Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 maja 2013, 11:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2013, 11:04
Posty: 3
Samochód: Man 26.403

Witam wszystkich forumowiczów. Jakieś 2 miesiące temu kupiłem man 26.403. Gdy kupiłem wszystko było ok po jakiś 1000km przejechanych chciałem doprowadzić go do ładu malowanie , zmiana oleju, filtrów. I pojawił się problem. Auto na zimnym silniku odplało dobrze trochę pofalował na obrotach i się ustabilizował. Po przejechaniu jakiś 40km zaczął falować mocniej tzn tak że zaczął gasnąć na skrzyżowaniach. Podniosłem kabinę podpompowałem pompką ręczna i tarach pali. nastepne 60km już uważałem i próbowałem żeby nie spadł z 700obr/min było ok. Przy cofaniu zgasł. I wtedy gdy podniosłem kabine musiałem poprosić przechodnia o pompowanie pompką i dopiero wtedy odpalił. Przyjechałem do domu i po jakiś 5 godz. podszedłem i odpalił. Zmieniłem pompkę mechaniczną, jeszcze raz filtru paliwa knecht KC24 posmarowałem oringi, wymieniłem zawór zwrotny. Pompa wtryskowa była robiona jakieś 70tyś/km temu u Włocha w Lubartowie mam faktury od poprzedniego właściciela.
Może to cewka pedału gazu. Widać jakby była nowa. Może to takaś tandeta. Przy pompie jest jeszcze jakiś chyba elektrozawór to którego napięcie dochodzi 4,96V. Ale nawet po jego odłączeniu Auto na zimnym odpala i pedał gazu reaguje.
http://imageshack.eu/yvn

Nie zapala się EDC. CO może być przyczyną. Turbo jest trochę mokre. Hamulec górski chyba nie działa. Proszę o pomoc:) Pozdrawiam.


Post Wysłano: 30 maja 2013, 23:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Sprawdź wtyczki pod machą.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 01 cze 2013, 14:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2013, 11:04
Posty: 3
Samochód: Man 26.403

Dobra posprawdzam. A może to być wina potencjometru od gazu? Dzwoniłem do tego pompiarza i on powiedział że to pompa!!! Zapytałem to dlaczego tak szybko by sie zużyła. To odpowiedział że to normalne.


Post Wysłano: 01 cze 2013, 14:30

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Wtyczki nie koniecznie, coś działo by się i na zimnym i na gorącym. Potencjometr przy zapalaniu nie odgrywa żadnej roli. z wypiętą kostka od niego też zapali.

Obstawiam jednak pompę. Na gorącym silniku, kiedy nie chce odpalić zlej ją dobrze wodą. Jeśli się poprawi to masz przyczynę. Nie lej bardzo po bloku, bo żeby coś nie pękło.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 02 cze 2013, 11:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2013, 11:04
Posty: 3
Samochód: Man 26.403

Kurde. No może i pompa. Sprawdzę to wodą. Słyszałem jeszcze że może trzeba odczepić czujnik od temp, ten który daje sygnał na sterownik. tylko ciekawe w manie gdzie on jest. Kurcze jeszcze co do tej pompy to mogła by tak szybka paść po regeneracji?? Jaki koszt może wynieść regenerowana lub też używana. Jeden powiedzial ze 5000 netto z wtryskami. moze macie kogos godnego polecenia lub jakas pompe uzywaną to jest ta 204


Post Wysłano: 02 cze 2013, 13:38

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Niby nie powinna tak szybko paść. Ja rok temu zawoziłem do regeneracji pompę od 19.414 z prawie milionem na blacie i okazało się że jest dobra. Sprawdzenie, regulacja i jakiś zestaw uszczelek 700 czy 800zł w Boschu Częstochowa. Jeśli mieli by robić wszystkie sekcje koszty miały być nawet do 6000zł.

Nie wiem gdzie jest czujnik temperatury, ale kiedyś w moim była uwalona kaseta sterująca i źle czytała właśnie ten parametr. Nic oprócz braku mocy i palącego się EDC się nie działo.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 06 lip 2013, 9:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 gru 2007, 14:36
Posty: 24
GG: 161647
Samochód: f2000 26.403
Lokalizacja: Wadowice

ja mialem kolgo smiecia w przewodzie ze zbiornika do filtra i jak sie cofnal do zbiornika auto szlo jak zaciaglo dostawal mula i gasnal niechcial palic spr wszystko pompe filtry ale nie zaczales od smoka w zbiorniku i przewodu paliwowego moze warto sprawdzic

_________________
Mati


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: