochodzące głównie od osób, które w sposób namacalny obcowały z nowym Szwedem. Ponoć już Globetrotter dla dwumetrowego człowieka zapewnia należyte warunki mieszkaniowe więc powinno być okey. Prawda jest taka, że narzekać na ciasnotę mogą głównie Ci co robią speluny, dancingi w kabinie. Takim to 60m kwadratowych jest za mało.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 28 gru 2012, 0:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5972

Cytuj:
Moim skromnym zdaniem w volvie łóżko jest na piątkę i chyba pod tym względem jest in plus w
porównaniu z Mietkiem (niestety nie było dane sprawdzić...więc jest to tylko przypuszczenie)
Ty widzisz co piszesz? Następnym razem zanim klepniesz "wyślij", najpierw przeczytaj swój post.


Post Wysłano: 28 gru 2012, 0:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 maja 2008, 13:29
Posty: 434
Samochód: Scania R420

Cytuj:
Cytuj:
Moim skromnym zdaniem w volvie łóżko jest na piątkę i chyba pod tym względem jest in plus w
porównaniu z Mietkiem (niestety nie było dane sprawdzić...więc jest to tylko przypuszczenie)
Ty widzisz co piszesz? Następnym razem zanim klepniesz "wyślij", najpierw przeczytaj swój post.
Ja bym to dał do działu "Złote Usta WC" :lol:

_________________
Ciężki Transport Międzynarodowy


Post Wysłano: 28 gru 2012, 9:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Odnośnie dolnego łoża. Jest bardzo komfortowe i zapewnia optymalny komfort wypoczynku. Materac nie jest taki "pływający" jak w poprzednich wersjach chociaż w modelach od 2008 roku volvo bardzo poprawiło ten element. Nowe wyrko jest też grubsze więc narzekać pod tym względem raczej nie powinniśmy. Niestety nie wiem nic na temat górnego koja, bo tester jeżdżący nowym FH nie posiadał tego rarytasu :).

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 28 gru 2012, 14:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2009, 16:42
Posty: 77
GG: 0

Nie bardzo rozumiem wasze kpiny i irytacje.
Napisałem "przypuszczenie" a więc nie pewnik tylko opinia i to prywatna. Możecie się zgadzać
lub nie to wasza sprawa ale nie powód do kpin.
Podejrzewam , że 99% piszących na tym forum nie widziało na własne oczy nowego fhacza a
wypowiadają swoje opinie na forum (po to de facto jest) i nikt się nie nabija.
Gdyby o nowym volvo wypowiadali się tylko mający z nim styczność , to podejrzewam , że do tej
pory nie było by żadnych wpisów... :)


Post Wysłano: 28 gru 2012, 15:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Gdyby o nowym volvo wypowiadali się tylko mający z nim styczność , to podejrzewam , że do tej
pory nie było by żadnych wpisów... :)
Raczej wątpliwe bo pocztą pantoflową te opinie zasłyszane właśnie od kierowców nowego modelu pojawiłyby się na WC. Ja bazuję na opiniach ludzi mających styczność z nową generacją pojazdów użytkowych Volvo także jako tako te opinie rzetelne są :oops: .

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 28 gru 2012, 16:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2009, 16:42
Posty: 77
GG: 0

W to nie wątpię. Należysz to tego 1% 8) i szanuje Twoje opinie.
Po prostu była to ogólna riposta na wszelkiego rodzaju kpiny.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 16 z 71 [ Posty: 1402 ] Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1871 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: