Strona 42 z 112 [ Posty: 2228 ] Przejdź na stronę Poprzednia 140 41 42 43 44112 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 maja 2013, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 kwie 2007, 20:24
Posty: 39
Samochód: VW Polo 6n
Lokalizacja: Kraków

Chyba najwyższy czas coś napisać o swoim autku. Z góry przepraszam za długaśne przynudzanie, ale historia trwa 5 lat i chcę ją w miarę rzetelnie opisać :)

Marka/model:VW Polo 6n
Silnik: AEX 1390ccm benzyna, wielopunkt
Moc: 44kW / 60KM
Kolor: LC9Z, lub dla tych, co wolą bardziej ludzką pisownię: black magic pearl effect
Rok produkcji: Wolfsburg, marzec 1996
Przebieg na dzień pisania tego posta: 247 355 km, 21 marca 2010r. - Obrazek ćwiartka pękła.
Obrazek

Samochód przyjechał z niemcowni w lipcu 2007r. Pierwotnie trafił w ręce kuzynki, więc znałem go już całkiem dobrze kiedy 19 lipca 2008 r. trafił w moje ręce. Wtedy auto już miało na wyposażeniu:
-klimatyzację
-dzieloną kanapę
-fotele z kołyskami
-regulację wysokości kierownicy
-2 jaśki
-wspomaganie
-immobiliser
-elektryczną regulację świateł
-halogeny
-radio lifetec + ori głośniki w podszybiu

Dodatkowo były:
-felgi MIM 6Jx14 ET 35 w lecie
-felgi teardrops 6jx14 ET 38 w zimie (ubolewam,że je na biało zrobiłem, ale na przyszłość rodzi się już szatański plan naprawy tego błędu ;) )
-zawieszenie kit SACHS -30/-30
-lampy tylne Hella LED z 6N2 (do tej pory nie dopasowywałem :/ )
-szeroki przedni zderzak
-grill no-name
-czarne kierunki przednie Hella
-dymione kierunki boczne FER
-i do tej pory nie mogę wybaczyć poprzednim właścicielom, że się pozbyli 195/45R15, na których się z niemcowni przyturlało auto :[

I tak to wyglądało:
ObrazekObrazek

W pierwszej kolejności należało uzupełnić braki, więc dokupiłem kratki do przedniego zderzaka.
Nie świecił prawy halogen, miałem szukać żarówek, bezpieczników i wszelkich podobnych badziewi. Okazało się, że odpięła się kostka, co zauważyłem po pół roku ;)

Na początku sierpnia 2008 r. na tylną klapę trafiła naklejka Klubu Dorosłych Fanów Klocków Lego LUGPol:
Obrazek

I tak sobie autko służyło mi dzielnie do początku maja 2009 r., kiedy trafiła się okazja, żeby wywalić w kosmos stare radio i włożyć w jego miejsce coś godniejszego. Za okazyjną cenę kupiłem sobie Blaupunkta New Orleans MP58 i błyskawicznie zamontowałem w samochodzie.

Około czerwca stwierdziłem,że ramka pod tylna blacha jest do chrzanu i trzeba się jej pozbyć. Przy okazji wyszło, że muszę podratować lakier pod nią. Dobrze, że byłem u babci, a za płotem wujek malował sobie kiper w MANie i wziąłem troche podkładu. ;]
Obrazek
I tego samego dnia przynitowałem blachę tak, jak trzeba, czyli bez ramki, która mi działała na nerwy przy każdym zamknięciu klapy.
Obrazek
Przy okazji okazało się też, że auto trafiło na swojego, bo w schowku za apteczką znalazłem instrukcję z zestawu Lego Creator 4939 'cool cars'
Obrazek

Wreszcie przyszły wakacje i się zaczęło ;]

W pierwszej kolejności bębny poszły w kolor. Jako, że lubię kontrastujące barwy, nie było opcji - musiały by czerwone ;]
Obrazek

Kiedy pocztą przyszły ramki klubowe i zawiozłem dwie do Ciapka w głowach powstał nam szatański plan: usuwamy listwy.
ObrazekObrazek

Później zniknął napis POLO z klapy, a w jego miejsce momentalnie pojawiła się klubowa wlepka.
Obrazek

Chyba z miesiąc wytrzymałem nic nie modząc, aż kumpel zadzwonił z hasłem "Co robisz? Przyjeżdżaj, robimy smoked front.". A było to pamiętnego dnia, kiedy w długich półgodzinnych męczarniach napisałem w końcu pozytywnie egzamin ze sztucznej inteligencji i systemów ekspertowych ;)
Obrazek
ObrazekObrazek
Niedługo potem, szkodnik zaproponował mi półkę z głośnikami, też nie potrafiłem odmówić, bo brakowało trochę brzmienia w tym wnętrzu.

No i przyszedł początek listopada, czas zmiany opon na zimówki. Trzeba było coś z tym zrobić, bo felgi miałem paskudne i odrapane. Sprofanowałem więc teardropsy w nieświadomości co do ich wypasu. Niewiele myśląc, kupiłem sobie biały spray do felg i pociągnąłem 2 warstwy, dorzuciłem autografy na każdym kole i walnąłem warstwę bezbarwnego, żeby się nie starło i ludzie mogli przeczytać czyje to koła na czyim aucie.
Obrazek
Obrazek

A jako dopełnienie całości doszła jeszcze grawerka na tylną szybę.
Obrazek

21 marca 2010 r.

Summer Setup On-Board.
Fele odmalowane na lato budzą skrajne emocje. Jednym się podobają. a mój szwagier stwierdził, że wioska (ale on jeździ Fabią na odrapanych kołpakach :P )
Obrazek Obrazek Obrazek

18 czerwca 2010r.

Przedni stabilizator 18mm on-board. Zdjęć nie ma, bo nie ma sie czym w sumie chwalić. Po drodze okazało się, ze mam wybitą tuleję w prawym wahaczu (nowa juz kupiona i czeka na montaż) i trzepniętą mocno prawa blaszkę do zamocowania staba do podwozia (udało się kombinerkami naprostować). Auto prowadzi się dużo lepiej ze stabilizatorem - warto było zainwestować jakieś 60-kilka zyli (drążek i końcówki udało się wyhaczyć za free dzięki awarii alternatora Ciapka ;) ).

------------------------------------------------------

update 21.07.2010:

Stab długo nie pojeździł. Urwały się gumy, a miałem też do robienia tuleję prawego wahacza.
Po obadaniu z wujkiem stanu wahacza doszliśmy do wniosku, że trzeba go wywalić na złom i wsadzić nowy. Szybko pojechaliśmy na pobliski szrot do jego znajomego i wygrzebaliśmy wahacz z 95r z dobrą tuleją, całą owiewką i sworzniem zwrotnicy w dobrych pieniądzach.
Przy wyjmowaniu starego wahacza jedna ze śrub złamała się w belce i trzeba było poszukać też całej belki. Oczywiście, na tym samym szrocie. Pierwsza, jaka wygrzebaliśmy miała uszkodzone ucho staba. Druga okazała się tak mocno bita, że brakowało 2cm, żeby wahacz w nią wszedł. Już miałem się poddać, ale znalazła się belka z 1999r. z lekko odrapanym lakierem, ale idealnie prosta.
Po powrocie na warsztat zaczęła się nierówna walka. Okazało się, że do wykręcenia belki trzeba wyciąć dziurę w podłużnicy i zaspawać w środku nakrętki. Tak też się stało i po 2h gimnastyki cały dół wózka leżał koło auta.
Stara belka okazała się nieźle zmaltretowana - nad przednią podporą wahacza była wygnita dziura na 3 palce ;]
Wózek został złożony na nowo, ogarnąłem stabilizator wreszcie widząc co robię i następną godzinę zajęło montowanie nowego setupu na aucie.
Zostało do ogarnięcia kilka detali, głównie regulacja wybieraka, bo coś 2 dziwnie zaskakuje.
No i okazało się, że za sprawą tylnego lewego amora auto zaczęło znaczyć swój teren. Muszę dorwać skądś w miarę niedrogo amory do springów -30 na tył. Mogą być używki, bo i tak będzie niżej.
Zdjęcia wkrótce, chociaż niewiele tego - efekty pirotechniczne "WD40 + spawarka" i klucz, który się malowniczo złożył przy odkręcaniu amortyzatora od zwrotnicy.
Po drodze miałem z 5 razy myśli, żeby sprzedać auto, ale na szczęście zostaje :)

Foty z walki z zawiasem:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Przy okazji, świnka Subaru zmieniła się w świnkę 'Voolf edition' ;]
Obrazek Obrazek

------------------------------------------------------

Update 06.08.2010r.
Wywaliłem białą wlepkę. W moje ręce wpadła pomarańczowa i zagościła pod lampą.
Obrazek

------------------------------------------------------

Winter Setup 2010:
Obrazek Obrazek

------------------------------------------------------

19.05.2011:
Zakupione springi -40 na przód - czekają na montaż.
Zakupiony od ediegoz Polo Klubu silnik AEX na części - czeka na przekładkę głowicy.
Zakupiony i od razu zamontowany grill ze znaczkiem.
Teardropsy odebrane po polerce. Niedługo wskoczą na auto. Niestety, wciąż na balonach od Fuldy :/

------------------------------------------------------

Nowy front i zdjęcia felunku
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

------------------------------------------------------

Felunek na aucie.
Obrazek

------------------------------------------------------

Rozpoczęcie sezonu 2012. Wskoczyły opony Continental Sport Contact 195/45R14 na przód i Dunlop SP Sport 9000 w tym samym rozmiarze na tył. Chwilowo tył bez gleby, przód na -40. Szukam powoli zestawu do ustawienia takiej wysokości, jaką ustawa przewiduje (czytaj: nisko).
Obrazek Obrazek Obrazek

------------------------------------------------------

Update 23.05.2013

Samochód poszedł w dół na zestawie MTS 60/40 z regulowanymi talerzykami. Prawdopodobnie (jeszcze nie mierzyłem) siadł jakieś 60/60.
Obrazek

------------------------------------------------------

W planach do zrobienia:
-kilka nowości we wnętrzu (już się powoli zaczęło :) )
-remont skrzyni [done]
-mała kosmetyka układu wydechowego (niech tylko mi się pojawi kilka luźnych dyszek na koncie ;) )
-BRA na masce [done]
-lakiernik [częściowo zrobione]
-Odpicowanie teardropsów i niższa opona [done]
-lotka nad tylną szybą
-rozbudowa Car Audio
-szeroki tylny zderzak
-ori grill ze znaczkiem, bo no-name mi się nudzi powoli [done]
-lusterka zewnętrzne z 6N2 (na przekór innym - oba duże, w tym prawe z anglika :P )
-SWAP hamulców z GTI
-tylna belka z GTI ze stabem
-Gleba [done]
-ogólne fabryczne doposażenie

Dla zainteresowanych większą ilością zdjęć jest spora galeria.
I coś na YT:
Obrazek Obrazek



Prace wciąż trwają.

_________________
Na klockowym warsztacie: MAN Bussing F8 Colonia Schwertransport, VW T1 "Eye Scream", Jelcz 317 + Zremb N162


Post Wysłano: 25 maja 2013, 11:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 mar 2008, 22:05
Posty: 269
GG: 12975077
Samochód: Ford Transit '98
Lokalizacja: Biała Podlaska

Erkazet, niemiec to pewnie płakał jak sprzedawał, co dzień dzwoni teraz - tak tęskni... Pewnie jeszcze od starszej niemki co tylko jeździła na zakupy (bo do kościoła tam przecież nie chodzą), nie palone :)

http://allegro.pl/ksiazka-serwisowa-prz ... 02957.html

Ojej, patrzcie, czysta! I ze niby można sobie kupić kilka różnych długopisów i wypełnić? No nie... Który handlarz był by na tyle bezczelny?!

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny!


Post Wysłano: 25 maja 2013, 14:18

Cytuj:
W niedzielę Seat został sprzedany, w środę kupiliśmy:

Volkswagen Bora Variant 1.9 TDI (116KM, AJM), najbogatsza wersja wyposażenia Highline.
Do najbogatszej to trochę brakuje :wink:

Kierę masz konkretnie startą, mieszek już chyba ktoś wymienił.


Post Wysłano: 25 maja 2013, 17:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
Erkazet, niemiec to pewnie płakał jak sprzedawał, co dzień dzwoni teraz - tak tęskni... Pewnie jeszcze od starszej niemki co tylko jeździła na zakupy (bo do kościoła tam przecież nie chodzą), nie palone :)

http://allegro.pl/ksiazka-serwisowa-prz ... 02957.html

Ojej, patrzcie, czysta! I ze niby można sobie kupić kilka różnych długopisów i wypełnić? No nie... Który handlarz był by na tyle bezczelny?!
Tak się składa, że Borę kupiliśmy od Polaka (od osoby prywatnej, w Giżycku), samochód zaś został kupiony przez Włocha w Mediolanie 13 lat temu. Mam oryginalną książkę serwisową :wink: .
Cytuj:
Do najbogatszej to trochę brakuje :wink:

Kierę masz konkretnie startą, mieszek już chyba ktoś wymienił.
Fakt, pełnego wyposażenia nie ma, co nie zmienia faktu, że to wersja Highline. Kierownica trochę wytarta, ale przy okazji trochę ją poprawię.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Ostatnio zmieniony 25 maja 2013, 18:49 przez eRKaZet, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 25 maja 2013, 18:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 mar 2008, 22:05
Posty: 269
GG: 12975077
Samochód: Ford Transit '98
Lokalizacja: Biała Podlaska

Cytuj:
Cytuj:
Erkazet, niemiec to pewnie płakał jak sprzedawał, co dzień dzwoni teraz - tak tęskni... Pewnie jeszcze od starszej niemki co tylko jeździła na zakupy (bo do kościoła tam przecież nie chodzą), nie palone :)

http://allegro.pl/ksiazka-serwisowa-prz ... 02957.html

Ojej, patrzcie, czysta! I ze niby można sobie kupić kilka różnych długopisów i wypełnić? No nie... Który handlarz był by na tyle bezczelny?!
Tak się składa, że Borę kupiliśmy od Polaka (w Giżycku), samochód zaś został kupiony przez Włocha w Mediolanie 13 lat temu. Mam oryginalną książkę serwisową :wink: .

Może być i od samego prezydenta Zjednoczonych Emiratów Arabskich 8) Po prostu zbędna gadka o książkach, o full opcjach bez skóry i ilości właścicieli. Jak by to był ten jaguar z poprzedniej strony to bym uwierzył bez słowa w przebieg, książki. Ale to VW, Od Włocha!!! Wiesz jak tam parkują? Sam jeżdżę bitą, 15-letnia V40 bez full opcji kupioną od handlarza i jakoś nie widzę potrzeby podbudowywania się wypisywaniem takich głupot. Mam ją 3 lata i na pewno sprawuje się nie gorzej od ten Bory z wszystkimi bajerami.

Po prostu Twój opis wygląda tak, jak przy każdym Passacie B5 w dieslu na allegro: nie bita, od I właściciela, full opcja bez skóry i klimy...

To chociaż tablice przednią równo na środku zamontujcie, jak już ma być taki ideał...

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny!


Post Wysłano: 25 maja 2013, 19:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Po pierwsze: nie była bita (na 101%, sprawdzane miernikiem i w warsztacie). Fakt faktem, że ma kilka rysek i jedno wgniecenie (na tylnym lewym nadkolem), ale w tym wieku to normalne.

Po drugie: jesteśmy trzecim właścicielem w kraju, czwartym w ogóle.

Po trzecie: nigdzie nie napisałem, że to full opcja, a jedynie, że to wersja Highline (najbogatsza wersja wyposażenia w VW). Do pełnej opcji brakuje skóry, grzania i elektryki foteli, ksenonów i Webasta.

Po czwarte: tablica zostanie zamontowana na środku, nie zdążyliśmy jeszcze jej przerejestrować na olsztyńskie blachy.

Po piąte: nie podbudowuję się wypisywaniem głupot (nie napisałem żadnych!). Przebieg to 285.000km, więc jest realny, nic nie było cofane. Książka serwisowa jest niepodrobiona (niewiarygodne, co?), prowadzona od początku do stycznia 2007 roku, kiedy to Bora trafiła do Polski, gdzie kolejny właściciel prowadził książęczkę serwisową Auto Landu (miałem taką w Toledo) i zbierał wszelkie faktury z warsztatu. Następnie samochód kupił człowiek z Giżycka, który także zbierał faktury (samochód zarejestrował na firmę). Stąd wiem, co i kiedy było wymieniane/naprawiane.

No tak, nie widziałeś samochodu na żywo, a wiesz lepiej ode mnie, że była bita, poobcierana ze wszystkich stron, dorżnięta agresywną jazdą, książka serwisowa jest podrobiona (wydrukowana 06.2000, Bora wyprodukowana 7.11.2000), licznik cofnięty, a sprzedał nam ją handlarz :mrgreen:

Nie chcesz, nie wierz, ważne, że ja wiem, jak jest naprawdę i nie mam zamiaru nikomu udowadniać, że nie jestem wielbłądem.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 25 maja 2013, 19:30

Cytuj:
Po trzecie: nigdzie nie napisałem, że to full opcja, a jedynie, że to wersja Highline (najbogatsza wersja wyposażenia w VW). Do pełnej opcji brakuje skóry, grzania i elektryki foteli, ksenonów i Webasta.
Nawet trochę więcej :D


Post Wysłano: 25 maja 2013, 21:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2009, 13:17
Posty: 587
Samochód: VW Passat b5
Lokalizacja: KMY

Mnie tam opis na zachwalanie nie wygląda - typowe zaprezentowanie samochodu jak każde inne na forum. Raczej ktoś inny swoje racje próbuje wciskać.

Wracając do samochodu - Bora jak Bora , ani szczególnie piękna ani nie zarżnięta.Typowe TDI w kombi do taniej ekonomicznej jazdy i jak to mówią "antyzwolennicy" TDI - Król i władca Polskiej wsi , Bora kombi w TDI.

_________________
Mówią na mnie niepoprawny,za arcyzabawny
Nie mam czasu na bycie sławnym.....


Czemu mamy nierówne szanse, kiedy mamy wspólny cel?

______________


Post Wysłano: 26 maja 2013, 1:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 maja 2013, 9:48
Posty: 33

Cytuj:
Juby ile koników ma ten silnik ? Są jakieś problemy z nim ?
Hmmm...

Silnik ma około 120 kucyków. Czy są jakieś z nim problemy? Nie, chyba że trafisz na kompletnie zakatowaną sztukę. To jest 5 sierra w rodzinie i nigdy nie było problemów z silnikami. Ja jeżdżę na LPG, i nie zauważyłem żeby się coś z silnikiem działo - śmiać mi się chce jak słucham o rzekomym psuciu się silnika od jazdy na gazie. U mnie LPG poskładany jest na blosie, ustawiony ekonomicznie, ale nie mułowato.... Jak chcemy depnąć przełączamy na PB95 i jest ogień :) W tej zaprezentowanej akurat silnik był zajechany, kupiłem ją bo blacha się dobrze trzymała jak na ten rocznik i ogólnie scierka miała w miarę bogate wyposażenie. Obecnie wrzuciłem silniczek poskładany od podstaw przeze mnie (jak mówiłem to 5 sierra - więc części zapasowych mam 400% i było z czego składać).

Pozdrowionka,
Juby

Fotka z innej perspektywy:
Obrazek

I pod machą...
Jeszcze przed przeróbką LPG
Obrazek

_________________
A - Niema, w planach na przyszły rok
B - 2008
B+E - 2014 C - 2013 C+E - 2014 D - Nieeeeee. KWP - 2014


Post Wysłano: 28 maja 2013, 15:48

A ja powiedziałem papa seryjnym siedzeniom i obecnie mam fotele sygnowane przez pewną firmę na R.
Obrazek


Post Wysłano: 30 maja 2013, 21:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2010, 10:48
Posty: 189
GG: 1
Lokalizacja: LUB :)

nevesu szkoda że nie od R32 :mrgreen:

_________________
To nie prędkość zabija. tylko gwałtowna jej utrata !!!


Post Wysłano: 01 cze 2013, 20:39

Generalnie, siedziałem w takich od R-ki i są fajne - tylko ja tym jeżdżę na co dzień, a nawet w Recaro po paru set kilometrach bolą nerki, bo to nie jest fotel, na daleką trasę, trzyma fajnie, siedzi się pewnie, grzania nawet włączać nie trzeba, wręcz uczucie jakbyś pasu nie potrzebował.
Obrazek
Ten z R-ki jest twardy, wysiadanie i wsiadanie to męka, więc po co mi to :wink: No i koszt, wiadomo ...

Na dzień dzisiejszy wygląda to tak :
Obrazek
Obrazek

Po drodze było mnóstwo przygód, nowa miska olejowa, hokej trzeba porządnie zaczepić, ale odpukać, nic się nie dzieje, a już prawie 10 tyś przejechane od zakupu :lol:

No i takie trochę pamiątkowe ...
Obrazek


Post Wysłano: 01 cze 2013, 21:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2010, 10:48
Posty: 189
GG: 1
Lokalizacja: LUB :)

jak bym miał 4tys na zbyciu to założył bym do siebie...
Borunia z bogatym wyposażeniem :) Powodzenia w modach :mrgreen:

_________________
To nie prędkość zabija. tylko gwałtowna jej utrata !!!


Post Wysłano: 01 cze 2013, 22:36

Do pełni wypasu trochę brakuje, ale z czasem przyjdzie czas na xenon i resztę bajerów. No i trzeba myśleć nad posadzeniem.

A co do tych 4 tyś ...
Obrazek
Niestety nie moja :)


Post Wysłano: 05 cze 2013, 23:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Ja sie pochwale felgami:
Obrazek


Post Wysłano: 06 cze 2013, 21:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

No, no widzę że coraz ładniejsza ta twoja Omega ;) Dokładka Irmiego dodała jej dużo uroku, jeszcze tylko daj listwy na drzwiach z Bfl i będzie miodzio ;) Felgi 18'? Jeden z niewielu wzorów który ładnie leży na Omegach 8)


Post Wysłano: 06 cze 2013, 22:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Dokładka jest MS-Design. Grill IRMSCHER.
Felgi tył 10J18 a przód 8J18. Zakupiłem dzisiaj opony na tył w rozmiarze 285/30 bo te co są 255/35 są za waskie. Co do listw mam inny pomysł, może niebawem pokażę. Musze zrobić lepsze zdjęcia. Bo w koncu mam środek skompletowany. Oraz zamontowałem BOSE.

Dzięki za pozytywne słowa ;)


Post Wysłano: 07 cze 2013, 20:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Fakt MS, ale bardzo podobny do Irmschera, z tym że MSów jest chyba dużo mniej. Tylko nie wyrzucaj listew bo to nie wygląda za dobrze ;) Prosiłbym o zdjęcie od tyłu tak żeby było widać te 10 cali xD A jak już będziesz robił to przyfoć całe auto dookoła ;P


Post Wysłano: 08 cze 2013, 14:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Mały aktual w letnim wydaniu, felgi po renowacji, nowe zawieszenie i kilka innych duperel.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 08 cze 2013, 21:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3598
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

The Lord of the RingsObrazek

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 42 z 112 [ Posty: 2228 ] Przejdź na stronę Poprzednia 140 41 42 43 44112 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: