Cytuj:
Cytuj:
Niewiem czy to sukces ale na dwa tyg.muszę porzucić mojego Manika i od poniedziałku siadam na Antosa pod cementonaczepą
Antos to nie jest popularny temat, nawet u Niemca, ale fakt faktem z Ożarowa trochę takich towaru wyciąga. (żółte)
Tak jak axor, mp1 to już wyginą..... Robiłem axora e5, potrzebny był blok silnika(urwana korba), do E5 to zapomnij....... Złożyłem na bloku e3(taki sam jest), wał stary z e5, ale sprawdzony, nowe tloki cholernie drogie. Po 1000km zatarł się na każdej stopie głównej i korbowodowej, wał był aż siny, ale odpalal i ciśnienie ok 1 bara miał..... Czyli to nie z braku smarowania..... Chyba, że kierowca coś majstrowal.... Nie znalazłem przyczyny tego incydentu. Z braku motoru e5 poszedł zestaw e3+sterownik silnika. Taniej było kupić e3, wymienić tuleje, pierścienie i panewki niż kupić silnik e5.....
Przestrzeganie okresowy terminow serwisowych
Do końca nic się zmarnować nie może.