Strona 23 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 121 22 23 24 2545 Następna
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
Rzetelny przewoznik :D swoja droga ciekawe co polskie ITD powiedziałoby na osobówki wożone pod plandeka z angli na tych stojakach/stelażach w różnych dziwnych pozycjach...

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2009, 12:05
Posty: 55
GG: 1147768
Samochód: volvo

Wita. a moze podpowie mi ktos jak zabezpieczyc-przymocowac kontener morski 40 na zwykla platforme ?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
Wita. a moze podpowie mi ktos jak zabezpieczyc-przymocowac kontener morski 40 na zwykla platforme ?
z przodu i z tyłu diagonalnie łancuchami o ile masz na wyposazeniu + z 4-5 pasów przez góre spiąc do podłogi

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2009, 12:05
Posty: 55
GG: 1147768
Samochód: volvo

Cytuj:
Cytuj:
Wita. a moze podpowie mi ktos jak zabezpieczyc-przymocowac kontener morski 40 na zwykla platforme ?
z przodu i z tyłu diagonalnie łancuchami o ile masz na wyposazeniu + z 4-5 pasów przez góre spiąc do podłogi
Dzieki


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2010, 19:52
Posty: 22
GG: 10199109
Samochód: Renault
Lokalizacja: cała unia plus CH

Panowie świeża i pilna sprawa w poniedziałek mam ładować w Bochni w stalprodukcie kręgi stalowe 4 sztuki o wadze około 21ton na naczepę typu mulda ładowanie od góry , prosiłbym o jakieś rady pierwszy raz będę taki towar ładował ma taką naczepę i 1 raz od góry.Był tam ktoś z forumowiczów może ?

_________________
kat b - 14.10.1992 - od 1 razu
kat c - 20.04.2010 - od 2 razu
kat c+e - 14.12.2012 - od 1 razu


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

to ze od góry ladowane to chyba nie problem dach zssuwasz do przodu i czesc, otwierasz mulde prawie całą bo 4 kręgi z tej firmy to podejrzewam ze dlugosc kazdego ok 1-1.2 metra i ladujesz od samego przodu muldy przykladajac 1-2 deskami z podlogi a spinanie? ja juz mam zakodowane tak jak niemcy wymagaja: 1 pas przez góre i dwa(pasy albo łancuchy) przez srodek i gitara, jezeli blacha nie ma dodatkowych narozników jako opakowanie to wtedy trzeba dac narozniki bo pas przetniesz a lancuchem zniszczysz blache

tutaj fota mojej naczepy jak mialem 3 rolki po 8 ton takze odstepy sa troszke wieksze miedzy rolkami...
https://picasaweb.google.com/1032466252 ... 2515216722

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Panowie świeża i pilna sprawa w poniedziałek mam ładować w Bochni w stalprodukcie kręgi stalowe 4 sztuki o wadze około 21ton na naczepę typu mulda ładowanie od góry , prosiłbym o jakieś rady pierwszy raz będę taki towar ładował ma taką naczepę i 1 raz od góry.Był tam ktoś z forumowiczów może ?
Ściągnij sobie wytyczne dotyczące mocowania z tej strony: LINK
Tam jest dość sporo na temat mocowania kręgów. :wink:
A ogólne rzecz biorąc spina się w taki sposób jak kolega wyżej wspomniał.
W Bochni będziesz zapewne ładował n P-2, to na bramie Ci powiedzą jak dojechać. Zobaczysz taką wielką szeroką białą bramę, wejdziesz drzwiami obok i tam zapytasz kogoś co i jak to Ci wszystko powiedzą. :wink:

Moje przykłady:
Obrazek Obrazek


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2010, 19:52
Posty: 22
GG: 10199109
Samochód: Renault
Lokalizacja: cała unia plus CH

dzięki za rady już się boje BAG :( ale może jako do stuttgartu do lecę to do spotkania w trasie :bordowe premium na miechowskiej rejestracji naczepa merker czerwona plandeka

_________________
kat b - 14.10.1992 - od 1 razu
kat c - 20.04.2010 - od 2 razu
kat c+e - 14.12.2012 - od 1 razu


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
dzięki za rady już się boje BAG :( ale może jako do stuttgartu do lecę to do spotkania w trasie :bordowe premium na miechowskiej rejestracji naczepa merker czerwona plandeka
BAG ci guzik zrobi jak pospinasz tak jak na zdjeciach przynamniej w dziedzinie zabezpieczenia ladunku, pod rolki jeszcze daj gumy antyposlizgowe i masz spokoj i martw sie o reszte: tacho,dokumenty i stan tech :D

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2009, 12:05
Posty: 55
GG: 1147768
Samochód: volvo

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Wita. a moze podpowie mi ktos jak zabezpieczyc-przymocowac kontener morski 40 na zwykla platforme ?
z przodu i z tyłu diagonalnie łancuchami o ile masz na wyposazeniu + z 4-5 pasów przez góre spiąc do podłogi
Dzieki
tak ? http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3324
Lokalizacja: eu

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2009, 12:05
Posty: 55
GG: 1147768
Samochód: volvo

No zaladowalem wlasnie tak i elegancko sie trzymaja.


Ostatnio zmieniony 08 kwie 2013, 22:53 przez Marecki, łącznie zmieniany 1 raz.
Zasady polskiej pisowni sie kłaniają.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2009, 12:05
Posty: 55
GG: 1147768
Samochód: volvo

Załadowałem właśnie tak i elegancko się trzymały - o to ci Panie profesorze chodziło :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2010, 19:52
Posty: 22
GG: 10199109
Samochód: Renault
Lokalizacja: cała unia plus CH

spiąłem jak umiałem i dojechałem szczęśliwie , żadnych kontroli ale ciężko było 6kręgów uff a koników tylko 420

_________________
kat b - 14.10.1992 - od 1 razu
kat c - 20.04.2010 - od 2 razu
kat c+e - 14.12.2012 - od 1 razu


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Załaduj jednego 24 tonowego i jedz sobie po polskich zajebistych drogach to dopiero sie nawku.... krwi napsujesz i plecy :)

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Cytuj:
Załaduj jednego 24 tonowego i jedz sobie po polskich zajebistych drogach to dopiero sie nawku.... krwi napsujesz i plecy :)
Po 70 km od Olszyny to jakbyś do innego świata trafił... Ja jestem pełen uznania, że naczepa załadowana 24t na jednym metrze to wytrzymuje.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Tak ładują aluminium w Roterdamie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie dość, że grubo ponad 25 ton, to nie idzie tego zapezpieczyć od przodu nie mając czym. Całe Niemcy jedzie się z duszą na ramieniu.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Cytuj:
Tak ładują aluminium w Roterdamie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie dość, że grubo ponad 25 ton, to nie idzie tego zapezpieczyć od przodu nie mając czym. Całe Niemcy jedzie się z duszą na ramieniu.
Rzeczywiście dość lipna sprawa. Ja bym na każdym "przęśle" tych rur odpuścił po jednym pasie i spiął je dodatkowo oplotem w całość. Te wypłowiałe pasy staraj się jak najszybciej wymienić bo na zdjęciu widać już przetarcia i lekkie ich zmęczenie.

A ja tym razem chciałem Wam pokazać przykład złego podejścia do rozładunku. Brak doświadczenia wózkowego który ustawił mnie w krzywym miejscu, miał za "słabego" widlaka i był nadgorliwy chcąc ściągać po dwie warstwy na raz.
Obrazek

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Wita. a moze podpowie mi ktos jak zabezpieczyc-przymocowac kontener morski 40 na zwykla platforme ?
z przodu i z tyłu diagonalnie łancuchami o ile masz na wyposazeniu + z 4-5 pasów przez góre spiąc do podłogi
Dzieki


najlepiej tak jak w rozdziale 7.3 na stronie 81.

http://ec.europa.eu/transport/road_safe ... nes_pl.pdf

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Cytuj:
Rzeczywiście dość lipna sprawa. Ja bym na każdym "przęśle" tych rur odpuścił po jednym pasie i spiął je dodatkowo oplotem w całość. Te wypłowiałe pasy staraj się jak najszybciej wymienić bo na zdjęciu widać już przetarcia i lekkie ich zmęczenie.
Z reguły tak robię, ale teraz ładowałem w piątek po południu i z pośpiechu nie spinałem do kupy. 15 nowych pasów leży mi w schowku, ale głównie wożę stal i używam łańcuchów.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 23 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 121 22 23 24 2545 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: