Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 sie 2013, 13:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2010, 22:08
Posty: 4
GG: 0

Witam!
Problem jak w tytule, jak jest gorąco na dworze to mercedes traci moc i delikatnie dymi na czarno, jak temperatura na zewnątrz spadnie, samochód jest żywszy. Sprawdziłem przewody dolotowe do intercoolera i nieszczelności nie widać, w intercoolerze jest delikatny przedmuch, ale naprawdę mały, intercooler delikatnie przypocony w tym miejscu, wyrzucało też trochę oleju z połączenia węży gumowych z turbiną albo z silnikiem. Czasem w czasie jazdy zapali się kontrolka EDC, ale rzadko. Pod komputer jeszcze nie podpinany, na co zwrócić uwagę podczas podpięcia? I co może być przyczyną takiego zachowania?


Post Wysłano: 09 sie 2013, 18:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

nie ma znaczenia czy to mercedes czy inna marka dziury w intercolerze oraz zawilgocenia spowodowane uszkodzona turbiną na wszystkie marki działają tak samo.
dodatkowo pewnie samą chłodnicę masz brudną z zewnątrz i nie spełnia ona swojego podstawowego zadania czyli chłodzenia powietrza podawanego do silnika, sprawdż jeszcze czystość filtrów paliwa i powietrza. do tych działań nie potrzeba żadnego komputera tylko trzeba mechanika.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 09 sie 2013, 20:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2010, 11:59
Posty: 395
GG: 2244591
Samochód: MB Atego
Lokalizacja: Kluczbork OKL

Jak jest fest gorąco to wiadomo że Intercooler nie wyrabia i auto traci na mocy

_________________
http://www.lechmot.pl
1.Twój problem nasze pieniądze.
2.Zawsze PIERWSI przy Tobie!.
3.Marudź ile chcesz a płać ile się należy!.


Post Wysłano: 09 sie 2013, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2010, 22:08
Posty: 4
GG: 0

Chłodnica naprawiona, wyczyszczona od zewnątrz i od środka, filtr paliwa i powietrza wymieniony 2 tygodnie temu. Przy ponad 30 stopniach i wzniesieniu oznaczonym jako 10% autko ledwo szło pod górę, nie szło przerzucić z 1 na 2.


Post Wysłano: 09 sie 2013, 23:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Obstawiam pompę wstępną z przodu silnika.

Paliwo w kotle czarne ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: