Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 kwie 2013, 13:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Mam takie pytanie jeśli będę musiał sprawdzać światła w samochodzie to lepiej go uruchomić i sprawdzać czy nie uruchamiać?chodzi oto,że jak uruchomię i np włączę pozycje i wyjdę a pojazd będzie uruchomiony to nie obleje?

drugie pytanko np wylosuje płyn do spryskiwaczy to mówię powinien być miedzy min a max czy max? bo juz sobie zapomniałem?


Post Wysłano: 21 kwie 2013, 13:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2008, 17:40
Posty: 47
GG: 0

Podejrzewam, że światła sprawdzasz na "zapłonie", a co do płynu do spryskiwaczy, otwierasz i mówisz, że powinien być pełny, czyli tzn. "sprawdzanie na oko" :)


Post Wysłano: 21 kwie 2013, 14:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

ale chodzi oto czy mogę uruchomić silnik wyjsc i pokazać światła? czy nie?


Post Wysłano: 21 kwie 2013, 14:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2008, 17:40
Posty: 47
GG: 0

Ale po co uruchamiać silnik? Wydaje mi się, że nie ma takiej potrzeby, jak przekręcisz kluczykiem na zapłon to wszystkie światła powinny działać, ale może wypowie się ktoś świeży po egzaminie :wink:


Post Wysłano: 21 kwie 2013, 14:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lip 2012, 16:40
Posty: 18

Tak jak Ci piszą. Do obsługi nie odpalasz w ogóle silnika, wszystkie światła działają na zapłonie a pozycje i awaryjne nawet i bez niego. Jedynym wyjątkiem może być jak wylosujesz sprawdzenie działania światła biegu wstecznego. Może się wtedy zdarzyć że wsteczny nie zechce wejść. Wtedy pytasz egzaminatora czy możesz uruchomić na chwilę silnik żeby ułatwić sobie włączenie wstecznego biegu. Odpalasz, dajesz R-kę, gasisz, dajesz jeszcze raz sam zapłon i zapitalasz sprawdzać.

PS. No i pamiętaj o tym że jak wylosujesz światła przeciwmgielne albo drogowe to najpierw daj mijania. Bez nich nie zadziałają.


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2013, 14:29 przez lukasz9090, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 21 kwie 2013, 14:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sie 2012, 16:15
Posty: 124
GG: 6498883
Samochód: VW LT z lawetą
Lokalizacja: Szprotawa DK12

Silnik nie musi pracować kolego, wystarczy zapłon. Pozdrawiam i życzę powodzenia na egzaminie :)

_________________
Busiarz
Volkswagen Audi Group


Post Wysłano: 21 kwie 2013, 15:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

koledzy na co jutro zwrócić szczególną uwagę? bo np w Tarnowie jest parę takich miejsc gdzie wyjazd jest utrudniony i tu pytanie czy czekać nawet z 10minut az bedzie możliwość? bo nie chce,żeby egzaminator mi pluł ze nie umiem wykorzystać okazji czy jakoś tak...

aha i koledzy jak oceniacie dwie godziny 8 i 9 czy to dobre pory na egzamin?

aha i takie pytanko c jest wydawane na 5 lat tak? i jeśli minie np te 5 lat to co od nowa badania itp? a jeśli np poległbym na psychotestach to co zabiorą mi C i od nowa egzaminy??


Post Wysłano: 21 kwie 2013, 16:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 kwie 2013, 19:18
Posty: 125

KW jest chyba na 5 lat a nie C...

_________________
http://www.kierowniczyswiat.blogspot.com/
05.05.2011 [C] start 24.05.2013 [KWPdoC] start 27.09.13
Puzzel 17.03.08 [C] 10.05.13 [KWPdoC] 25.09.2013 [D] start 01.08.13 [KWPdoD] start 08.08.13 [D] start 25.10.2013 [ADR pod+cysterna] 10.11.2013


Post Wysłano: 21 kwie 2013, 17:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 lut 2010, 14:48
Posty: 79
GG: 0
Lokalizacja: Wałbrzych

Cytuj:
KW jest chyba na 5 lat a nie C...
To zależy od lekarza na ile ci da, jak jesteś w pełni zdrowy to na 5

_________________

PJ. B, B+E, C, C+E, D, D+E, KW



Post Wysłano: 21 kwie 2013, 18:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2013, 6:51
Posty: 75

Panowie, nie bedę zakładał nowego tematu i zapytam tutaj.

Ostatnio na teorii miałem takie pytanie.

Co należy zrobić jeśli jest wyciek niebezpiecznych substancji z cysterny.
a. Ratować życie i zdrowie
b. Nie dopuścic do skażenia wód
c. Próbować samemu zatamować wyciek

Jaka powinna być prawidłowa odpowiedź? Ja zaznaczyłem A :P


Post Wysłano: 21 kwie 2013, 19:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 lut 2010, 14:48
Posty: 79
GG: 0
Lokalizacja: Wałbrzych

no i dobrze zaznaczyłeś

_________________

PJ. B, B+E, C, C+E, D, D+E, KW



Post Wysłano: 21 kwie 2013, 20:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2013, 17:30
Posty: 484
Samochód: Focus/SCANIA
Lokalizacja: Łódź

do swiatel pozycyjnych nie musisz miec zaplonu, do pozostalych musisz włączyć zapłon ale nie silnik!

co do spryskiwaczy to skad mozesz wiedziec czy jest max lub min ? masz pokazac wlew i ewentualnie spryskasz szybe, jesli plynu nie bedzie to mu powiesz... innego wyjscia nie ma


Post Wysłano: 21 kwie 2013, 22:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2013, 6:51
Posty: 75

Cytuj:
no i dobrze zaznaczyłeś
Ale i tak zabrakło 3pkt, jutro drugie podejście, myśle że pyknie :)


Post Wysłano: 22 kwie 2013, 10:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2012, 15:20
Posty: 74
Samochód: czerwony
Lokalizacja: Wlkp

W moim przypadku egzaminator sam odpalił mi silnik.
Wylosowałam sprawdzanie światła biegu wstecznego, więc zgasiłam silnik. Na zgaszonym wsteczny nie chciał wejść, więc musiałam go znów odpalić, wrzucić bieg, zgasić i wyjść pokazać światło. :wink:

_________________
Umrzeć przyjdzie, gdy się kochało wielkie sprawy głupią miłością...
__________________
C+E, KW, ADR, HDS


Post Wysłano: 22 kwie 2013, 11:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Zdane!!! za pierwszym 8)

egzamin trwał 1h.30min duży ruch ciężko było wbić się na skrzyżowanie bo ryzyko wymuszenia było... nie czepiał się do niczego każden manewr bezbłędnie

na łuku byłem nauczony na pachołek z środkiem szyby ale odstawił pachołek i na czuja dałem rade :D

no i miałem jeszcze parkowanie równoległe idealnie,na wzniesieniu,

a do sprawdzenia klakson i awaryjne :twisted:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: