Jako, że jestem nowy na forum to witam wszystkich bardzo serdecznie,
Posiadam Mana 32.322 (f2000) samochód przeszedł kilka dni temu remont silnika, nie było kompresji więc podjąłem decyzje o remoncie, przed remontem auto miało problemy z odpalaniem, akumulatory są nowe rozrusznik tak samo, po remoncie te problemy miały zniknąć, niestety, jest gorzej niż było, nie mam już ani siły ani pomysłów co to może być... Mechanik siedzi nad samochodem ale też marnie mu to wszystko idzie, może ktoś z Państwa ma jakiś pomysł? Licze na Waszą pomoc, pozdrawiam
Trzeba było zacząć od najprostszych rzeczy, zamiast remontować motor. Sprawdzić cały układ paliwowy.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
To sie zastanów czy to jest F2000 czy F90 bo według mnie to F90.
Pompa paliwa mechaniczna czy z EDC jeśli z EDC to EDC pali się podczas zapalania silnika?
Przy sprawnym silniku powinien praktycznie palić na dotyk, sprawdź szczelność układu paliwowego.
Pod pompowanie paliwa podczas palenia czasem nie pomaga?
Auto latem w zeszłym roku paliło normalnie, przyszła zima zaczeły sie problemy z odpalaniem, kręcił kręcił aż w końcu łapał, kupiliśmy nowe akumulatory zrobiliśmy rozrusznik, dalej to samo, sprawdzony był cały ukłąd paliwowy wszystko było ok, w końcu okazało się że nie ma kompresji a auto ma jeszcze jezdzić więc remont i tak nas czekał więc poszedł do remontu, przed wczoraj auto odebrane okazuje się że pali jeszcze gorzej niż było. gazu się dodaje jest to samo, jeśli chodzi o filmik na YT to nie dziś bo stoi i mechanika a ten myśli co robić, auto odpala tak, że kręci jakby miało słabe akumulatory, miał miał miał aż w końcu łapie, gdy już zapali ma lekko obniżone obroty niż normalnie, o około 200, dostane lekko gazu wskoczy na normalne obroty i potem już jest ok, nawet ja sie zagrzeje to długo kręci przy odpalaniu.
Wtryski było odkręcane od pompy i i cała pompa została sprawdzona było wszystko ładnie w porządeczku, więc raczej na pewno będzie to regulator obrotów i jest to nic w porównaniu z tym odpalaniem...
Przecież on sie zapowietrza, co to za mechanior co starego f90 nie potrafi zrobić..... Lub mieli tak ciężko bo coś z panewkami namotał.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Po pierwsze to zmien mechanika bo zeby takie jaja byly ze starym F90 to chyba gdzies u kowala w stodole robisz co zatrzymal sie na etapie Zila i Kamaza.
Po drugie - co to znaczy ze nie mial kompresji?? Cisnienie bylo mierzone?? W takim razie jakie bylo cisnienie??
Po trzecie co bylo robione podczas remontu??
Po czwarte: co to znaczy ze niechce zapalic?? Kreci jak glupi ale nie chce zalapac, nie ma sily krecic czy kreci i lapie ale nie chce zapalic itd itd.
Co z pompą wtryskową?? Była odkrecana?? Zapłon ustawiony??
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
1. silnik nie ma kompresji - rozrusznik powinien kręcić bez problemu tylko nie da się go uruchomić od tego trzeba zacząć.
2. jak już mechanik rozebrał silnik to może założył źle panewki lub za mocno dokręcił lub założone pierścienie są np. niewłaściwe, albo tłoki założone odwrotnie - kto to wie.
3. układ paliwowy może byc zapowietrzony - łapie lewe powietrze i dopiero jak dostanie troche obrotów zaczyna łapać.
4. to że mechanik jest dziwny to chyba prawda ja bym wszystko jeszcze raz rozebrał i złożył od nowa - tylko jak to zrobić skoro nie ma się podstawowej wiedzy o prostym silniku.
5. z fusów nie da się wróżyć.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
nowe wtryski podpinane do pompy, dawała ładną chmurkę.
A ciśnienie na cylindrach sprawdzaliście przez zatkanie otworu od wtryskiwacza palcem ?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Tak jak Łukasz pisze masz problem z układem paliwowym gdzieś łapie powietrze, sprawdz pompkę mechaniczną czy oring na popychaczu tłoczka trzyma oraz zaworki w pompce ręcznej i na powrocie z pompy wtryskowej
Ciśnienie było sprawdzane manometrem, pompka ręczna była wymieniana na nową. reszte sprawdza mechanik,ma caly weekend siedzieć i myśleć zobaczymy co mu z tego wyjdzie, gdyby były jeszcze jakieś sugestie to z miłą chęcią mu to przekaże
Witam.
A czy ma dobrze ustawiony zapłon,spróbujcie trochę opóźnić lub przyspieszyć .Nie zawsze ustawienie na cechy jest prawidłowe.
Jak już wam odpali to jakie ma brzmienie (klank)twardy czy miękki
spróbujcie dać mu trochę samostartu,
A jak odpali to jak dymi czy jest odczuwalny charakterystyczny zapach nieprzepalonego paliwa.
Pozdrawiam i życzę pomyślności.
Witam.
A czy ma dobrze ustawiony zapłon,spróbujcie trochę opóźnić lub przyspieszyć .Nie zawsze ustawienie na cechy jest prawidłowe.
Jak już wam odpali to jakie ma brzmienie (klank)twardy czy miękki
spróbujcie dać mu trochę samostartu,
A jak odpali to jak dymi czy jest odczuwalny charakterystyczny zapach nieprzepalonego paliwa.
Pozdrawiam i życzę pomyślności.
W Jelczu to moze jest tak jak piszesz. Ale w Manie trzeba ustawiać na znaki
No niekoniecznie tylko w Jelczu bo robiłem kiedyś Premiumke i zapłon na znaki ustawiłem i nie odpaliła trzeba było go zmienić i zagadała.nie jest powiedziane czy Jelcz czy Man,tu silnik i tu silnik każdy może mieć swój "odchył".A jak raz dałem pompę ze stara do naprawy to go trzeba było latem samostartem wspomagać,pomógł ponowny remont pompy u innego fachowca.(taki przykład złej regeneracji po fachowemu ).A co do jelcza to też ma swoje wymagania.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 50 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę