1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
Rejestracja:30 gru 2008, 15:40 Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz
Pogrzebałem trochę w necie i znalazłem Cię na ptforum . Poczytałem i przynajmniej wiem co i gdzie wozicie . Też czasami bywam w aparcie w Sieradzu (odbieram lub doręczam przesyłkę). Sprinterka tam widziałem kilka razy tylko niewiem czy zawsze to był Twój czy kogoś z firmy . Jak tak podróżujesz z ojcem w trasy to kojarzysz może firmę Portos z Kalisza??? Mają Sprinterki starsze 313, nowe 315 i 316.
Nie, nie kojarze, ostatnio bardzo rzadko jezdze, i pewnie to sie szybko nie zmieni bo nie ma czasu. A szprota ma prawie 100 tys i nic sie z nia nie dzieje Po tym co piszesz to sadze ze mimo iz sprinter jak jeden z wielu tysiecy jest jednak w miare rozpoznawalny A pod galeria jest nie tylko ojciec, zalezy jak trasa wypadnie.
Rejestracja:30 gru 2008, 15:40 Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz
Ano może z tysięcy ale wprawne oko rodzyneczka zawsze wypatrzy . Ja byłem pod wrażeniem jak w 2007 jezdziłem 315CDI bez xenona i klimy , a 319 i z takimi dodatkami to fura marzenie Nie ma nawet przecież co porównywac 2.2 do 3.0 ( pracą silnika, mocą, elastycznością) W dodatku większośc tych 315 dzisiaj ma 2 lub 3 silnik a u Ciebie nic w żadnym się niedzieje złego
Rejestracja:30 gru 2008, 15:40 Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz
Marcin takie pytanko techniczne : Ile w Sprinterkach wytrzymują żarniki xenonowe, czy wogule się jakiś przepalił i jesli tak to jaki przebieg wytrzymują????
Szczerze mowiac nie wiem, pamietma ze w poprzednim sprinterze wymieniali cala lampe jak sie zarowka przepalila bo ciagle cos... to sie zaczep urwal, to cos, tak ze ma teraz 3 komplet lamp, wiec licz 3 komplety na grubo ponad 580 tys km.
Stardiagnosis czyli albo serwis, albo jakis mechanior ktory ma to oprogramowanie, w osobowkach idzie kasowac bez tego przeglad na 100 %, ale w Sprinterze nie robilem jeszcze tego bez stardioagnozy.
Stardiagnosis czyli albo serwis, albo jakis mechanior ktory ma to oprogramowanie, w osobowkach idzie kasowac bez tego przeglad na 100 %, ale w Sprinterze nie robilem jeszcze tego bez stardioagnozy.
W takim jak Twój kasuje sobie sam bez problemu kombinacją przycisków ale mam jednego z wielofunkcyjną kierownicą i próbowałem już na kilka sposobów nawet jest instrukcja i lipa nie słychać dźwięku bip
Jesli chodzi o tego sprintera to sie nie bawie bo robia to w serwisie, a na praktykach, jak to w serwisie MB mam stardiangoze i nie mam problemu wiec niestety Ci nie pomoge
Rejestracja:30 gru 2008, 15:40 Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz
Siemka
Troszkę mnie tu nie było, jak tam wakacje w pełni. Zwiedzasz Szprotką z tatą kraj czy masz inne zajęcia bo liczę na jakieś foteczki Sprintka
Ile tam już kilosków autko najeździło? Pozdro
Rejestracja:30 gru 2008, 15:40 Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz
Na sprzedaż jest wasza poprzednia szprota czy któryś z braci
Miło słyszec że autko dobrze się sprawuje ale w sumie czego innego po autku się spodziewac
Zwiedzasz z tatą kraj czy masz inne zajęcia?
Będziecie mieli na firmie Sprinta po lifcie czy na razie nie? Pozdrawiam
Rejestracja:30 gru 2008, 15:40 Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz
Cytuj:
Były jakieś poważne awarie w tym 318? lub 319?
Mysle o wymianie swojego 412 na jakoś ładna 518/519
Z tego co się orientuję u kolegi w firmie przerobili kilka 318/319 i problemów z nimi nie ma, ogólnie same dobre opinie są o 3.0CDI no może oprócz napewno większego spalania szczególnie w porównaniu do starego 2.9TDI. Nie pokuś się absolutnie na 2.2CDI a już napewno na 315 bo to padaki są
Powyzsza 318 z ogloszenia miala wymienony alternator, a tak to nic przy przebiegu 600k, 319 przy przebiegu ponad 200 tys miala wymienony zawor EGR, ale to na gwarancji raz, a dwa jakas wadliwa seria wyszla, bo na praktykach kilka razy zdarzalo mi sie to wymieniac.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 15 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę