Cytuj:
Tylko na egzaminie będziesz musiał zapewne robić tak jak pseudofachowcy egzaminatorzy wymagają czyli ruszać prawie pustym autem z 1 biegu i po kolei zmieniać biegi co w przypadku jazdy po mieście daje w p**e. Z tego to mi się zawsze śmiać chce
Ruszamy z 1 biegu. Z 2 nie wolno, chyba, że ktoś chce płacić za sprzęgło
Przychodzisz na egzamin i zanim do auta wejdziesz to mają Cię za debila
Na jazdach ruszałem z "1", ale tylko po to żeby się nie zapomnieć w razie czego - normalnie szło ruszyć z "2" lub "3", chociaż ta druga opcja zdaniem instruktora zdawałaby egzamin w solówce, natomiast z przyczepą to już "nie bałdzo"
Co do egzaminu - nie pytałem z którego biegu ruszać, bo mamy karteczkę w środku wywieszoną że ruszamy z "1" - owszem, czasem egzaminator zezwala na start z "2" podobno, ale ja się z takim wcześniej (kat. C) nie spotkałem. Za to myk jest inny - na egzaminie pomijałem biegi, dokładnie nie powiem jakie ale z pewnością tak się działo - na bank z "1" wrzucałem "3", potem chyba od razu na górną skrzynię "5" i potem już normalnie... Tyle że z życiem to nasze egzaminy za dużo wspólnego nie mają...
A tak w ogóle co do przewodów to trochę dziwne żeby nowe auto nie miało Duo-matic'a, wtedy nie ma problemu z kolejnością - spinamy najpierw pneumatykę, potem elektrykę i rozpinamy w odwrotnej kolejności. A jeszcze z innej beczki to odnoszę wrażenie że ta kolejność to ma znaczenie na egzaminie, a w życiu to byle by wszystko dobrze podłączyć.
_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje