Bez solidnej diagnozy się tego nie dowiesz...najprościej podącz zegar pod kruciec na podstawie filtrów gdy nie będzie chciała zapalić i będziesz wiedział czy kłopot jest z niskim czy wysokim ciśnieniem...brak jednego lub drugiego też nie musi od razu przesądzać o uszkodzeniu pompy choć trzeba przyznać, że z racji tego ,że w tym układzie filtry są za pompą wstępną to często leci wstępna choć nie jest to regułą tzn. im większy syf w baku tym wstępna siada częściej...tak jak na początku najpierw zdiagnozuj później wymieniaj a nie na odwrót...pozdrawiam
_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/