Strona 104 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1102 103 104 105 106162 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 mar 2013, 17:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lut 2012, 13:20
Posty: 204
GG: 0
Samochód: opel

Utrata kilku zł zawsze martwi ;)
Ok, koniec OT

_________________
Śmiech jest dla mnie narkotykiem.Nie zabieraj mi go! Pisz dalej :D

Pliki przydatne dla kierowcy - do pobrania - link


Post Wysłano: 24 mar 2013, 13:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2011, 17:02
Posty: 207
GG: 11
Samochód: Opel
Lokalizacja: Papenburg/Niemcy

Chłopaki mam gwoździa i nie wiem jak postąpić. Sytuacja wygląda tak (wszystkie godziny w UTC, tacho cyfrowe VDO Siemens, pracuje w kurierce w PL):
- w piątek o godz 16.55 wyciągnąłem kartę i skończyłem robotę,
- od tej godziny do poniedziałku rano mam wolne,
- pracodawca wystawia weekendówkę od 16.55 w piątek do 4.30 w poniedziałek,
- przychodzę w poniedziałek dopiero na 6 do roboty bo auto wróciło później z serwisu.

Teraz tak. Wkładam kartę o 6. Pyta mnie czy chcę wpis manualny. Wybieram "tak". Czy koniec zmiany w piątek o 6.55? Wybieram "tak". Wybieram kraj zakończenia PL. Pyta mnie czy start o 6. Wybieram "tak". Wybieram kraj rozpoczęcia PL. Potwierdzam zmiany i jadę.

Czy to wszystko jest OK, i co z czasem między 4.30 a 6? Z automatu mam tam zapisany odpoczynek, czy będzie to czas udokumentowany?


Post Wysłano: 24 mar 2013, 19:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lut 2012, 13:20
Posty: 204
GG: 0
Samochód: opel

Nawet podwójnie udokumentowany ;)
Żeby było tan na tip top, to powinienes zrobić wpis manualny tylko od 4.30 do chwili rozpoczęcia pracy.
Przecież do 4.30 masz zaświadczenie

_________________
Śmiech jest dla mnie narkotykiem.Nie zabieraj mi go! Pisz dalej :D

Pliki przydatne dla kierowcy - do pobrania - link


Post Wysłano: 24 mar 2013, 19:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2011, 17:02
Posty: 207
GG: 11
Samochód: Opel
Lokalizacja: Papenburg/Niemcy

Cytuj:
Nawet podwójnie udokumentowany ;)
Żeby było tan na tip top, to powinienes zrobić wpis manualny tylko od 4.30 do chwili rozpoczęcia pracy.
Przecież do 4.30 masz zaświadczenie
Podziękował. Wszystko jasne :]


Post Wysłano: 24 mar 2013, 20:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2010, 19:18
Posty: 277
GG: 11426561
Samochód: IVECO STRALIS (tandem)

Cytuj:
Chłopaki mam gwoździa i nie wiem jak postąpić. Sytuacja wygląda tak (wszystkie godziny w UTC, tacho cyfrowe VDO Siemens, pracuje w kurierce w PL):
- w piątek o godz 16.55 wyciągnąłem kartę i skończyłem robotę,
- od tej godziny do poniedziałku rano mam wolne,
- pracodawca wystawia weekendówkę od 16.55 w piątek do 4.30 w poniedziałek,
- przychodzę w poniedziałek dopiero na 6 do roboty bo auto wróciło później z serwisu.

Teraz tak. Wkładam kartę o 6. Pyta mnie czy chcę wpis manualny. Wybieram "tak". Czy koniec zmiany w piątek o 6.55? Wybieram "tak". Wybieram kraj zakończenia PL. Pyta mnie czy start o 6. Wybieram "tak". Wybieram kraj rozpoczęcia PL. Potwierdzam zmiany i jadę.

Czy to wszystko jest OK, i co z czasem między 4.30 a 6? Z automatu mam tam zapisany odpoczynek, czy będzie to czas udokumentowany?
Ja mam do czynienia z cyfro stoneridge od tygodnia.
To co piszesz to prawda i dobrze robisz ale u mnie troche w innym sensie pyta tacho.
Zakonczylem o 19:30 w piątek prace pyta kaj zakonczenia to pl wyciągnąłem karte i w poniedziałek o 5 jak włoze to bedzie pytac czy chcesz kontynuowac prace i godzina 18:30(bo czas w UTC)22.03.2013 daje nie bo rozpoczynam nową prace. A drugie pytanie nie pamietam jak dosłownie brzmi ale cos w stylu co robiłem od tej 18:30 w piątek do 4rano poniedziałek i trzeba zaznaczyc czy "inna praca" czy "odpoczynek" wiadomo ze łózeczko potwierdza sie godziny i daty i potem pyta kraj rozpoczęcia to pl i na koncu czy chce poprawic wpis.


Post Wysłano: 07 kwie 2013, 16:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2013, 19:19
Posty: 20
Samochód: MAN

A ja mam pytanie dotyczące weekendówek. Ponieważ często np jak kończe jazde i prace w piątek o 18:08 i mam zacząć w poniedziałek o 7 a niekiedy wyjeżdżam o 7:20. A wypisuje urlopówke od piątku 18:30 do poniedziałek 7:00 z reguły tak zaokrąglam do pełnych godzin lub 30min to czy Inspekcja się czepi ?


Post Wysłano: 07 kwie 2013, 16:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
A ja mam pytanie dotyczące weekendówek. Ponieważ często np jak kończe jazde i prace w piątek o 18:08 i mam zacząć w poniedziałek o 7 a niekiedy wyjeżdżam o 7:20. A wypisuje urlopówke od piątku 18:30 do poniedziałek 7:00 z reguły tak zaokrąglam do pełnych godzin lub 30min to czy Inspekcja się czepi ?
gdyby było odwrotnie- że zaświadczenie do 7.00 a zacząłeś o 6.50 to miałbyś problem a w drugą stronę zawsze możesz ręcznie dokonać zapisu na tarczy bądź w digitalu

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 07 kwie 2013, 16:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2013, 19:19
Posty: 20
Samochód: MAN

A jak nie mam robionych ręcznie ?


Post Wysłano: 07 kwie 2013, 19:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
A jak nie mam robionych ręcznie ?
to o 20min nikt nie bedzie cie pytał :)

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 10 kwie 2013, 9:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5972

Cytuj:
gdyby było odwrotnie- że zaświadczenie do 7.00 a zacząłeś o 6.50 to miałbyś problem a w drugą stronę zawsze możesz ręcznie dokonać zapisu na tarczy bądź w digitalu
No właśnie ta sprawa mnie ostatnio zastanowiła.
Dlaczego te 10 min są problemem? Zakładając, że wszystkie pauzy mają "zaliczony" minimalny ich czas i te 10 min nie robi różnicy, to mam w zasadzie ciągłość w zapisie. Czy ewentualnie można opisać, że z jakiegoś powodu wyruszyliśmy te 10 min wcześniej?


Post Wysłano: 10 kwie 2013, 12:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 maja 2006, 7:14
Posty: 173

Kurde ostatnio trochę za dużo czytam na temat czasu pracy kierowcy i już mi się spory mętlik robi w głowie :)

Czy coś takiego jest zgodne z przepisami ??

Start 8.30 po 2h10min (pauza 15min), znowu 2h10min (pauza 30min), 2h10min (pauza 15min), 2h10min - koniec pracy. Czy tak rozplanowany dzień pracy jest zgodny z prawem ??

_________________
B, C, D
Instruktor kat. B - 16.10.2010 r.
Instruktor Doskonalenia Techniki Jazdy kat. B - 16.09.2012 r.


Post Wysłano: 10 kwie 2013, 13:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 sty 2011, 17:50
Posty: 237
GG: 636485
Samochód: FH12
Lokalizacja: Białystok

Cytuj:
Start 8.30 po 2h10min (pauza 15min), znowu 2h10min (pauza 30min), 2h10min (pauza 15min), 2h10min - koniec pracy. Czy tak rozplanowany dzień pracy jest zgodny z prawem ??
Tak


Post Wysłano: 10 kwie 2013, 13:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 maja 2006, 7:14
Posty: 173

Dziękuję, a jeżeli wykorzystam 3.5h jazdy i zrobie pauze 45min to zaczynam nowy okres 4.5h jazdy a co jest z tą 1h pozostawioną z pierwszego okresu?? Można zrobić coś takiego:

3.5h (jazda) --> 45min (pauza) --> 4.5h (jazda) --> 45min (pauza) --> 1h (jazda pozostawiona z pierwszego okresu)??

Dobrze to rozumiem ??

_________________
B, C, D
Instruktor kat. B - 16.10.2010 r.
Instruktor Doskonalenia Techniki Jazdy kat. B - 16.09.2012 r.


Post Wysłano: 10 kwie 2013, 13:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 sty 2011, 17:50
Posty: 237
GG: 636485
Samochód: FH12
Lokalizacja: Białystok

Tak bedzie ok


Post Wysłano: 10 kwie 2013, 13:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 maja 2006, 7:14
Posty: 173

No to super.

Dzięki wielkie!!:)

_________________
B, C, D
Instruktor kat. B - 16.10.2010 r.
Instruktor Doskonalenia Techniki Jazdy kat. B - 16.09.2012 r.


Post Wysłano: 13 kwie 2013, 22:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 sty 2011, 17:50
Posty: 237
GG: 636485
Samochód: FH12
Lokalizacja: Białystok

A może ktos mi podpowie zaczelem jazde np o 5 rano w poniedzialek w Białymstoku pojezdziłem w kolo komina prace skończyłem np o 15 tez w Białymstoku tego samego dnia i ktos bierze auto od tej 15 np do 20 tego samego dnia w tym czasie przejezdza 200km i równiez po pracy auto zostaje w Białymstoku.
Rano znow ja zaczynam jazde o tej 5 i pytanie czy ITD bedzie robić problemy ze na mojej tarczce po pracy w poniedzialek jest mniejszy przebieg auta, a zaczynam wtorek z przebiegiem wiekszym o 200km.


Post Wysłano: 13 kwie 2013, 22:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3598
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Rano znow ja zaczynam jazde o tej 5 i pytanie czy ITD bedzie robić problemy ze na mojej tarczce po pracy w poniedzialek jest mniejszy przebieg auta, a zaczynam wtorek z przebiegiem wiekszym o 200km.
Nie. Jedyne co musisz zrobić to udokumentować swój okres odpoczynku.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 13 kwie 2013, 22:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 sty 2011, 17:50
Posty: 237
GG: 636485
Samochód: FH12
Lokalizacja: Białystok

Cytuj:
Cytuj:
Rano znow ja zaczynam jazde o tej 5 i pytanie czy ITD bedzie robić problemy ze na mojej tarczce po pracy w poniedzialek jest mniejszy przebieg auta, a zaczynam wtorek z przebiegiem wiekszym o 200km.
Nie. Jedyne co musisz zrobić to udokumentować swój okres odpoczynku.
Ok dzieki


Post Wysłano: 14 kwie 2013, 9:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2011, 11:55
Posty: 16
Samochód: VOLVO FL
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:

Teraz tak. Wkładam kartę o 6. Pyta mnie czy chcę wpis manualny. Wybieram "tak". Czy koniec zmiany w piątek o 6.55? Wybieram "tak". Wybieram kraj zakończenia PL. Pyta mnie czy start o 6. Wybieram "tak". Wybieram kraj rozpoczęcia PL. Potwierdzam zmiany i jadę.

Czy błędem jest jeśli jeśli zrobimy zrobimy wpis tak jak kolega ale zamiast "Czy koniec zmiany TAK" damy NIE. Wtedy chyba nie ma tej przerwy którą wypełnia weekendówka??

Jeśli się mylę to mnie poprawcie


Post Wysłano: 18 kwie 2013, 11:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2013, 11:01
Posty: 1

Witam mam pytanie odnosnie czasu pracy pojazdow specjalnych. Jezdze betonomieszarka i i jest oznaczona jako pojazd secjalny ale nigdzie nie moge znalezc ile czsu moge pracowac. Dodam ze nie przekraczam czasu jazdy poniewaz wieksza czesc czasu spedzam na zaladunkach i rozladunkach. Inaczej jest w przypadku czasu pracy. Czasami zdarza sie ze pracuje 8 godzin a innym razem jak jest jakies duze betonowanie nawet 20godzin. Czy jest jakis przepis ktory w szczegolnych przypadkach zezwalalby na tak dluga prace? Dodam ze w firmie w ktorej pracuje nie ma mozliwosci podmiany przez innego kierowce. Pozdrawiam.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 104 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1102 103 104 105 106162 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: