Cytuj:
@up ile Cię kolego wyniosło turbo? to w civicu tak? pytam, bo ja przy 5k przestałem liczyc ile mnie to wyjdzie w bmce..
Tak, w Civicu 6gen
Też przestałem liczyć żeby się nie dołować. Samo uturbienie nie jest aż tak bardzo drogie, składałem z kumplem, ale wydech i dolot ktoś musiał wyspawać, a wydech+dolot z częściami jak nowy fmic, bov, tłumik wyszedł ponad 3k. W tym aucie mam już trzeci silnik i trzecie turbo
Pierwszy silnik to było 90 konne 1.4, wyleciało na rzecz znacznie bardziej rozwojowego 114 konnego 1.5, który po zmianie VTEC-E na VTEC ma jakieś 135 kucy, później dostał turbo, ale ze swojej głupoty dobiłem silnik i ślimaka, który przepuścił sporo oleju przez wydech
Wleciał aktualny silnik, także 1.5 i jak poprzednio VTEC + kolejne turbo, ale drugi ślimak też okazał się szrotem puszczającym olej, a wręcz rzygający nim, oddałem to i kupiłem gdzie indziej trzecie turbo, które w końcu okazało sie zdrowe
Auto nakvrwia i nie kopci olejem, to aż dziwne, przecież to Honda, a Honda musi dymić!
Łącznie z kupnem auta (6900) i tjunami jeszcze nie przekroczyłem 20k (chyba), ale gdzie tam koniec. Póki co jest małe doładowanie 0.73 bara, 200 kucy przekroczone, ale to dla mnie małooooo w aucie ważącym tonę, chyba skończy się na pełnym barze