Cytuj:
U mnie w firmie tez się szefo skusił na nowy model ,kupił jedna sztukę "460" w euro 6 i co najciekawsze od nowości nie działała lodówka i webasto.Samochód po przejechaniu 250km zaczął szarpać i się dławic ( komputer pokazał usterkę okładu zasilania paliwem ) , kierowca wybrał się do Rzgowa na serwis skąd auto było odbierane i odczekał tam 12 godzin, zanim panowie doszli co mu dolega( było to ich pierwsze euro 6 na kanale ). Chcieli początkowo wymieniać jeden wtrysk ale po kontakcie z centrala w Szwecji stwierdzili ze wgrają inne oprogramowanie silnika i będzie OK.Webasto i lodówkę zrobili , wgrali nowe mapy i jak na razie auto chodzi.Ma w tej chwili 2800km przebiegu.
Dla przyszłych posiadaczy lub kierowców kolejna porcja usterek naszego egzemplarza.Od nowości nie działa wskaznik ( elektroniczny ) temeperatury silnika , caly czas pokazuje polowe skali.Przy przebiegu ok 12tys km auto zaczeło bardzo chaotycznie zmieniac biegi , gwaltownie a przy tym strasznie głośno.Serwis wgrał nowe oprogramowanie skrzyni i jak do tej pory jest ok.Dziś przy przebiegu 22tys km samochód nie chciał rano zapalic , wyswietlil kierowcy jakis komunikat( jak wroci napisze co to bylo) i koniec. Pomoglo odpiecie zasilania na kilka minut.Zeby tego bylo malo kierowca zauwazyl ze jedna obejma od tlumika jest calkowicie urwana a druga do polowy szerokosci peknieta (zaznaczam ze kierowca twierdzi ze nigdzie nie zachaczyl , nie ma tez najmniejszej skazy na podwoziu).Serwis pod Wiedniem oznajmil ze na obejmy do tlumika E-6 musimy czekac dwa dni.