Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lut 2014, 19:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2014, 19:17
Posty: 6

Witam mam taki problem posiadam DAF 400 z silnikiem LAND ROVERA LEYLAND 2,5 DIESEL 1988 r chciałbym sie dowiedziec jak ustawic rozrząd. Jesli ktos takie cos robił to z gory dzieki za informacje.


Ostatnio zmieniony 14 lut 2014, 14:16 przez Anonymous, łącznie zmieniany 2 razy.
Zmieniona nazwa tematu. Przeniesione do właściwego działu


Post Wysłano: 12 lut 2014, 23:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Obrazek

Powodzenia.
Pozdrawiam.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 13 lut 2014, 17:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2014, 19:17
Posty: 6

To nie ten typ silnika przy moim nie ma napinacza hydraulicznego tylko jest rolka zwykła napinająca i jest po lewej stronie i jest mała roleczka po prawej stronie.


Post Wysłano: 14 lut 2014, 12:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Obrazek
Lub takie coś, więcej nie mam.
Obrazek

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 14 lut 2014, 17:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2014, 19:17
Posty: 6

Dzieki o ten drugi schemat mi chodziło. A chciałbym sie jeszcze dowiedziec jaki jest luz zaworów i ciśnienie wtryskiwaczy??


Post Wysłano: 14 lut 2014, 21:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Obrazek

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 15 lut 2014, 0:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2014, 19:17
Posty: 6

Dzieki za te wszystkie informacje. I mam jeszcze pytanie czy mozna podmienić końcówki wtrysków od c-330 ciągnika bo są parametrami takie same. z góry dzieki za informacje.


Post Wysłano: 15 lut 2014, 0:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nie mam pojęcia.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 15 lut 2014, 0:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2014, 19:17
Posty: 6

Dlaczego jak ustawiony jest pasek rozrządu na punktach i tłok nie jest w górze?? Czy to jest podyktowane komorami zawirowania w głowicy?? Bo pierwszy raz robie takiego DAFA i chciałbym sie dowiedziec


Post Wysłano: 15 lut 2014, 0:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Dlaczego jak ustawiony jest pasek rozrządu na punktach i tłok nie jest w górze?? Czy to jest podyktowane komorami zawirowania w głowicy?? Bo pierwszy raz robie takiego DAFA i chciałbym sie dowiedziec
W jakimś silniku spotkałem się z tym, że na znakach tłok nie był w górze.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 17 lut 2014, 22:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2014, 19:17
Posty: 6

Mam jeszcze takie pytanie czy wiesz moze jak sie reguluje zawory w tym DAFIE??


Post Wysłano: 18 lut 2014, 0:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Regulacja zaworów
Mierzone na zaworze / dźwigni zaworu

Zawory są regulowane według metody „sumy łącznej 9”:

Gdy zawór 1 jest całkowicie otwraty, regulować zawór 8.
Gdy zawór 2 jest całkowicie otwraty, regulować zawór 7.
itd.
Proszę

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: