Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 lut 2014, 19:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2011, 17:46
Posty: 602
Samochód: cerwone eFHa
Lokalizacja: Wieś Blisko Radomia

Mianowicie wygląda to tak - włączam pstryczkiem, grzeje około 5 minut i koniec... Nagrzewa się ładnie. Po ponownym włączeniu guzikiem to samo - kilka minut i koniec grzania. Zielona diodka przy pokrętle się świeci, pomarańczowa przy guziku od włączania także. Nie słychać nawet żeby dmuchało. Trochę to uciążliwe, bo dziś rano przy -2 na zewnątrz, myślałam, że się spod tego koca i kołdry nie wygrzebię...

Generalnie nie wiem jakie info będą potrzebne do ewentualnej diagnozy, ale chętnie się dowiem i posprawdzam co trzeba ;)

_________________
"Uwielbiam swój zawód. A kto swojego nie lubi, ten sam sobie winien."
http://kierowniczka.blogspot.com/ - Blog Dziewczyny w Ciężarówce :)


Post Wysłano: 21 lut 2014, 19:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Chyba jedyne co możesz sama zrobić to upewnić się, że wlot zasysanego powietrza nie jest zabity syfem.
Jeśli nie, to wizyta we warsztacie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 23 lut 2014, 19:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2011, 17:46
Posty: 602
Samochód: cerwone eFHa
Lokalizacja: Wieś Blisko Radomia

Byłam dzisiaj zanieść kilka rzeczy do auta i przy okazji pokazać jak to wygląda - i szok. Na zewnątrz było dość ciepło, na próbę odpaliłam webasto i działało. Mało tego, działać nie przestało. Wyłączyłam i spróbowałam drugi raz - nadal pracowało.
Widocznie boi się niskich temperatur.... 8)

_________________
"Uwielbiam swój zawód. A kto swojego nie lubi, ten sam sobie winien."
http://kierowniczka.blogspot.com/ - Blog Dziewczyny w Ciężarówce :)


Post Wysłano: 23 lut 2014, 19:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Jeżeli ogrzewanie normalnie pracuje i wyłącza się po kilku minutach,to wskazuje na przegrzanie.Jak napisał kierownik,zasysanie powietrza zawalone jest syfem,lub nawet jakaś reklamówka się dostała,lub folijka po batoniku :) Gdybyś nie miała z tym do czynienia,to kratka umiejscowiona jest po prawej stronie fotela kierowcy,w okolicach oparcia.Ciężko to dojrzeć bez latarki.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 23 lut 2014, 19:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2011, 17:46
Posty: 602
Samochód: cerwone eFHa
Lokalizacja: Wieś Blisko Radomia

A to nie to okragle przypadkiem? Latwo to bylo zauwazyc w sumie...
Syf jak widac konkretny. Jutro porozkrecam i wyczyszcze.

Obrazek

Wysłane z mojego GT-I9300

_________________
"Uwielbiam swój zawód. A kto swojego nie lubi, ten sam sobie winien."
http://kierowniczka.blogspot.com/ - Blog Dziewczyny w Ciężarówce :)


Post Wysłano: 23 lut 2014, 19:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Tak,to jet to.Oczywiście wylot gorącego powietrza to kabiny, również musi być czysty.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: