Cytuj:
Masz kolego racje ostatnie 6 lat kamaz poswiecił na doskonalenie produktu i teraz moze poszczycic sie obecnościa na zachodnim rynku szczególnie w kategorii ciężkich ciągników, co do korozji to w kamazach raczej nie była duzym problemem( chyba ze stał w krzakach:)
Dzięki duzej rozpietosci oferty silnikowej jest teraz najsilniejsza cięzarówka terenowa.
Tyle że w obecnym Kamazie, tego starego cechującego się "wyższością", którego to nie szkoda w terenie jest tyle co nic, a nie przepraszam kabina została od lat 70-tych ta sama (z drobnymi zmianami).
Co do obecności na "zachodzie", masz na myśli zachód od nas czy od fabryki ?, a na poważnie jedyne co z byłego bloku wschodniego widuje się to Maz-y i to praktycznie tylko z tablicami BY.
Ciężki ciągnik powiadasz, szczerze nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem jakiegokolwiek Kamaza w wersji ciągnik siodłowy (na żywo oczywiście).
A wracając do tematu obecnie to (pomijając pseudo Axora) taka sam składanka jak Jelcz z końca produkcji, ot co.