Strona 29 z 71 [ Posty: 1402 ] Przejdź na stronę Poprzednia 127 28 29 30 3171 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 mar 2013, 15:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Potwierdzam, to Barczukowe. Przed godziną byłem na bazie u nas i stało :D
Tam myślałem, że to nasze :D sprzęt widać zacny. Nie wiesz czy będzie takich więcej czy to tylko może być flagówka?. No to tym razem Krzysiek wyprzedził Edka :lol: .

Znalazłem coś co raczej nie jest rozwiązaniem standardowym a wg. mnie powinno to zagościć w modelach serii FH.
Obrazek
Obrazek

Jak widać, górne kolo jest całkowicie chowane na tylnej ścianie. Jest przesuwane na szynach a górna krawędź wchodzi pomiędzy ścianę a schowki. Czyli powrót do przeszłości, podobnie to wyglądało w pierwszych generacjach modeli dalekobieżnych Volvo.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 17 mar 2013, 16:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2009, 16:42
Posty: 77
GG: 0

P_Adams

To ja poproszę o sesję pięknych fotek.... :D


Post Wysłano: 17 mar 2013, 19:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2012, 19:25
Posty: 144
GG: 24669342

Levuss No,no Leszczyński już pewnie zawiedziony,że Barczuk ma pierwszego,teraz tylko czekać na Edzia :P


Post Wysłano: 17 mar 2013, 19:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 cze 2007, 20:34
Posty: 152

Levus nie wiem jak to będzie, zobaczymy :)

Co do fotek to nie mam niestety czasu na robienie gdyż od jakiegoś czasu jeżdżę w tej firmie i rzadko jestem na warsztacie. Może kolega Levus będzie miał okazje coś pstryknąć.
A tak poza tym wcale nie "ciągnie" mnie to oglądania tego samochodu a tym bardziej jeżdżenia nim.

_________________
SERDECZNIE ZAPRASZAM


Post Wysłano: 17 mar 2013, 19:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Levus nie wiem jak to będzie, zobaczymy :)

Co do fotek to nie mam niestety czasu na robienie gdyż od jakiegoś czasu jeżdżę w tej firmie i rzadko jestem na warsztacie. Może kolega Levus będzie miał okazje coś pstryknąć.
A tak poza tym wcale nie "ciągnie" mnie to oglądania tego samochodu a tym bardziej jeżdżenia nim.
Jak auto będzie na bazie to na pewno coś tam cyknę. To Ty już nie siedzisz na warsztacie a za kółkiem? :D . Ojciec dzisiaj siedział w tym FH i powiedział tak "wycenzurowano kosmos".

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 18 mar 2013, 17:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2010, 17:03
Posty: 140
GG: 0

Obrazek

_________________
Pie..ol wszystko, zostań kierowcą zawodowym.
Rób to co kochasz...


Post Wysłano: 18 mar 2013, 18:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
^^^ Zaczynając od ''Chłopcze drogi, Ty mi nic nie proponuj i nie doradzaj znam tajniki ekonomicznej jazdy''śmiem twierdzić, że tylko Ci się wydaje co tj bezpieczna i ekonomiczna jazda...
Cytuj:
Się pochwale, mam na testach nową 460 i samym koniem 22 l spaliła. Jutro leci do GB i wtedy zobaczymy czego to warte.
Nic nie napisałeś, że ''Auto ma przebieg 480 km, piszę jak jest celowo nie spuściłem, żeby spalił więcej'' więc nie rozumiem skąd Twoje oburzenie...Poza tym pierwsze 10 tyś km to lepiej sobie odpuść i delikatnie z pedałem przyspieszenia... :D

Poza tym...
Cytuj:
Dzisiaj wyjechał najlepszy kierowca w mojej firmie znający tajniki ekonomicznej jazdy i wtedy Ci udowodnie poprzz Dynafleeta jakie było spalanie.
:lol: Tych tajników na prawdę nie ma aż tak wiele a ja myślałem, że to jednak Ty Jesteś najlepszy w firmie no i niczego nie musisz mi udowadniać...
Ja się mogę założyć, że na pewno będzie mniej paliło od poprzednika, jednak spalanie to drażniący temat i zawsze będzie zależało od operatora(kierowcy)jakie normy będzie robłio auto...
Przepraszam, że oburzyłem Jaśnie Pana kierowcę, znawcę wszelkiego rodzaju. Ja jako nikt przy Tobie nie powinienem się wyrażać(tym bardziej, że pewnie nie widziałeś na oczy tego auta).

Odnośnie spalania mógłbym się założyć, bo patrząc na bieżąco szału nie ma, wielkich zmian w silniku też, tylko aerodynamika.

Odnośnie mojego kierowcy, to wiem, że go znasz i wiesz, że jezdzi gorzej od Ciebie. Pozdrawiam.


Post Wysłano: 18 mar 2013, 20:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2010, 9:27
Posty: 135
Samochód: VOLVO

^^^Do kolegi powyżej...Wcale się nie oburzyłem,do pana jeszcze mi daleko, młodziutki też już nie jestem po 2 widziałem nowe FH w topowej wersji jak i miałem okazję przejechać się ''500-tką'', to tyle na moją skromną ocenę nowego FH narazie :D
Cytuj:
Odnośnie spalania mógłbym się założyć, bo patrząc na bieżąco szału nie ma, wielkich zmian w silniku też, tylko aerodynamika
Wielkich zmian nie ma? :> Czyżby ''tylko'' aeordynamika?10% to już jest dużo,dalej sobie poczytaj, ciekawy artykuł...
http://fh.volvotrucks.com/pl-pl/#section3/0
Ja już się mogę z Tobą założyć...

Na zakończenie(przepraszam za mały OT) przytoczę jeszcze małą anegdotkę jaką mi opowiedział Pan od bezpiecznej i ekonomicznej jazdy z Krakowa...''Najgorzej jest ze starymi kierowcami, wygami drogowymi, owszem sam mogę się od nich wiele nauczyć ale na pewno nie oszczędnej jazdy!Jeśli im próbuję przekazać, że coś powinni robić inaczej zawsze słyszę to samo-''panie dej pan spokój, jo już jeżdże 30 lot za kółkiem, na co mnie jaki kurs ekonomiczny jazdy jo wiem jak ekonomicznie cza jeżdzić''
Ja postępuję wg tego w życiu jak i za kółkiem-"Nigdy nie stawaj się aż takim ekspertem, by przestać się dalej uczyć. Postrzegaj życie jako ciągłą naukę...''Nie napisałem nic, jak mi sugerujesz, że pozjadałem rozumy...
Pozdrawiam

_________________
"Nigdy nie stawaj się aż takim ekspertem, by przestać się dalej uczyć. Postrzegaj życie jako ciągłą naukę...


Post Wysłano: 18 mar 2013, 20:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

JoHn skoro macie nowe Fh na testach powiedz coś więcej o tym aucie. Jakie macie wrażenia, jak się jeździ jak jest wyposażone. Poza tym, że ma silnik 460ps nie wiemy niczego a chętnie posłuchamy opinii osoby mogącej prowadzić to auto w warunkach drogowych.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 18 mar 2013, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5972

Cytuj:
Wielkich zmian nie ma? :> Czyżby ''tylko'' aeordynamika?10% to już jest dużo,dalej sobie poczytaj, ciekawy artykuł...
http://fh.volvotrucks.com/pl-pl/#section3/0
Ja już się mogę z Tobą założyć...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing


Post Wysłano: 19 mar 2013, 0:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
JoHn skoro macie nowe Fh na testach powiedz coś więcej o tym aucie. Jakie macie wrażenia, jak się jeździ jak jest wyposażone. Poza tym, że ma silnik 460ps nie wiemy niczego a chętnie posłuchamy opinii osoby mogącej prowadzić to auto w warunkach drogowych.
Jazda to bajka, prowadzi się jak osobówka, myślę, że ciut lepiej niż poprzednika. Co do kabiny, jak dla mnie miejsca więcej nie ma, tunel o wiele niższy, ale za to o wiele więcej półek, zakamarków oraz świetne lodówki. Wyposażenie dosyć bogate, kamera, Dynafleet, Navi ale tego słynnego niezależnego zawieszenia nie ma. Ciężko coś powiedzieć, dopiero wyjechał w trasę. Przyjedzie, będą zdjęcia i napisze coś więcej.
Cytuj:
^^^Do kolegi powyżej...Wcale się nie oburzyłem,do pana jeszcze mi daleko, młodziutki też już nie jestem po 2 widziałem nowe FH w topowej wersji jak i miałem okazję przejechać się ''500-tką'', to tyle na moją skromną ocenę nowego FH narazie :D
Cytuj:
Odnośnie spalania mógłbym się założyć, bo patrząc na bieżąco szału nie ma, wielkich zmian w silniku też, tylko aerodynamika
Wielkich zmian nie ma? :> Czyżby ''tylko'' aeordynamika?10% to już jest dużo,dalej sobie poczytaj, ciekawy artykuł...
http://fh.volvotrucks.com/pl-pl/#section3/0
Ja już się mogę z Tobą założyć...

Na zakończenie(przepraszam za mały OT) przytoczę jeszcze małą anegdotkę jaką mi opowiedział Pan od bezpiecznej i ekonomicznej jazdy z Krakowa...''Najgorzej jest ze starymi kierowcami, wygami drogowymi, owszem sam mogę się od nich wiele nauczyć ale na pewno nie oszczędnej jazdy!Jeśli im próbuję przekazać, że coś powinni robić inaczej zawsze słyszę to samo-''panie dej pan spokój, jo już jeżdże 30 lot za kółkiem, na co mnie jaki kurs ekonomiczny jazdy jo wiem jak ekonomicznie cza jeżdzić''
Ja postępuję wg tego w życiu jak i za kółkiem-"Nigdy nie stawaj się aż takim ekspertem, by przestać się dalej uczyć. Postrzegaj życie jako ciągłą naukę...''Nie napisałem nic, jak mi sugerujesz, że pozjadałem rozumy...
Pozdrawiam
Nie wiem o co Ci chodzi, Ty nawet nie wiesz jakiego wysłałem kierowcę(ma 37 lat więc nie wyszłą Ci teoria) a z tym spalaniem z katalogu sam chyba zaprzeczyłeś swojemu doświadczeniu.


Post Wysłano: 19 mar 2013, 0:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2010, 9:27
Posty: 135
Samochód: VOLVO

Cytuj:
Nie wiem o co Ci chodzi...
No własnie :lol: Szerokości kolego...
Cytuj:
Marketing jest dziś jak dawniej słynne powiedzenie za PRL-u-reklama dźwignią handlu...Zgadza się, jednak nie jest to wyłącznie suche gadanie bez faktów, a faktem jest to, że to nie jest żaden face-lifting Fh, tylko po prostu nowy samochód!Po to powstają nowe modele aby wdrażać nowe systemy, innowacje,doskonalenia,które nie były osiągalne we wcześniejszych latach przy projektowaniu poprzednich modeli...Nowe modele powstają również ze względu na konkurencję i po to aby przyciągać nowych klientów rzecz jasna...

_________________
"Nigdy nie stawaj się aż takim ekspertem, by przestać się dalej uczyć. Postrzegaj życie jako ciągłą naukę...


Post Wysłano: 19 mar 2013, 1:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
Marketing jest dziś jak dawniej słynne powiedzenie za PRL-u-reklama dźwignią handlu...Zgadza się, jednak nie jest to wyłącznie suche gadanie bez faktów, a faktem jest to, że to nie jest żaden face-lifting Fh, tylko po prostu nowy samochód!Po to powstają nowe modele aby wdrażać nowe systemy, innowacje,doskonalenia,które nie były osiągalne we wcześniejszych latach przy projektowaniu poprzednich modeli...Nowe modele powstają również ze względu na konkurencję i po to aby przyciągać nowych klientów rzecz jasna...
Odkrywczy jesteś. Gdybyś tylko spojrzał pod ten samochód wiedziałbyś, że ten silnik to wcale taki nowy nie jest chyba, że chodzi o kabinę. Na siłę chcesz udowodnić wyższość nade mną więc proszę aczkolwiek takie łapanie za słówka powoli robi się żałosne i coraz bardziej uświadamiasz mnie w tym, że Twoje doświadczenie bierze się z katalogów w serwisie.


Post Wysłano: 19 mar 2013, 9:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2006, 19:53
Posty: 136
GG: 4086911
Lokalizacja: Opoczno

Kolego JOHN szkoda mu odpisywać, bo wydaje mu sie że pozjadał wszystkie rozumy. On widział dwa modele FH i nawet jednym sie przejechał (tylko nie wiadomo na którym fotelu) :lol:

Mógłbys napisać coś wiecej odnośnie samochodu, jakie pierwsze wrażenia po wejściu do kabiny. Co jest na TAK, a co może sie nie podobać.


Post Wysłano: 19 mar 2013, 17:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Co do kabiny to tak, jak napisałem, na pierwszy rzut oka nie jest większa jedyny plus to przednie i tylne schowki. Uważam, że obecnie żaden samochód nie jest tak pakowny. Załamujący jest ten ręczny w klawiszu, co wajcha to wajcha. Na początku dla laika ciężka jest obsługa kompa, bo z jednego klawisza obługuje się Navi, Radio i komputer pokładowy. Resztę spostrzeżeń po trasie, trochę cierpliwości :wink:

PS. Duży minus za separator paliwa pod silnikiem, przy kole łatwiej było się dostać.


Post Wysłano: 19 mar 2013, 23:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2010, 9:27
Posty: 135
Samochód: VOLVO

Cytuj:
Kolego JOHN szkoda mu odpisywać, bo wydaje mu sie że pozjadał wszystkie rozumy. On widział dwa modele FH i nawet jednym sie przejechał (tylko nie wiadomo na którym fotelu) :lol:
Obrońca Jesteś? Żal d...ściska, że ktoś coś więcej widział i miał okazję czegoś spróbować(samodzielna jazda nie jako pasażer!)? Masz już prawo jazdy? Bo piszesz tak o pasażerze?

Cytuj:
Odkrywczy jesteś. Gdybyś tylko spojrzał pod ten samochód wiedziałbyś, że ten silnik to wcale taki nowy nie jest chyba, że chodzi o kabinę. Na siłę chcesz udowodnić wyższość nade mną więc proszę aczkolwiek takie łapanie za słówka powoli robi się żałosne i coraz bardziej uświadamiasz mnie w tym, że Twoje doświadczenie bierze się z katalogów w serwisie.
Nic Ci nie próbuje udowodnić jak i nie łapię za żadne słówka...Na tym poziomie jaki prezentuje nie tylko Volvo lecz inne firmy nie spodziewaj się przeskoku technologicznego typu wynalezienie silnika wysokoprężnego a zastosowanie doładowania w tych silnikach...Zmiany (w nowym FH) w silniku owszem, nie są rewolucyjne w porównaniu do kabiny, jednak są i wpływają na poprawę.

Przeglądałem ale mogłem przegapić nie wiem czy było...
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sE-pga01C4

_________________
"Nigdy nie stawaj się aż takim ekspertem, by przestać się dalej uczyć. Postrzegaj życie jako ciągłą naukę...


Post Wysłano: 20 mar 2013, 13:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2010, 17:42
Posty: 191
GG: 4511173
Samochód: Fiat Doblo/Motorynka
Lokalizacja: Meszna

Zapasy są już robione :)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

_________________
Pozdrawiam
Jakub Szlósarczyk


Post Wysłano: 20 mar 2013, 15:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

http://www.youtube.com/watch?v=F1NxTNZNZLA
http://www.youtube.com/watch?v=T-w6lheH2_4
http://www.youtube.com/watch?v=N0fbLn_ndII

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 21 mar 2013, 13:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Widziałem tego bydlaka w Szwecji, Raz na Jakimś parkingu Duńczyk podjechał to tylko przez szybę zajrzałem do środka no to wrażenie pozytywne, fajne oświetlenie kabiny jest. Jasno jak w Nju Jorku. A później jechałem sobie spokojnie, aż tu nagle wychodzi na lewy jakiś wariat na ksenonie, świeci jak psu jaja na Wielkanoc, ale od razu wiedziałem co to za bydle. W lusterku też robi wrażenie :D Ale później Duńczyk się skichał jak zobaczył trochę sniegu, a je że miałem ciężko na osi napędowej to go łyknąłem :D Dla mnie auto petarda, marzy mi się taki :)


Post Wysłano: 22 mar 2013, 14:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
czerwień i ta ciemna zieleń :D :D :twisted:

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 29 z 71 [ Posty: 1402 ] Przejdź na stronę Poprzednia 127 28 29 30 3171 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: