Strona 123 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1121 122 123 124 125162 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 kwie 2014, 13:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Ciężarówką którą jeżdżę czasem jedzie inny kierowca w ciągu tej samej doby, np. ja robię kurs w dzień, on jedzie w nocy i ja znowu za dnia przychodzę. Czy w takiej sytuacji powinienem mieć kopie jego wykresówek? Od starych szoferów usłyszałem, że kiedyś musiałem mieć, a teraz już nie trzeba, jakto z tym jest, hmm.
ty masz mieć SWÓJ czas udokumentowany, a nie czas innego kierowcy czy samochodu.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 05 kwie 2014, 17:44

Po co? Przecież masz udokumentować SWÓJ czas pracy, a nie pojazdu, którym jeździsz. W takim przypadku musiałbyś mieć kopię wszystkich wykresówek z firmy, bo przecież każdym innym autem możesz pojechać...


Post Wysłano: 05 kwie 2014, 18:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2011, 15:14
Posty: 606
Samochód: TGL 12.250 tandem

A co Cię obchodzi kto nim jeździł i ile ? Bierzesz tylko zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu i tyle


Post Wysłano: 05 kwie 2014, 20:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

Jakbym miał brać każdorazowo zaświadczenie o nieprowadzeniu to prosta sprawa, że nie potrzebne mi wtedy kopie wykresówek innego kierowcy, ale nie będę brał zaświadczeń skoro nie minęła doba od poprzedniego okresu prowadzenia. Dla mnie podejrzanie wygląda taka różnica między pierwszą a drugą wykresówką, którą wkładam na drugi dzień i jest przykładowo kilkaset kilometrów różnicy między nimi. Jak w razie kontroli miałbym udowodnić nie mając zaświadczenia ani kopii tarczki tamtego kierowcy, że to nie ja prowadziłem, na słowo mi uwierzą?! Nie sądzę. :]

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Post Wysłano: 05 kwie 2014, 20:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Jakbym miał brać każdorazowo zaświadczenie o nieprowadzeniu to prosta sprawa, że nie potrzebne mi wtedy kopie wykresówek innego kierowcy, ale nie będę brał zaświadczeń skoro nie minęła doba od poprzedniego okresu prowadzenia. Dla mnie podejrzanie wygląda taka różnica między pierwszą a drugą wykresówką, którą wkładam na drugi dzień i jest przykładowo kilkaset kilometrów różnicy między nimi. Jak w razie kontroli miałbym udowodnić nie mając zaświadczenia ani kopii tarczki tamtego kierowcy, że to nie ja prowadziłem, na słowo mi uwierzą?! Nie sądzę. :]
to nie ty masz udowadniać że jesteś wielbłądem.
to ewentualnie inspektor ma pokazać że masz niekompletne papiery i "dziury " w godzinach.

po zakończeniu pracy i opuszczeniu kabiny idąc do domu na pauzę zabierasz ze sobą swoje tarczki - wsiadając ponownie do pojazdu (przystępując do pracy) na odwrocie tarczki kreślisz np. pauzę lub obojętnie co robiłeś i tyle wyjaśnienia.
inspektor jak popatrzy na kilometry i pauzę z tyłu tarczki zrozumie że jeździł ktoś inny pojazdem, ale ciebie to nie interesuje BO TY MIAŁEŚ PAUZĘ.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 05 kwie 2014, 22:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

OK.

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Post Wysłano: 15 kwie 2014, 23:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2009, 0:21
Posty: 240
GG: 0

Proszę wyjaśnijcie mi coś: jeżeli od poniedziałku do środy pracowałem po 15 godzin i robiłem pauzy 9-godzinne to czy w czwartek i piątek mogę również pracować po 15 godzin pod warunkiem, że zrobię pauzę łączoną 3+9? Kolega twierdzi, że tak nie wolno, ja uważam że wolno. Kto z nas ma rację?

_________________
Jeśli coś kochasz, zwykle nie jest to pracą,
talent nie idzie w parze z wysoką płacą.


Post Wysłano: 16 kwie 2014, 2:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

Cytuj:
Proszę wyjaśnijcie mi coś: jeżeli od poniedziałku do środy pracowałem po 15 godzin i robiłem pauzy 9-godzinne to czy w czwartek i piątek mogę również pracować po 15 godzin pod warunkiem, że zrobię pauzę łączoną 3+9? Kolega twierdzi, że tak nie wolno, ja uważam że wolno. Kto z nas ma rację?
Powiedz koledze że, jest debil :mrgreen: Nie no żartuje ale racje masz Ty.
Baaa... Nawet i w sobotę możesz mieć 15h "czasu pracy"

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Post Wysłano: 16 kwie 2014, 9:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 19:05
Posty: 120
GG: 4686688
Samochód: SCANIA
Lokalizacja: Białystok

Doba = 24h, to 15 godzin pracy + 3+9 twojej przerwy =27h ??To tak będzie dobrze Panie bułkowski410 ?


Post Wysłano: 16 kwie 2014, 9:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2009, 0:21
Posty: 240
GG: 0

Raczej: doba 24h = 15 godzin pracy ( w tym 3 godziny pauzy) + 9 godzin pauzy.

_________________
Jeśli coś kochasz, zwykle nie jest to pracą,
talent nie idzie w parze z wysoką płacą.


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 16:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2014, 10:40
Posty: 14
GG: 3771559
Lokalizacja: rzeszów

Panowie. Nie ma czegoś takiego jak 15 godzin pracy. Może łatwiej wtedy obliczyć odpoczynek:), ale w żadnym akcie prawnym nie ma nic o 15 godzinach pracy. Jeśli chodzi o odpoczynki to kolego to Kierowca może mieć najwyżej trzy skrócone dzienne okresy odpoczynku pomiędzy dwoma tygodniowymi okresami odpoczynku. Czyli zasada jest taka. Jeśli robisz odpoczynki tygodniowe podczas weekendu, to w ciągu tygodnia możesz zrobić 3x9. Jeśli natomiast w okresie rozliczeniowym 24 godzinnym uda ci się zrobić 3+9 to jest to regularny odpoczynek dzienny. Generalnie jakby wypadł odpoczynek tygodniowy w środku tygodnia to w tygodniu można by był zrobić 5x9. Lecz tu już trzeba uważać aby się nie pomylić.


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 21:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

Dlatego napisałem 15h "czasu pracy". Nazywa się to dzienny okres prowadzenia. Czas pracy to co innego ale jest to tak oklepane że nie chce mi się co raz powtarzać, ważne aby skumać. :)

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Post Wysłano: 23 kwie 2014, 16:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:33
Posty: 25
GG: 1

Panowie człowiek przyzwyczajony do plastiku, a przyszło się przesiąść na tarczkę. Sytuacja jest następująca.

Wsiadam w auto 18:30. Rozpoczynam pracę na tarczkę, dojeżdżam do celu 22, zakańczam ją. Od razu wsiadam w auto na kartę, zaczynam pracę, wracam 05:30, zakańczam pracę na karcie.

Wsiadam w auto 18:30 tego samego dnia, rozpoczynam kartę, dojeżdżam 22 do celu, zakańczam prace. Przesiadam się na tarczkę, którą rozpoczynam, wracam 05:30. Ale tarczkę kończę o 18:30 po pauzie (tak będzie mi wygodniej bo resztę tygodnia jeżdżę na tarczę i zawsze zaczynam o 18:30...)

Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale napisałem. Nie sądziłem, że przyjdzie mi wrócić do tego systemu, stąd banalnie pytania. Ogólnie czy system jest poprawny i czy robić wydruki albo rysować tarczkę?


Post Wysłano: 26 kwie 2014, 21:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Panowie człowiek przyzwyczajony do plastiku, a przyszło się przesiąść na tarczkę. Sytuacja jest następująca.

Wsiadam w auto 18:30. Rozpoczynam pracę na tarczkę, dojeżdżam do celu 22, zakańczam ją. Od razu wsiadam w auto na kartę, zaczynam pracę, wracam 05:30, zakańczam pracę na karcie.

Wsiadam w auto 18:30 tego samego dnia, rozpoczynam kartę, dojeżdżam 22 do celu, zakańczam prace. Przesiadam się na tarczkę, którą rozpoczynam, wracam 05:30. Ale tarczkę kończę o 18:30 po pauzie (tak będzie mi wygodniej bo resztę tygodnia jeżdżę na tarczę i zawsze zaczynam o 18:30...)

Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale napisałem. Nie sądziłem, że przyjdzie mi wrócić do tego systemu, stąd banalnie pytania. Ogólnie czy system jest poprawny i czy robić wydruki albo rysować tarczkę?
nie chciało mi się liczyć, ale zasada jest jedna jedziesz na tarczki mieć ze sobą kartę i odwrotnie jak jedziesz na kartę to tarczki też masz mieć ze sobą - oba te dokumenty pokazują ciągłość wszelkiej twojej aktywności.(oczywiście masz mieć w ciągu 28 dni + dzień bieżący)

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 01 maja 2014, 20:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2012, 14:05
Posty: 263
GG: 0
Samochód: Mazda 626

Mam pytanie w związku z odpoczynkiem tygodniowym. Zakładamy że w Weekend zrobiłem pauzę 45 godzin, w środę od 7 do czwartku do godziny 8 musiałem czekać na załadunek (25 godzin Pauzy). Czy te 25 godzin mogę zaliczyć jako skrócony odpoczynek tygodniowy ? Jeżeli tak to kiedy muszę zrobić następny odpoczynek tygodniowy ?
W książce którą mam pisze coś takiego o odpoczynku tygodniowym. Co najmniej 45 godzin, z możliwością skrócenia do nie mniej niż 24 godzin. Rekompensata skrócenia do końca trzeciego tygodnia następującego po tygodniu, w którym dokonano skrócenia razem z innym odpoczynkiem co najmniej 9 godzinnym.
Zakładamy że w trasę jadę na trzy tygodnie
Mi chodzi czy odpoczynki tygodniowe muszą wyglądać tak:
I weekend 24 godziny pauzy (odpoczynku tygodniowego)
II weekend 45 godzin pauzy (odpoczynku tygodniowego)
III weekend 24 godzin pauzy (odpoczynku tygodniowego),
jadę na tydzień do domu
IV weekend 45 godzin pauzy (odpoczynku tygodniowego)
Od środy 7 do czwartku 8 czekałem na załadunek, zrobiłem 25 godzin pauzy
V weekend 24 godzin pauzy (odpoczynku tygodniowego) itd.
Kiedy muszę oddać godziny za skrócony odpoczynek tygodniowy ?


Post Wysłano: 01 maja 2014, 20:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Mam pytanie w związku z odpoczynkiem tygodniowym. Zakładamy że w Weekend zrobiłem pauzę 45 godzin, w środę od 7 do czwartku do godziny 8 musiałem czekać na załadunek (25 godzin Pauzy). Czy te 25 godzin mogę zaliczyć jako skrócony odpoczynek tygodniowy ? Jeżeli tak to kiedy muszę zrobić następny odpoczynek tygodniowy ?
W książce którą mam pisze coś takiego o odpoczynku tygodniowym. Co najmniej 45 godzin, z możliwością skrócenia do nie mniej niż 24 godzin. Rekompensata skrócenia do końca trzeciego tygodnia następującego po tygodniu, w którym dokonano skrócenia razem z innym odpoczynkiem co najmniej 9 godzinnym.
Zakładamy że w trasę jadę na trzy tygodnie
Mi chodzi czy odpoczynki tygodniowe muszą wyglądać tak:
I weekend 24 godziny pauzy (odpoczynku tygodniowego)
II weekend 45 godzin pauzy (odpoczynku tygodniowego)
III weekend 24 godzin pauzy (odpoczynku tygodniowego),
jadę na tydzień do domu
IV weekend 45 godzin pauzy (odpoczynku tygodniowego)
Od środy 7 do czwartku 8 czekałem na załadunek, zrobiłem 25 godzin pauzy
V weekend 24 godzin pauzy (odpoczynku tygodniowego) itd.
Kiedy muszę oddać godziny za skrócony odpoczynek tygodniowy ?
1. te 25 godzin możesz zaliczyć jako odpoczynek skrócony.
2. następny odpoczynek musisz zacząć najpóźniej po 6 okresach 24 godzinnych czyli w środę o 7,59.i musi to być odpoczynek regularny (zaraz pewnie ktoś napisze, że można robić po kolei same skrócone, ale w papierach wyjdzie brak odpoczynków regularnych).
3. oddać musisz do końca 21 tygodnia roku czyli do 25 maja najpóźniej (zakładam że odpoczynek skrócony był w 18 tygodniu czyli bieżącym).

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 02 maja 2014, 11:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2012, 14:05
Posty: 263
GG: 0
Samochód: Mazda 626

Dziękuję za wytłumaczenie, jak wygląda w praktyce oddanie godzin za skrócony odpoczynek tygodniowy ? Do jakiego odpoczynku muszę je dodać ? Wiem że niektórzy kierowcą robią pauzy po 45 h + 24 h głównie robią gdy zjeżdżają do domu.


Post Wysłano: 02 maja 2014, 11:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Dziękuję za wytłumaczenie, jak wygląda w praktyce oddanie godzin za skrócony odpoczynek tygodniowy ? Do jakiego odpoczynku muszę je dodać ? Wiem że niektórzy kierowcą robią pauzy po 45 h + 24 h głównie robią gdy zjeżdżają do domu.
możesz oddać jednorazowo ( nie można dzielić oddawania) z odpoczynkiem trwającym nie krócej niż 9 godzin -

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 02 maja 2014, 12:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Czyli mogę oddać 24h w tygodniu, np. 9 + 24, a w weekend mieć normalną pauze 45h. Dobrze to rozumiem?

Sent from my GT-I9100


Post Wysłano: 02 maja 2014, 16:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Czyli mogę oddać 24h w tygodniu, np. 9 + 24, a w weekend mieć normalną pauze 45h. Dobrze to rozumiem?

Sent from my GT-I9100
możesz. będzie prawidłowo.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 123 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1121 122 123 124 125162 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: