Nie wiem, czy w dobrym poddziale zakładam ten temat. Jeśli nie, to prosiłbym moderację o umieszczenie go w odpowiednim. Ale przechodząc do rzeczy.
Mercedes Actros 1844, 2009 rok, Blue Tec 5. Niby wszystko OK, moc w porządku, żadnych błędów na komputerze. Zużycie paliwa większe niż powinno być. Jednym podejrzanym zjawiskiem jest dziwny osad na układzie wylotowym. Ma ktoś pojęcie, co może być przyczyną? Poniżej zdjęcia.
A kompensatory (łączniki między kolektorem wylotowym a podstawą turbosprężarki) nie popękane? U mnie w MP1 było tak, że auto słabsze, większe zużycie paliwa i dziwny świst przy rozpędzaniu zestawu. A komputer nie wykazywał żadnych błędów typu FR lub MR.
Po wymianie tych łączników jak ręką odjął.
Ta sól to ad blue . Możesz to mieć i w katalizatorze .
Tylko powiedz mi jedno - jak możliwe jest "cofnięcie" mocznika w stronę turbosprężarki, "pod prąd" wylatujących spalin. Spalin z bądź-co-bądź sporą prędkością i energią. Tym bardziej, że wtrysk mocznika następuje w tłumiku a nie tuż za turbo. Skąd ona by się tam miała zebrać?
To, co napisał MAN jest bardzo prawdopodobne, tym bardziej, że "sprężysty" element ukł. wydechowego znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie lewego przedniego koła.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Ta sól to ad blue . Możesz to mieć i w katalizatorze .
Tylko powiedz mi jedno - jak możliwe jest "cofnięcie" mocznika w stronę turbosprężarki, "pod prąd" wylatujących spalin. Spalin z bądź-co-bądź sporą prędkością i energią. Tym bardziej, że wtrysk mocznika następuje w tłumiku a nie tuż za turbo. Skąd ona by się tam miała zebrać?
To, co napisał MAN jest bardzo prawdopodobne, tym bardziej, że "sprężysty" element ukł. wydechowego znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie lewego przedniego koła.
Cyba nie widziałeś mercedesa i nie wiesz gdzie jest wtrysk adblue .
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 21 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę