Strona 7 z 15 [ Posty: 288 ] Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 915 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 sie 2013, 10:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 mar 2011, 20:39
Posty: 79
GG: 0
Samochód: dobry

Mam problem z tachografem w scanii R (2007r). Ciągle pisze "wymagana obsługa" nawet doczytać nie mogę do końca, dopiero po wciśnięciu "ok" jest normalnie ale przy każdym starcie i postoju pojawia się ten napis. Wiem że powinienem udać się w miejsce legalizacji tacho ale z czasem trochę krucho i pytam bo może ktoś miał podobny problem i nakreśli mi o co tutaj chodzi ;d

_________________
Jak czolgiem nie wjedzie to pojedziemy Passatem.


Post Wysłano: 30 sie 2013, 12:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

Cytuj:
Cytuj:
Zaświadczenie o nie prowadzeniu trzeba mieć jeśli upłynęło co najmniej 24 godziny.

Szczególnie po pół litra na parkingu 8) głupoty opowiadasz...
Uważasz, że nie trzeba mieć potwierdzenia o nie prowadzeniu jeśli minęła conajmniej doba to fajnie, to kiedy wg ciebie powinno się dostawać zaświadczenia o nie prowadzeniu ciekaw jestem. Auto zaparkowane, wyciągasz kartę i pauzujesz, minęła doba, wsadzasz ponownie kk, robisz wpis i na karcie masz zapisaną pauze 24h, ale jak udowodnisz przy kontroli, że w tym czasie nie prowadziłeś auta na analogowym tacho, to co jest na karcie nie wystarczy.

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Post Wysłano: 30 sie 2013, 12:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2009, 19:33
Posty: 1085
GG: 2300025
Samochód: 106.530 SC
Lokalizacja: ZSW, ZGL, ZS

Ale wpisując na karcie poświadczam, że nie prowadziłem pojazdu na tarczy. Gdybym prowadził, to musiałbym to również wpisać na karcie. Tak sądzę. Nie mniej, urlopówkę jeszcze sobie wydrukuję, żeby nie było nieporozumień przy kontroli.


Post Wysłano: 30 sie 2013, 14:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 gru 2010, 20:11
Posty: 156
Samochód: Tandem
Lokalizacja: Chełmo/Radomsko

Cytuj:
Zaświadczenie o nie prowadzeniu trzeba mieć jeśli upłynęło co najmniej 24 godziny.
Z tego co wiem to nigdzie nie jest napisane, że musi minąć co najmniej 24 godz. tak jak Ty to powiedziałeś i pewnie o to chodzi bułkowskiemu. Zaświadczenie możesz mieć wystawione nawet po 9 godz. jeżeli tarczka/karta nie była w tachografie w czasie pauzy tak aby podczas kontroli nikt się nie przypieprzył.
Pozdrawiam.

_________________
Za bezpieczny...


Post Wysłano: 30 sie 2013, 15:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Zaświadczenie o nie prowadzeniu trzeba mieć jeśli upłynęło co najmniej 24 godziny.

Szczególnie po pół litra na parkingu 8) głupoty opowiadasz...
Uważasz, że nie trzeba mieć potwierdzenia o nie prowadzeniu jeśli minęła conajmniej doba to fajnie, to kiedy wg ciebie powinno się dostawać zaświadczenia o nie prowadzeniu ciekaw jestem. Auto zaparkowane, wyciągasz kartę i pauzujesz, minęła doba, wsadzasz ponownie kk, robisz wpis i na karcie masz zapisaną pauze 24h, ale jak udowodnisz przy kontroli, że w tym czasie nie prowadziłeś auta na analogowym tacho, to co jest na karcie nie wystarczy.
Tak uważam i wiem że mam fajnie...Skoro mam zaświadczenie to nie robię wpisu manualnego. Ale jak nie mogę mieć zaświadczenie to robię wpis i tyle. Co jeśli jestem na drugim końcu europy i mam tam znajomą która lubi tego tego, więc zostawiam auto na parkingu, biorę kartę z tacho i spadam na więcej niż 24h np.60h. To skąd mam mieć ten papierek. Ja nic nikomu nie muszę udowadniać przy kontroli, od tego są tachografy i zapisy. Ty pewnie przypiął byś zejszczanego kondona do tarczki żeby mieli pewność że "odpoczywałeś" a nie jeździłeś. Po co sami sobie utrudniacie życie.

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Post Wysłano: 02 wrz 2013, 21:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

Według tego co napisałeś jeżdżąc z tachografem cyfrowym wydrukowane zaświadczenia o nieprowadzeniu są zupełnie niepotrzebne, ciekawe, ciekawe.

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Post Wysłano: 02 wrz 2013, 22:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 cze 2011, 9:39
Posty: 246
Lokalizacja: Warszawa

Nikt nie napisał, że zaświadczenia o nieprowadzeniu są zupełnie niepotrzebne. bułkowski410 napisał, że są niepotrzebne, jeżeli robisz wpisy manualne.
Cytuj:
Auto zaparkowane, wyciągasz kartę i pauzujesz, minęła doba, wsadzasz ponownie kk, robisz wpis i na karcie masz zapisaną pauze 24h, ale jak udowodnisz przy kontroli, że w tym czasie nie prowadziłeś auta na analogowym tacho, to co jest na karcie nie wystarczy.
To, że ktoś ma zaświadczenie na papierku z firmową pieczątką, nie znaczy że miał pauzę. Niektórzy w ten sposób uzupełniali braki w tarczkach wyrzucanych przez okno.


Post Wysłano: 02 wrz 2013, 23:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lip 2013, 13:53
Posty: 110
GG: 666
Samochód: TYR

Cytuj:
Auto zaparkowane, wyciągasz kartę i pauzujesz, minęła doba, wsadzasz ponownie kk, robisz wpis i na karcie masz zapisaną pauze 24h, ale jak udowodnisz przy kontroli, że w tym czasie nie prowadziłeś auta na analogowym tacho, to co jest na karcie nie wystarczy.

Nie ja mam udowadniać, tylko mi maja udowodnić.
Ot taka mała różnica, a ile radości daje.
Cytuj:
Według tego co napisałeś jeżdżąc z tachografem cyfrowym wydrukowane zaświadczenia o nieprowadzeniu są zupełnie niepotrzebne, ciekawe, ciekawe.
Dokładnie.Nie są potrzebne.Nawet jak jeździsz na analogu.Wystarczy mieć udokumentowany czas pracy.Jeśli chodzi o kontrole ITD.
Inaczej się ma jak kontroluje PIP.Wtedy ma to znaczenie ( czy są zaświadczenia ).
Krychu - rada dla Ciebie:
Więcej czytaj, mniej pisz.
Więcej pytaj, mniej udzielaj odpowiedzi.

_________________
Cytuj:
A co się tyczy tego:"cytat:[...]bede, jak tylko wy- moderatorzy - zaczniecie go przestrzegac.poki co, bede bral z was przyklad ( bo tak byc przeciez powinnno - nieprawdaz?)"napiszę krótko: rób tak dalej, czekaj końca...
Znaczy - robisz jak moderator = masz bana ;)


Post Wysłano: 03 wrz 2013, 20:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

Cytuj:
Dokładnie.Nie są potrzebne.Nawet jak jeździsz na analogu.Wystarczy mieć udokumentowany czas pracy.
Rysuj sobie na odwrotach wykresówek pauzy weekendowe i nie bierz zaświadczeń z biura, skoro to uważasz za przekonujące udokumentowanie :lol:

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Post Wysłano: 03 wrz 2013, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lip 2013, 13:53
Posty: 110
GG: 666
Samochód: TYR

No właśnie tak robię.
Mam się bać?
Znaczy już nauczyłeś służby kontrolne swoich przepisów czy jeszcze nie?
Bo póki co, to skubańcy trzymają się tych obecnych i jakoś za cholerę nie chcą mnie ukarać za to
Cytuj:
c) Upoważniony funkcjonariusz służb kontrolnych
może sprawdzić przestrzeganie przepisów
rozporządzenia (WE) nr 561/2006, analizując
wykresówki, wyświetlone lub wydrukowane dane
zapisane przez urządzenie rejestrujące lub przez
kartę kierowcy, lub, jeśli ich brak, analizując
wszelkie inne dokumenty pomocnicze, usprawiedliwiające
nieprzestrzeganie przepisów, takie jak
określone w art. 16 ust. 2 i 3
Dokumentem POMOCNICZYM jest zaświadczenie o działalności.
POMOCNICZYM

_________________
Cytuj:
A co się tyczy tego:"cytat:[...]bede, jak tylko wy- moderatorzy - zaczniecie go przestrzegac.poki co, bede bral z was przyklad ( bo tak byc przeciez powinnno - nieprawdaz?)"napiszę krótko: rób tak dalej, czekaj końca...
Znaczy - robisz jak moderator = masz bana ;)


Post Wysłano: 03 wrz 2013, 23:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

Rób jak chcesz, dzięki takim obeznanym kierowcom ITD ma się dobrze. Od siebie dodam, że za brak jednego zaświadczenia dostaje się zaledwie 500zł mandatu, także rysuj sobie kilkudziesięciogodzinne pauzy weekendowe na kilku wykresówkach i powodzonka - przyda się!

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Post Wysłano: 03 wrz 2013, 23:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lip 2013, 13:53
Posty: 110
GG: 666
Samochód: TYR

Cytuj:
Od siebie dodam, że za brak jednego zaświadczenia dostaje się zaledwie 500zł mandatu
Skąd te rewelacje?
Przeglądnąłem taryfikator i ani słowa o tym nie ma.
Na którym parkingu tak uczą?

_________________
Cytuj:
A co się tyczy tego:"cytat:[...]bede, jak tylko wy- moderatorzy - zaczniecie go przestrzegac.poki co, bede bral z was przyklad ( bo tak byc przeciez powinnno - nieprawdaz?)"napiszę krótko: rób tak dalej, czekaj końca...
Znaczy - robisz jak moderator = masz bana ;)


Post Wysłano: 04 wrz 2013, 13:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

Jest, jest, podciągnięte jako wymagany dokument.

Zabawne, że podrzucasz w innym temacie link http://www.itd-pip.pl/poradnik_kierowcy.pdf a sam nie potrafisz zrozumieć tego co tam jest napisane.

Nawet jak stoisz za granicą przykładowo 45h z kartą w tacho i masz to na niej zapisane to i tak po powrocie na bazę powinieneś dostać za ten okres zaświadczenie, za każdy powyżej 24h. No ale jak ktoś robi w dziad transie i wystarczają mu wpisy manualne/rysowanie na odwrotach wykresówek pauz ponad dobowych to spoko, ja nikogo nie muszę przekonywać do swoich racji. Każdy będzie płacił za swoje błędy.

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2013, 13:31 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Proszę o zaprzestanie polemiki n/t Zaświadczenia o działalności. Jest od tego odpowiedni dział.


Post Wysłano: 06 wrz 2013, 23:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Ekhm. Jak opisać taką sytuację. Stanąłem o 20:30 i zakończyłem. Ale po 2 minutach cieciu przykuśtykał i kazał grzecznie się przestawić i człowiek bez rozpoczęcia odpalił i kilka razy ruszał i stawał tak że przez 8 minut była wyrysowana na zmianę jazda i praca i jeszcze raz na koniec zakończenie? Można jakoś to opisać logicznie czy jestem skazany na mandat jak będę miał pecha?

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Post Wysłano: 07 wrz 2013, 9:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lip 2013, 13:53
Posty: 110
GG: 666
Samochód: TYR

Nie będzie mandatu.
Zakończ jeszcze raz

_________________
Cytuj:
A co się tyczy tego:"cytat:[...]bede, jak tylko wy- moderatorzy - zaczniecie go przestrzegac.poki co, bede bral z was przyklad ( bo tak byc przeciez powinnno - nieprawdaz?)"napiszę krótko: rób tak dalej, czekaj końca...
Znaczy - robisz jak moderator = masz bana ;)


Post Wysłano: 18 sty 2014, 21:54

Wczoraj prowadziłem autokar, w którym coś było nie tak z tachografem. Paliła się cały czas pomarańczowa kontrolka "T" przy prędkościomierzu, a na tachografie co chwilę wyskakiwał komunikat, że prędkość jest przekroczona. Oczywiście to nie miało miejsca. Zastanawiam się czy to jest w jakiś sposób zapisane na karcie kierowcy? Zgłosiłem sprawę do firmy, zrobiłem wydruk i opisałem, tylko rozchodzi się o to, czy informacja o przekroczeniu prędkości powyżej 100km/h jest zapisywana, chociaż takiego przekroczenia nie było?


Post Wysłano: 18 sty 2014, 22:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Wczoraj prowadziłem autokar, w którym coś było nie tak z tachografem. Paliła się cały czas pomarańczowa kontrolka "T" przy prędkościomierzu, a na tachografie co chwilę wyskakiwał komunikat, że prędkość jest przekroczona. Oczywiście to nie miało miejsca. Zastanawiam się czy to jest w jakiś sposób zapisane na karcie kierowcy? Zgłosiłem sprawę do firmy, zrobiłem wydruk i opisałem, tylko rozchodzi się o to, czy informacja o przekroczeniu prędkości powyżej 100km/h jest zapisywana, chociaż takiego przekroczenia nie było?
A wcisnąłeś dwa razy OK w momencie kiedy wyświetlił się komunikat?

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 18 sty 2014, 22:03

Wcisnąłem OK i zgasło, ale potem zapalało się znowu.


Post Wysłano: 19 sty 2014, 11:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2013, 17:30
Posty: 484
Samochód: Focus/SCANIA
Lokalizacja: Łódź

mam pytanko. Mianowicie : Czy mogę jeżdzić po placu firmy ( z parkingu do wiaty gdzie mnie ładują ) bez włożonej karty? i dopiero gdy będę załadowany i gotowy do wyjazdu to wkładam karte?


Post Wysłano: 19 sty 2014, 13:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2012, 22:46
Posty: 42
GG: 0
Samochód: Scania 124L

No na placu prywatnym to na OUTcie można.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 7 z 15 [ Posty: 288 ] Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 915 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: