_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Witam
Nic nie piszesz w jakich okolicznosciach dochodzi do wyrzucania płynu .
Auto łapie za wysoką temperature, wytawarza się ciśnienie w układzie chłodzenia ??
Pod obciąrzeniem na wolnych obrotach a może w czasie uzywania intardera jesli jest ?
Raz na jakiś czas cz non stop że nie da się jechać ?
Przerabiałem kilka takich tematów w swoich autach a wiadomo dobra diagnoza to podstawa.
Wymiana kompresora oki - dlaczego padł cz aby wyeliminowac usterkę o której piszesz? nowy regenerowany w własnym zakresie używka?
Dzieje sie to podczas jazdy, beż znaczeni czy jest obciążenie czy go nie ma , temperatury nie łapie .
Wiele nie jestem w stanie powiedzieć bo autem jeżdżę od wielkiego dzwonu .
Sprężarka padła i chyba była kupiona nowa lub po regeneracji .
Jak stwierdzić czy się wytwarza ciśnienie w układzie chłodzenia ?
_________________ Czasami sekundy decydują o naszym życiu .
Rejestracja:08 maja 2013, 21:22 Posty: 20
Samochód: renaiult magnum
Cytuj:
Jak stwierdzić czy się wytwarza ciśnienie w układzie chłodzenia ?
W miare bezpieczny sposob to złap za waz od ukladu chlodzenia dodaj gazu i zobacz czy waz nie rosnie. Drugi ryzykowny sposob to odkrecenie korka od zbiorniczka i obserwowanie czy nie widac pecherzykow powietrza w plynie.
korek w tym modelu możesz odkrecac i tak nic nie zobaczysz.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:08 maja 2013, 21:22 Posty: 20
Samochód: renaiult magnum
Cytuj:
korek w tym modelu możesz odkrecac i tak nic nie zobaczysz.
Korek odkrecic, aby cisnienie wyrownac, a nie zagladac , (u mnie jak korek wykrecisz to mozna wyciagnac sitko i plyn widac) jak mocno idzie to zobaczysz obserwujac zbiorniczek chyba ze juz jest zolty
witam
Nie bardzo rozumiem jezdzisz tym autem sam ? cz jest kilku kierowców ? Jesli tylko ty to powinieneś miec wiedze co się z nim dzaiało jesli nie to juz wiekszy problem bo nie każdy kiero przyzna sie do pewnych bładów po których skutki są własnie takie jakie masz.
Napisz co dziłało się z autem przed wymianą kompresora i dlaczego go wymienialiście bo wydaje mi sie ze być może tu znajdziemy odpowiedz co padło.
Nie był w stanie dobić powietrza, rozszczelnił się jego układ sprężania i dostawało się przez niego powietrze do układu chłodzenia i wywalało płyn ,zagotowałeś auto bo miałes duże ubytki płynu itd.?
Jaki masz kolor płynu jest czysty jak nowy cz zabrudzony na brązowo od pewnego czasu ?
Pytam bo przerabiam podobne przypadki u siebie a skutki uzależnione są włanie od tego co z autem działo.
Oczywiście możne to być głowica ale równierz i tuleja objaw jest identyczny wywala płyn
Pękła głowica tuleja bo wywaliło płyn gdyz kompresor walił cisniene do układu chłodzenia do bazy pare kilometrów zjade , wymieniliscie go ale objaw pozostał gdyż taka jazda spowodowała przegrzanie i peknięcie, przegniła tuleja bo płyn juz wczesniej zmienił kolor na brązowy itd.a może poprostu ktoś zagotował auto raz drugi bo wiskoza się nie właczyła i w koncu cos pusciło?
W każdym razie zakłdając ze kompresor jest pewny masz dwie opcje głowice i tuleje.
Obecnie przerabiam podobny temat u siebie usterka wywala płyn,teoretycznie kompresor został wymieniony w starym okazało sie ze kanał wodny zapchany przez syf który wytworzył się po tym jak płyn zrobił się brazowy czyli teoretycznie jego wina gotował się sam w sobie bo brak chłodzenia skoro gotuje wytwarza pary powietrza w układzie chłodzenia na krótkim obiegu płynu po czym wywalało płyn, czyli tuleje głowice nie chłodzone tak jak trzeba powodując możliwość ich peknięcia itd itd moża by ksiąke napisac.
napisz cz doszedłes co padło
korek w tym modelu możesz odkrecac i tak nic nie zobaczysz.
Korek odkrecic, aby cisnienie wyrownac, a nie zagladac , (u mnie jak korek wykrecisz to mozna wyciagnac sitko i plyn widac) jak mocno idzie to zobaczysz obserwujac zbiorniczek chyba ze juz jest zolty
Nie zaobserwujesz nic, ponieważ magnumka strasznie burzy płyn w zbiorniczku.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę