Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 lis 2013, 17:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 wrz 2013, 17:51
Posty: 19
Samochód: iveco
Lokalizacja: Krosno

Cytuj:
Rozprzęganie odbywa odbywa się raz po po placu manewrowym u nas zostawiasz pojazd tym samym gotowy do sprzęgania dla osoby która wsiada po tobie ostatni kursant rozprzęga pojazd instruktor idzie wpisać wyniki egzaminu na placu a tym w czasie mechanik sprzęga pojazd i ustawia zestaw na stanowisku do wyjazdu na miasto
W którym mieście tak robią, to u was chyba egzamin trwa 2 dni.
Normalnie sprzęgasz ,robisz plac i jak zdasz to wyjazd na miasto,i po powrocie rozprzęganie ,kwit do reki pozytyw lub negatyw i tyle.


Post Wysłano: 08 lis 2013, 18:03

Cytuj:
Coś się stanie jak się w złej kolejności przewody podłączy?
Która kat jest cięższa do zdania według was E do C czy kat D?
Będziesz myślał na szybko jak to jest możliwe, że solówka chce jechać a przyczepa jakby była zabetonowana :lol:


Post Wysłano: 08 lis 2013, 23:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2012, 19:03
Posty: 62
Samochód: Czarny
Lokalizacja: Sląsk

Cytuj:
Która kat jest cięższa do zdania według was E do C czy kat D?
C+E jest trudniejsza od D , wiem z praktykii :D

_________________
A-1991 ( za 1 x )
B-1992 ( za 1 x )
C-2011 ( za 1 x )
D-2010 ( za 1 x ) E-2012 ( za 1 x ),
ADR- 2010, KWP-2011,KWPU-2012


Post Wysłano: 09 lis 2013, 14:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 cze 2010, 14:05
Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: PL

Czy dowiadczenie w jeździe autobusem przegubowym będzie pomocne podczas jazdy ciężarówką z przyczepą? :)
Zapoda ktoś linka z opisem płynów i świateł tego mana 12.250 4x2 BL


Post Wysłano: 09 lis 2013, 14:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 wrz 2013, 17:51
Posty: 19
Samochód: iveco
Lokalizacja: Krosno

Post Wysłano: 09 lis 2013, 14:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2013, 22:32
Posty: 50

Post Wysłano: 11 lis 2013, 3:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 kwie 2013, 19:18
Posty: 125

Ja właśnie jak się dowiedziałam, że jest "nowy" samochód to spanikowałam!
Nigdy nie jeździłam na półbiegach... i jakoś nie chce się tego uczyć na egzaminie.

_________________
http://www.kierowniczyswiat.blogspot.com/
05.05.2011 [C] start 24.05.2013 [KWPdoC] start 27.09.13
Puzzel 17.03.08 [C] 10.05.13 [KWPdoC] 25.09.2013 [D] start 01.08.13 [KWPdoD] start 08.08.13 [D] start 25.10.2013 [ADR pod+cysterna] 10.11.2013


Post Wysłano: 11 lis 2013, 12:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 mar 2013, 8:38
Posty: 3

Tak, jak koledzy wcześniej pisali to nie są półbiegi tylko pełne biegi a przełącznik służy do przełączania z dolnej na górną skrzynię. A jazda takim zestawem jak teraz jest w WORD Katowice jest o wiele prostsza niż jazda ciągnikiem z naczepą, który był poprzednio. Wiem, bo niedawno zdawałem egzamin,k który zaliczyłem z wynikiem pozytywnym.


Post Wysłano: 12 lis 2013, 12:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 cze 2010, 14:05
Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: PL

Miałem jechać się zapisać dziś na kurs ale się zastanawiam. Panowie przyda się kat E do C w tych czasach czy nie warto robić? Nie chodzi o kasę bo te 2 tyś mam. Nie umię się zdecydować. Na pewno więcej ofert jest niż na samą kat C. Tylko że zima idzie, nie będzie ciężej zdać ?! Pozdrawiam


Post Wysłano: 12 lis 2013, 13:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Cytuj:
Ja właśnie jak się dowiedziałam, że jest "nowy" samochód to spanikowałam!
Nigdy nie jeździłam na półbiegach... i jakoś nie chce się tego uczyć na egzaminie.
Bez paniki, możesz jeździć autem z połówkami i nawet o tym nie wiedzieć - bo jeszcze trzeba tych połówek używać ;) A zapewniam że na egzaminie takiej potrzeby nie będzie :mrgreen:
Cytuj:
Miałem jechać się zapisać dziś na kurs ale się zastanawiam. Panowie przyda się kat E do C w tych czasach czy nie warto robić? Nie chodzi o kasę bo te 2 tyś mam. Nie umię się zdecydować. Na pewno więcej ofert jest niż na samą kat C. Tylko że zima idzie, nie będzie ciężej zdać ?! Pozdrawiam
Każdy papierek się przydaje... A zima nie ma tu nic do rzeczy, na CE najgorszy jest plac, a jego odpowiednie utrzymanie w stanie użyteczności to obowiązek OSK/WORD.

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Post Wysłano: 12 lis 2013, 14:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lip 2008, 12:50
Posty: 437
GG: 0
Lokalizacja: Szzzztolyca

Połówki, to TYLKO po Egzaminie
(a nie przed) :mrgreen:

_________________
B - B+E - C - C+E - D - D+E - CDL i kilka innych ..... :-)
Wg. Nikodema Dyzmy § 13 ¼
NIKT Ci tyle nie da, co Kierownik Ci OBIECA !
oraz --> S T O P parówkowym skrytożercom !!!


Post Wysłano: 13 lis 2013, 16:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 cze 2010, 14:05
Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: PL

Orientujecie się jak jest w waszych ośrodkach z egzaminami na c+e? Ponoć coraz mniej chętnych, prawda to?


Post Wysłano: 13 lis 2013, 18:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Cytuj:
Orientujecie się jak jest w waszych ośrodkach z egzaminami na c+e? Ponoć coraz mniej chętnych, prawda to?
Nie, wahania były największe podczas zmian przepisów, teraz już jest w miarę stabilnie.

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Post Wysłano: 13 lis 2013, 20:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lis 2013, 20:03
Posty: 1

A ja slyszalem, że teraz, po tej zmianie przepisów to w ogóle bardzo mało chętnych. To jak to jest? Co do półbiegów to wbrew pozorom wcale nie jest takie trudne ;)


Post Wysłano: 13 lis 2013, 20:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lis 2013, 0:57
Posty: 2

Znam instruktora z jednego ośrodka i podobno jest mniej chętnych na C.


Post Wysłano: 14 lis 2013, 6:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Ludzie, na logikę - zmiana przepisów wycięła z cyklu szkolenia trzy roczniki z dnia na dzień... To musiało się odbić na liczbie kursantów - ale to nie ma nic wspólnego z chęcią, bardziej z ich możliwościami.

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Post Wysłano: 14 lis 2013, 16:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 cze 2010, 14:05
Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: PL

Byłem dziś w wydziale komunikacji no i pani przejrzała moje dokumenty i się okazało że badań lekarskich też nie muszę robić na E do C bo mam ważne no i wbite na wszystkie zawodowe kategorie. Czyli sam kurs+ egzamin. Może i się zdecyduję. U nas E do C 2000 zł i egzamin 250 zł.


Post Wysłano: 19 lis 2013, 11:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 cze 2010, 14:05
Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: PL

Witam. Na egzaminie c+e jest man z przyczepą na stronie WORD Katowice podali tylko rzeczywistą masę całkowitą samochodu ciężarowego i dopuszczalną masę całkowitą ciężarówki, a przyczepy nie podali. Rzeczywista masa to 10 ton a dmc to 12 ton. Podali też rzeczywistą masę całkowitą zespołu pojazdów tj 15 ton ale już dmc zespołu pojazdów nie podali. I teraz jak widzę znak B-18 (zakaz wjazdu pojazdów o rzc masie całkowitej ponad np: 17 ton, to wiem że mogę wjechać bo mój pojazd egzaminacyjny ma 15 ton, ale co jak będzie znak B-5(zakaz wjazdu samochodów ciężarowych o dmc np 30 ton to teraz mogę tam wjechać czy nie?) a może zapytać egzaminatora ile ma dmc zestawu?


Post Wysłano: 20 lis 2013, 19:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lis 2012, 17:37
Posty: 11
Samochód: Man, Iveco

W samochodzie egzaminacyjnym masz na kartce informacje o DMC i RMC


Post Wysłano: 28 lis 2013, 12:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 paź 2013, 10:10
Posty: 12
Lokalizacja: Höör

Ja niemal rowno dwa miesiace temu zdalem kat C w Dabrowie Gorniczej. Nowy pojazd wprowadzili od 1 pazdziernika ja zdawalem 2 czyli bylem jednym z pierwszych. Egzaminator sam do konca nie wiedzial jak sie obsluguje :p Polowek on nie ma tylko dolna-gorna skrzynia. Na jazdach uczylem sie ruszac z dwojki bo moj instryuktor byl emerytowanym kierowca wiec zycie znal. I ostrzegl mnie wlasnie przed ruszaniem na egzaminie ze zalezy od egzaminatora. Bez problemow mozna bylo z trojki ruszac ale jak pierwszy z nas zdawal ruszal z dwojki i bledu nie mial tylko egzaminator go upomnial ze po to producent dal jedynke zeby z niej ruszac. Co faktycznie bylo meczace bo na czworce V-max 40km\h. Ale w koncu to egzamin wiec to w pewnym sensie dzialalo na kozysc bo gdzie Ci sie spieszy :p Na E nie zdawalem a co do samej obslugi pojazdu bez problemu znajdziesz na youtube bo tego uzyc musialem :D tylko mnie bardzo zadziwila informacja ze ma 9 biegow do przodu. Tak wlasciwie to ma normalna 8 skrzynie tylko ma dodatkowy bieg C do bardzo powolnej jazdy do przodu ktorego sie w normalnych warunkach nie uzywa.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: