Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 mar 2013, 17:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2012, 21:12
Posty: 196
Samochód: R410
Lokalizacja: Radom/Przysucha

Cytuj:
Tak trochę pozwiedzalem ;d poza tym transport leków jest baardzo wymagający czasowo i często wozi się szkło wiec jeśli coś się uszkodzi to ho ho.często wartość towaru dochodzi do .. a zresztą ;d jeździło się na Ukrainę reszta wschodu szła na auta z tamtych stron. Dablin-Neapol 48godzin...
Nowe Ducato zimą -40 stopni trasa do Ułan Bator..... :roll: Ciekawie by to musiało wyglądać....

Cytuj:
To bez tragedii :D Ostatnio miałem Rzym - Edinburg(2700) 36h :D Zrobiłem to w 32h :>

Feta, feta, feta łuuuuuuuuu :mrgreen:
A potem dziwne że busiarze śpią tylko "na zamkniętych przejazdach kolejowych" .......

_________________
Nie spać, zwiedzać zapier......


Post Wysłano: 24 mar 2013, 20:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2012, 13:12
Posty: 115

Firma Cargoway - Jastrzębie Zdrój. Maja zestawy ale i busiaki wiszą u nich w dziale tabor.

http://www.cargoway.pl/index.html


Zna ktoś tą firmę ? http://www.araktranslogistic.pl

_________________
Moje przemyślenia i zdjęcia z tras www.facebook.com/KierowcaBusika


Post Wysłano: 25 mar 2013, 18:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2007, 12:28
Posty: 261
Lokalizacja: Głogów

Arra- komplet kierowców
Trans Express- nie przyjmują
Wesco - dzwonić za miesiąc(przychodzą auta, jest rotacja)
Euro Cargo Express- nie przyjmują
Anna Tryler- nie moge sie dodzwonic

Dzwoniłem jeszcze po kilku firmach i również niewesoło.

Już nie wiem, gdzie się dalej pytać..

EDIT:
Jutro wsiadam z drugim kierowcą na szkolenie i załapałem się jako kurier. Wygląda to tak, że w Zielonej Górze się ładuje z paczkami i rozworze je tylko po Polkowicach i ewentualnie z dwie wiosko obok. Po tym rozwożeniu nie muszę wracać z powrotem tylko jadę sobie busem do domu i na drugi dzień rano dopiero do Zielonej załadować i znowu paczki w Polkowicach.

Jutro zdam relacje co z tego wynikło.


Post Wysłano: 28 mar 2013, 22:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2012, 21:24
Posty: 42
Lokalizacja: Wrocław

Podłącze się do tematu, szukam firm zajmujących się pilotażem nienormatywnych, gabarytów czy jak kto woli mówić, konkretnie szukam pracy na pilota tylko DOLNY ŚLĄSK

_________________
"Nie jestem zdolna, jestem ofiarą której się chce coś stworzyć, a nie się tylko opie**alać."
~I.O

http://s2.cargotycoon.pl/index.php?acti ... k&id=15206


Post Wysłano: 29 mar 2013, 20:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2007, 12:28
Posty: 261
Lokalizacja: Głogów

Popracowałem 4 dni i na tym się skończyła moja kariera w firmie k-ex :lol:

Praca dość ciężka, ale żadnej pracy się nie boje. Mógłbym zostać zatrudniony tylko, że szefostwo nie da mi wolnego w maju z powodu matur :wink:

Miałem bardzo fajnego kierowce(nauczyciela) w porządku chłopak, ogólnie na firmie wszyscy byli mili, także jako nowy wcale nie narzekałem, wręcz byłem zdziwiony chęcią pomocy. Większość osób na swojej działalności.

Byście chcieli coś wiedzieć, piszcie ;)


Post Wysłano: 29 mar 2013, 22:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 mar 2008, 18:23
Posty: 16
GG: 8030321
Samochód: Mitsubishi L200
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

K-EX, Chryste, miałem "przyjemność" tam jeździć. Za żadne pieniądze tam nie wrócę. Miałeś przynajmniej normalny samochód? Ja miałem samochód bez klamek, boczne drzwi się nie odsuwały, brak radia (to akuratnie najmniejszy mankament), brak mrygaczy, ręcznego, klaksonu. Na bazie nie było nawet taśmy, także wszystkie paczki trzeba było ręcznie po wszystkich kierunkach ręcznie roznosić i jeszcze swoją trasę ogarniać. Na jedną bramę przypadały 4 samochody. Paranoja...


Post Wysłano: 30 mar 2013, 0:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2007, 12:28
Posty: 261
Lokalizacja: Głogów

Ci co byli na własnej działalności mieli wiadomo lepsze auta. Mi przypadł sprinter, w mroźne poranki coś nie chciał palić tzn. chwile kręcił i się naglę odłączał, mówili coś tam o problemie z immobilizerem. Jak zaskoczył i złapał temperaturę to palił od strzała. Ogrzewanie się popsuło, leciało tylko zimne powietrze, no chyba, że się włączyło niedziałającą klimę na jakiś czas i potem jak się wyłączyło przez chwile wiało ciepłym. Światła w ogóle nie ustawione, po włączeniu długich świeciło gorzej jak w mojej osobówce na mijania. Ręcznego też nie było, trzeba było zostawiać na biegu.
Z tego co wiem, to my mieliśmy właśnie najgorsze auto, reszta była w porządku.

Poza tymi rzeczami było okej. Nie było takiej tragedii,myślę, że trase w ciągu tygodnia już sobie dość dobrze idzie ogarnąć. Jedyne co mnie denerwowało to te poranne roznoszenie tych paczek z koszy, ale dało sie przeżyć. Dobrze, że chociaż weekendy wolne.

EDIT:

Wcale się nie dziwię, że niektóre auta są jakie są, bo widząc jak kierowcy o te auta dbają to i tak się dziwię, że są w takiej kondycji.


Post Wysłano: 30 mar 2013, 1:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2013, 18:35
Posty: 18
Lokalizacja: Mazowieckie

Czy zna może ktos firmy z małymi autkami do 3.5t ktore śmigają na Rosje ? Jak wyglada ta praca co ile zjazdy ? Co sie tam najczęsciej wozi ?


Post Wysłano: 01 kwie 2013, 22:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sie 2011, 1:20
Posty: 7
GG: 0
Samochód: BMW E36

również się podepne... Interesowały by mnie firmy i mali przewoźnicy z kujawsko pomorskiego... Jak by ktoś coś wiedział bym był wdzięczny...


Post Wysłano: 02 kwie 2013, 15:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2012, 14:05
Posty: 263
GG: 0
Samochód: Mazda 626

Interesują mnie firmy z woj. Pomorskiego, okolice Trójmiasta, oraz Lęborka.


Post Wysłano: 02 kwie 2013, 19:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 mar 2008, 18:23
Posty: 16
GG: 8030321
Samochód: Mitsubishi L200
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Cytuj:
Interesują mnie firmy z woj. Pomorskiego, okolice Trójmiasta, oraz Lęborka.
Trochę lepsza sytuacja niż w woj. Podkarpackim, jednak i tak jest dramat w Twoim rejonie.


Post Wysłano: 04 kwie 2013, 16:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lip 2007, 10:06
Posty: 22
Lokalizacja: Kalisz

Ktoś wie coś z okolic Kalisza / Ostrowa / Pleszewa ? Ogółem woj.Wielkopolskie .


Post Wysłano: 04 kwie 2013, 18:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sty 2011, 23:01
Posty: 296
Samochód: Scania 94 260
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Cytuj:
Ktoś wie coś z okolic Kalisza / Ostrowa / Pleszewa ? Ogółem woj.Wielkopolskie .
Ogółem rynek firm transportowych na małe samochody na międzynarodówkę w Ostrowie i okolicach składa się w większości z firm "dziadów". Możesz spróbować się coś dowiedzieć w Gwarancie,Euromie ostatnio nawet były ogłoszenia,poza tym to małe firemki jednoosobowe,lub mające dwa czy trzy samochody.Reszta,to jedynie uderzać bezpośrednio do firm produkcyjnych.

_________________
"And nothing else matters..."


Post Wysłano: 05 kwie 2013, 9:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2012, 13:12
Posty: 115

Firmy o których pisał kolega wyżej:

Euroma - Ostrów Wielkopolski
http://www.euroma.net.pl

Gwarant - Ostrów Wielkopolski
http://www.gwarant-transport.com/transp ... ynarodowy/

_________________
Moje przemyślenia i zdjęcia z tras www.facebook.com/KierowcaBusika


Post Wysłano: 05 kwie 2013, 17:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2007, 12:28
Posty: 261
Lokalizacja: Głogów

Spróbowałem do tych firm i

Euroma- komplet kierowców
Gwarant- kazała babka później przedzwonić, bo nie było osoby do naboru i nie zdążyłem dzisiaj zadzwonić ponownie, bo firma jest do 16.

EDIT:

Dostałem godzinę temu telefon, w końcu ktoś odpowiedział na CV. Jutro jadę na rozmowę. Jazda po EU.


Post Wysłano: 05 kwie 2013, 21:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2012, 18:47
Posty: 354
GG: 10157934
Samochód: Fiat Ducato / DAF XF
Lokalizacja: Kobylin [PKR]

Ma ktoś może wiedzę na temat firm z Rawicza? Bo kiedyś widziałem opisanego busika, tylko że nie pamiętam nazwy firmy. :( Będę bardzo wdzięczny za pomoc.


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 13:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2012, 13:12
Posty: 115

Patryk chwal się w jakiej firmie dzisiaj byłeś i jakie warunki co i jak .

_________________
Moje przemyślenia i zdjęcia z tras www.facebook.com/KierowcaBusika


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 13:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2012, 14:05
Posty: 263
GG: 0
Samochód: Mazda 626

W woj. Pomorskim ciężko jest poszukać firm które potrzebują kierowców na b. Ostatnio jedna firma z Lęborka MAKO TSL ogłaszała że potrzebują z doświadczeniem. Wysłałem CV, zero odzewu.


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 14:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2007, 12:28
Posty: 261
Lokalizacja: Głogów

Właśnie wróciłem.

Co do rozmowy, trwała 30min. bo była następna osoba umówiona. W CV mam wpisane, że niemiecki podstawy i jeszcze jej mówiłem, że z tym językiem ciężko, a ona mi dała różne listy przewozowe i kazała tłumaczyć co i jak. Żeby to jeszcze były normalne CMR-y, a to jakieś inne listy, ale jakoś sobie poradziłem, błędy oczywiście miałem. Później jakieś zdania po niemiecku typu "Patryk o 11 masz załadunek"- dałem sobie radę.
Następnie to już dlaczego chce jeździć, czego wymagam itd.
Po mnie był jakiś chłopak, a czy potem jeszcze ktoś to już nie wiem.
Jak się zdecyduje ma dzwonić w poniedziałek.

Szczerze mówiąc moim zdaniem nie wypadłem najlepiej, ale cóż byłem, zobaczyłem i wiem jak to wygląda. Szkoda, bo jest to mała firma, z tego co babka mówiła weekendy są wolne i mam płacone dniówki, a nie od km.

Pozdrawiam


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 15:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2012, 13:12
Posty: 115

Ja mam 12 kwietnia rozmowę w sprawie pracy umówioną. Z tego co zdążyłem się zorientować to wynagrodzenie stanowić będą diety wyjazdowe za każdy dzień przebywania w trasie + pełne oskładkowanie które będzie podstawą wynagrodzenia. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

_________________
Moje przemyślenia i zdjęcia z tras www.facebook.com/KierowcaBusika


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 102 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: