Cytuj:
Witam.
Chciałem Was zapytać ,czy robiąc manewr podany w temacie można jakoś znaleźć sobie jakieś punkty orientacyjne ,żeby po prostu łatwiej można było go wykonać . Generalnie instruktor mi mówił ,że to jest tylko i wyłącznie na wyczucie. Ale mi z tym wyczuciem nie bardzo wychodzi , bo zawsze mnie znosi za baaardzo na lewy pachołek.
Jazda po łuku idzie ładnie i płynnie,parkowanie równoległe też miód i cud(rzadko kiedy mi nie wyjdzie) ale z tym parkowaniem prostopadłym tyłem nie mogę się czegoś złapać,na czymś się oprzeć aby było łatwiej.
Są punkty orientacyjne, ale powiązane z autem raczej. Zresztą nie wiadomo jaką techniką wykonujesz ten manewr. Generalnie wg. mnie kluczowa jest wiedza dotycząca położenia tylnej osi pojazdu. W TGL-ach którymi jeździłem tylna oś była schowana pod paką, więc trzeba było się orientować względem słupka łączącego boczne burty - znajdował się nad osią. O orientacji na który słupek itd. to nie będę pisał teraz, a do wieczora ktoś pewnie napisze co i jak dokładniej, bo ja już trochę zapomniałem
_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje